Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan työt päiväkodissa, mitä toiveita vanhempana toivotte

Vierailija
24.08.2010 |

sellaista mitä vanhat tutut työntekijät eivät mielestänne "tee hyvin/oikein"

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä hoitaja on aidosti kiinnostunut lapsesta ja ymmärtää myös huonoja päiviä. Kun tulen hakemaan, jaksaa jutustella juuri minun lapsestani juuri minun kanssani.

Tällaisia meidän lasten hoitajat ovat olleet, reippaita ja iloisia aina - sitäkin jaksan hämmästellä. Ainoa asia, josta voisin vähän murista, on se, että esikon arkuutta aikuisten kanssa hämmästellään edelleen, vaikka olen tuhat kertaa sanonut, että se nyt vaan on semmoinen ja kavereiden kanssa ihan erilainen.

Vierailija
2/5 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivoisin, että kun aloitat hommat, tulet itse aktiivisesti esittelemään itsesi kaikille. Niin lapsille kuin aikuisillekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista mitä vanhat tutut työntekijät eivät mielestänne "tee hyvin/oikein"

Toivoisin päiväkodissa lapselleni "omanhoitajan".

- Tietyn nimetyn hoitajan jonka kanssa lapseni asioista keskustelen.

- joka auttaa meitä, lasta ja vanhempia vaikean ja jännittävän päiväkotialoituksen kanssa.

- joka pystyy, koska hänellä on erityisvastuu juuri omasta lapsestani, kertomaan lapsen päivästä asioita jotka ovat tärkeitä.

- joka pystyy kanssamme vanhempina miettimään lapsen kehitykseen liittyviä asioita.

- johon voimme tutustua ja johon ajankanssa opimme luottamaan.

- joka siksi on se erityisen tärkeä "täti"lapselllemme päiväkodissa.

Tätä minä toivoisin,silloin tuntuisi turvallisemmalta jättää lapsi hoitoon.

Vierailija
4/5 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelma se, että hoitajat ovat koko ajan sairiksilla eli toisin sanoen tämän takia kaikki kusee. Tämä kuitenkin vain toisen lapsen ryhmässä - toisen ryhmän vetäjät terveitä.

Alkaa tosissaan vituttaa, kun joka aamu on osa hoitajista poissa (tällä viikolla kaikki!) ja aina eri naamat ja välillä kaaputyyppejä, joita vastaan ei muuten olisi mitään, mutta olisi kiva, jos puhuisivat suomea edes auttavasti. PRKLE

Vierailija
5/5 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim jos he sanovat että meidän poikamme haluaa että aikuinen auttaa housujen kanssa kun mennään vessaan, niin kannattaa auttaa, vessailut sujuu pojan kanssa huomattavasti helpommin. Tai että jos kertovat että päikkäreiden jälkene tyttö haluaa olla hetken aikuisen sylissä tutti suussa, niin yrittäkää järjestää tämä aika jonkin hoitajan kanssa. Vaikkei aina olekaan mahdollista ottaa yksilöntarpeita huomioon, niin uskon silti että helpottaa kaikkien päiväkotilaisten, sekä aikuisten että lasten, arkea jos näitä tarpeita pystytään huolehtimaan mahdollisimman pitkälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän