Kuka kateelinen täällä väittää, että olisin pannut kalakavereitani? M36
Olen 100% hetero, mutta minulla on homofobia, koska niin moni mies on tullut iskemään minua yökerhossa tai punttisalilla. Yksi homo kehtasi vielä puristaa minua pakarasta ja toinen ehdotti"rentoutumissessiota" treenin jälkeen hänen kuulemma lähellä olevassa kämpässään.
M36
Kommentit (4)
Ei kaloja saa panna, se on eläisuojelurikos. Ei vaan, joko liikut piireissä, joissa on tavallista enemmän homoja tai sitten annat jotain tahatonta viestiä olemuksellasi ;D. keskimäärin homot on aika varovaisia lähestymäänei-varmoja kavereita, kun niitä primitiivirealtioita tulee aika helposti.
Ja ihan heteroyökerhoissa liikun, kysyinkin tältä mua pepusta puristanutta, että mikä homodisko tämä nykyään on ja käskin painumaan DTM:ään. Ja se ei ollut ensimmäinen kerta. Ilmeisesti geelitukkani, ulkonäköni joka on lähellä Ricky Martinia ja muodikkaat vaatteet vetävät naisten lisäksi miehiä puoleeni yökerhoissa. Ja toi sun väittämäsi ei ole totta, homot on aggressiivisempia lähestymään kuin naiset.
M36
Ei kaloja saa panna, se on eläisuojelurikos. Ei vaan, joko liikut piireissä, joissa on tavallista enemmän homoja tai sitten annat jotain tahatonta viestiä olemuksellasi ;D. keskimäärin homot on aika varovaisia lähestymäänei-varmoja kavereita, kun niitä primitiivirealtioita tulee aika helposti.
Ja ihan heteroyökerhoissa liikun, kysyinkin tältä mua pepusta puristanutta, että mikä homodisko tämä nykyään on ja käskin painumaan DTM:ään. Ja se ei ollut ensimmäinen kerta. Ilmeisesti geelitukkani, ulkonäköni joka on lähellä Ricky Martinia ja muodikkaat vaatteet vetävät naisten lisäksi miehiä puoleeni yökerhoissa. Ja toi sun väittämäsi ei ole totta, homot on aggressiivisempia lähestymään kuin naiset.M36
Ricky Martinhan on homo.
Rickyn taipumukset ovat asia erikseen.
M36
Ei kaloja saa panna, se on eläisuojelurikos.
Ei vaan, joko liikut piireissä, joissa on tavallista enemmän homoja tai sitten annat jotain tahatonta viestiä olemuksellasi ;D. keskimäärin homot on aika varovaisia lähestymäänei-varmoja kavereita, kun niitä primitiivirealtioita tulee aika helposti.