G: Hullujen Päivien löytöjä:
Itse olen sinne menossa vasta lauantaina. Mitään erityistä en tosin ole mainoksista bongannut. Jospa sitä löytäisi pojalle talvikengät ja talvihatun.
Kommentit (31)
löytyi yöpaitoja, bodyja (name it 5,90 ja 3,90)
Esprit peseroja 6.90
Bogi paitoja 5,90
Olen nimittäin todennut, että Rukan huomattavasti kalliimmat eivät kestä kuukautta kauempaa ehjinä (tuskin nämäkään). Näitä ostin sitten varastoon.
Väreinä tummansininen, punainen ja vaaleanpunainen.
Järkyttävää rahanmenoa oli minulla:
Kurahousut pojalle n 11 ¿
Valokuvakehyksiä yht. n 20 ¿
Kenkien suoja-ainetta 5 ¿
Untuvatakki mulle n. 250 ¿
Kuivausrumpu + kotiinkuljetus n. 475 ¿
Ja sitten ruokaa + mausteita + karkkia ... n 50 ¿
Heräteostoksia oli ruoat (tosin tiesin meneväni ruokaa ostamaan) kurahousut, vakokuvakehykset ja kenkiensuoja-aine
Takkia ja kuivausrumpua menin sinne erityisesti ostamaan....
....tarttui mukaan seuraavaa:
Pojalle Marimekon raitapaita (90 cm) 16,90 ¿
Tytölle pari Exit -trikoopaitaa (104 cm) 5,90 ¿ / kpl.
Itselle ostin Gillette for Women Satin Care 2x200ml 6,90 ¿
ja siihen teriä (hintaa en muista).
RUokapuolelta tarttui mukaan mausteita ja sitten oli Saarioisten pieniä vaal. karjalanpiirakoita 1 ¿/pss. Samoin eurolla oli broilerpyöryköitä, lihapyöryköitä ja pinaattilettuja (muutakin oli mutten muista mitä).
Tepsun talvikenkiä oli 39,90¿. Ovat edulliset. En kuitenkaan ostanut kun en tiennyt kokoa, enkä ole varma tarvitaanko.
...leluosastolta muovisia villieläimiä pussissa 6 kpl 1,90¿ ja
Reiman haalari 49,90 (alunperin meinasin ostaa Remun kanta-asiakastarjouksesta, mutta Reima oli niin paljon kivemman näköinen ; ))
Vikingin Goret 49,90
Tepsut 37,90
Kivat kypärymyssy 14,90
Bogi kurahousut 9,90
Bogi sadetakki 11,90
Bogi kurahanskat 3,90
ja äidille pusuja ja kynsilakkaa : ))
Perjantaina oli tarkoitus vielä käydä katsastamassa leluosasto kun en tänään jaksanut...
Minä siellä aamulla ennen töihinmenoa hulluttelin mutta moiset ei pahus osuneet ainakaan minun silmiini... enkä kyllä mitään Tepsujakaan onnistunut näkemään - millaisia ne siis oli? Minkä värisiä?
Minulla siis mukaan tarttui tytöille Benettonin perustrikoopuseroita muutama kpl ja Bogin toppahanskat. Itselleni muutama trikoopaita ja paitapusero. Ja orkidea - pitää hankkia jokaisilta hulluilta päiviltä kun edellinen ehtii aina kuolla kupsahtaa ;O)
Minunkaan silmiini eivät osuneet nuo kuravarusteet.
Tepsuja oli mustia ja punaisia. Talvikenkiä siis, joissa karvavuori, nauhat ja sivussa vielä vetoketju. Siellä ne olivat lasten kenkäosastolla ihan siinä käytävän varrella.
Pari Espritin trikoopaitaa à 6,90¿
Bogin trikoopaita 5,90¿
Joku Fransa (?) trikoopaita 4,90¿
Exit sukkahousut 4,90¿
2 paria sukkia 3,90¿
Bogin pipo 3,90¿
Ja lisäksi jotain pikkusälää (tutteja, lusikoita, puhdistuspyyhkeitä, kumiankat)
Kosmetiikkaosastolta hammastahnaa, saippuaa, silmämeikinpoistoainetta ja vartalovoidetta
Ja tietty pakolliset pusut ;)
Huomenna täytyy mennä vielä hakemaan (tai pistää anoppi asialle) esikoiselle vaaleanpunaiset kurahousut ja -hanskat. Jäi sen verran paljon harmittamaan etten ostanut tänään niitä :(
kiersin vain lastenvaatteet ja ostin ainoastaan kurahanskat!
Näpläsin kyllä Reiman haalaria,mutta haluan sittenkin katsastaa vielä sen Lennen haalarin.
Vikingin Gorejakin kääntelin kädessä,mutta onneksi en ostanut sillä löysin Anttilan Keskusvaraston tyhjennysmyynnistä juuri Vikingin Goret 14,90e!!!(Norm.59,90e).
-Reiman haalarin, joka oli sekä nätti että yllätti positiivisesti laadullaan (vrt. aiempien vuosien haalarit). Myös haalariin sopivat
-vaaleansiniset hanskat ja
-Kivatin vaaleansinisen kypärämyssyn.
Mielestäni lastenvaateosasto oli positiivinen yllätys nyt. Mieluummin teen hankinnat hieman edullisemmin HP:ltä kuin sikahalvalla sekundakamasta.
Halvoista kankaista tehty, jotka ei taatusti kestä kovaa kulutusta.
Mutta mitä tahansa voi myydä kun siinä lukee Reima.
Ihan älytöntä ostaa sellanen, kun esim. paljon parempi laatuisen kosteussuojatun Jonathanin sais n. kympin kalliimmaalla
... siellä ne oli isompien lasten vaateosaston perällä. Eli koko setti x 2 tarttui mukaan iltahulluttelureissulta :) Toivottavasti ovat nyt edes suht hyvälaatuiset - ainakin ihan hyviltä nuo minun silmiini vaikuttivat...
Ja niitä pahuksen donitsejakin ostin vaikka joka kerta päätän etten niihin enää sorru... :P
Niin, oma löytö oli Playmobil villi länsi- setti 29.90.
Siinä on 7 ukkoa, 4 hevosta, vankkurit, tiipii, ja sheriffin talo.
Se oli mielestäni edullinen kun yleensä yhdestä ukosta saa maksaa 8 euroa.
vikingin goretexit x2
espritin poikien sammarit 18,90
mexxin poikein kangashousut 22,90e
name it:n yöhaalari 5,90e
pusuja
kolme pokkaria 3,90e/kpl
Paljon muutakin olisin voinut ostaa mutta rahavarat eivät antaneet myöten :( niitä sadevaatteita katselin myös, samoin marimekon pyjamaa ja name it:n bodyja, akateemisessa olis myös kivoja lastenkirjoja.
harvinaisen hyvät hullut päivät minun mielestäni, pari viime kertaa on olleetkin aika huonoja.
Niin niitä makuja on monenlaisia. Aikaisempina vuosina olen ostanut lähinnä Iittalan, Rörstrandin, Arabian ja Hackmannin tuotteita halvalla mutta nyt ei ollut myynnissä mitään meidän sarjoista.
Lapsille menen uudestaan katsomaan vielä niitä sadevaatteita ja ehkä kirjapuolta, ettei mun HP saldo jää pelkäksi karkkipussiksi ;-) .
*Reiman haalari varahaalariksi
*Vikingin goret
*Tepsut
*tulevalle vauvalle Benettonin puuvillatakki + puolipotkarit
*Isälleni Cap Hornin neule + poolopaita joululahjaksi (sille voi ostaakin jotain, miehelle ei, kun on niin ronkeli eli ostakoon itse)
*Carelia-sarjan pikkulusikoita (tämäkin joululahjaksi)
*Vauvanukke turvaistuimessa (tämän tosin saattaa joku muu tytölle joululahjaksi antaa, sillä minä olen ostanut jo isot kasat leluja typsylle...)
*Mannerheim-kirja isoisälleni joululahjaksi
*Bogin kurarukkaset vararukkasiksi
*Bogin fleece-hattu varalle
*Karkkia...
Tänään voisin hakea Pentikin viinimarjamukeja, mutten taida jaksaa lähteä, kun alkaa maha tökkiä sen verran ;-) (rv:t 36+3 ja sen takia joululahja-asiatkin kiinnostaa aika lailla).
Huomenna voisi ehkä taas käydä...
- Benettonin pitkähihaisia 2kpl pojalle
- Mexxin pitkähihainen pojalle
- Mp3 itselle
- Velourioloasu itselle
- Alusvaatteita itselle
- Neulepaita itselle
- Hilfigerin neule miehelle
- Kauluspaita miehelle
- Talvikengät itselle
- Sukkia koko perheelle
- Makeisia koko perheelle
Tänään vielä haetaan jotain kodinjuttuja sekä ruokaa
Reiman haalari tytölle, benettonin pitkäh. t.paitoja sekä
pikku myy legginsit, tepsut sekä kivat pipoja ja bogin v.sin ja v.pun.
hanskat. Pojalle lähti mukkan myös kengät sekä benettonin housut(sammarit) sekä t.sin. neulepaita. Lapsille joululahjaksi kirjojasekä ihana prinsessanarbie hevoskärryt.
Itselleni Lancomem jättikokoinen puhd.emuslio sekä catepilarin
talvilenkkarit sekä talvinahkakäsineet. Lisäksi sukkia, miehelle paitoja.
Ruokaakin tuli jonkin verran hankkitua. Ja tämä siis vain tänään,
huomenna taas hulluilemaan!