Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tiedettävästi ensimmäinen ihminen joka paljasti pedofiileja Suomi24 chateissa

Vierailija
24.08.2010 |

Siitä on jo 2 vuotta.

Tyypillinen käsikirjoitus oli että menen sivulle miisa92 tai linnuliina94 tyyppisillä nimimerkeillä.

Keskustelen naivisti asioista, enkä kertaakaan johda keskustelua seksiin. Toki vanhempi mies, kyselee tapaamisia ja sähköpostia.

Tiedustelee myös miksi en ole koulussa.

Kerron miehelle että olen työharjottelussa eli on tet-päivä.

Sika tietenkin teeskentelee kiinnostunutta ja kysyy minkä työpaikan tai alan valitsin.

Vastaan naivisti että olen työharjottelussa isän työpaikalla poliisilaitoksella. Ja että minun pitää kysyä isältä lupaa tapaamiselle.

Usein pedofiili joko repeää tai häviää nopeasti chat-huoneesta.

Kokemukseni pohjalta voin todeta Oulun huoneesta löytyvän pahimmat ehdottelijat.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet saanut näitä äijiä polisiin kynsiin asti

Vierailija
2/4 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi?

Mitä sä sillä tiedolla teet, ei se ole rangaistavaa jos pedofiili ehdottelee aikuiselle naiselle, joka teeskentelee olevansa pikkutyttö.

Jotenkin sairasta tuokin, mitä kiksejä sä tuosta saat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ottanut selvää jo aijemmin ettei kyseessä ole rikos. Kykenin vain pelottelemaan heidät pois huoneesta.

Harmittavan paljon näitä pahoja miehiä on liikenteessä. Sääli ettei heitä saada kiinni edes näinkään kätevällä keinolla.

Vierailija
4/4 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi?

Mitä sä sillä tiedolla teet, ei se ole rangaistavaa jos pedofiili ehdottelee aikuiselle naiselle, joka teeskentelee olevansa pikkutyttö.

Jotenkin sairasta tuokin, mitä kiksejä sä tuosta saat?

Opiskelen tunnistamaan miehisyyttä. Miehen piiloitettua luonnetta, joka paljastuu vain synkimpien chattien uumenista.

Ne asiat mitä miehistä olen oppinut eivät todellakaan saa nähdä päivänvaloa.

Opiskelen ihmisyyttä ja teen tutkimusta aiheesta.

Tutkimus tosin meni puihin, sillä ne asiat mitä opin tuosta (rumemmasta) sukupuolesta. Ei saa nähdä päivänvaloa.