Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te ostatte teineille rintsikoita?

Vierailija
24.08.2010 |

Mulla on 12 v. tyttö, joka käyttää jo toppeja ja mietin, että pitääkö hänet viedä kohta liiviliikkeeseen vai mistä saada sopivan kokoiset rintsikat, kun itsellekään se ei ole niin helppoa. Mä käytin teininä pitkään toppeja ja äitini vanhoja rintsikoita ja mulla on aina ollut rippurinnat. Mä koen tuon todella hankalana asiana, koska tyttö on nyt siinä iässä, että kaikki vartaloon liittyvä hävettää. Eihän se oikeankokoisten rintsikoiden osto onnistu mitenkään ilman apua enkä viitsi väkisin pukkariinkaan tunkea samaan aikaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikoita ihan yhteistyössä äidin kanssa Lindexistä. Kunnon liiviliikkeeseen vien tytön sitten, kun rinnat alkavat olla sen kokoiset, että tarvitsevat enemmän tukea. Nyt liivien tärkein funktio ei vielä ole tukeminen.

Niin, ympärysmitta mitattiin valmiiksi kotona mittanauhalla. Meillä oli ainakin tosi mukava rintsikoiden ostoreissu!

Vierailija
2/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on paljon toppeja, muttei oikein välitä niitäkään käyttää.

Kysyin, että ovatko hänen rintansa omasta mielestään kasvaneet niin paljon, että mentäisiin ostoksille. Tytär vastasi, ettei ole, eikä hän niitä viitti kokeilla, "annan niiden olla vaan rauhassa", vastasi tyttö.

Taidan antaa asian olla jonkun aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on just nuorille tytöille sopivia. Annat tytön valita muutamia ja menee itse kokeilemaan koppiin, kyllä hän tuntee mitkä on mukavat päällä ja mitkä ei.

Vierailija
4/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ltä ja KappAhlista löytyy pienemillekin rinnoille nättejä liivejä edullisesti, ja nuori voi käydä itse sovittelemessa, opastat vaan miten oikea koko valitaan ja miltä se näyttää päältä

Vierailija
5/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin tyttö itse kiinnostuu asiasta. Minusta olisi jo aika käyttää jotain, tukevampaa toppia tai liivejä, mutta 12-v ei ole itse yhtään halukas. Ovatko teidän tyttönne kiinnostuneet liiveistä itse vai oletteko ehdotelleet säännöllisesti niiden hankintaa?

Vierailija
6/6 |
24.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostuivat itse asiasta ja menimme yhdessä ostamaan ekat liivit :-) Heitä alkoi kuulemma nolottaa kun nännit näkyy paitojen läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi