Mitä mieltä miehestä
Joka on 42v, ainoa "juttu" työn lisäksi on bändien keikoilla käyminen.
Ei mitään omaisuutta tai muutakaan. Ei tapaile naisia, edellisestä seurustelusuhteesta yli 10 vuotta.
Kommentit (9)
Ei taida olla ainakaan mikään naistenmies, eikä omaa kunnianhimoa.
Ei ole siis edes mitään juttuja naisten kanssa. Työ perustyötä. Mukava mies kyllä, luotettavan oloinen. Ei mikään "menotyyppi" vaikka käy konserteissa kokoajan, juo kyllä humalat ainakin pari kertaa kuussa.
Vähän tuo pistää kyllä silmään, ettei ole mitään naisjuttuja ollut vuosikausiin, seurusteluja kait ollut yksi.
ei kelpais mulle ainakaan. Miehellä, jonka olisin valmis ottamaan osaksi omaa elämääni, pitäisi olla:
- työpaikka
- auto
- takana enemmän kuin yksi suhde, mielellään ainakin avoliitto (haluan, että mies tietää jo, mitä se arki suhteessa on)
- oma sosiaalinen elämä
- säännöllinen harrastus (vaikka autojen laittoa, jalkapalloa, jääkiekkoa, salilla käyntiä, mitä vaan)
- raha-asiat kunnossa (ei tarvi olla RIKAS, mutta tuloja enemmän kuin menoja)
Ja tässä tosiaan oli vasta ne ulkoiset puitteet. Muiden ominaisuuksien lista on loputon... Ihme sinänsä, että olen sinkku?? =)
Kaikenlaista on nähty ja koettu, ja nuo kriteerit ovat sellaisia etten niistä oikein voi joustaa, ehkä ennemmin sitten niistä muista ominaisuuksista.
Eli aloitajalle, en tiedä mikä oli aloituksesi tarkoitus, muuten en voi olla mitään mieltä tuosta, kuin sen ettei kelpaisi minulle mieheksi.
ei kelpais mulle ainakaan. Miehellä, jonka olisin valmis ottamaan osaksi omaa elämääni, pitäisi olla:
- työpaikka
- auto
- takana enemmän kuin yksi suhde, mielellään ainakin avoliitto (haluan, että mies tietää jo, mitä se arki suhteessa on)
- oma sosiaalinen elämä
- säännöllinen harrastus (vaikka autojen laittoa, jalkapalloa, jääkiekkoa, salilla käyntiä, mitä vaan)
- raha-asiat kunnossa (ei tarvi olla RIKAS, mutta tuloja enemmän kuin menoja)Ja tässä tosiaan oli vasta ne ulkoiset puitteet. Muiden ominaisuuksien lista on loputon... Ihme sinänsä, että olen sinkku?? =)
Kaikenlaista on nähty ja koettu, ja nuo kriteerit ovat sellaisia etten niistä oikein voi joustaa, ehkä ennemmin sitten niistä muista ominaisuuksista.
Eli aloitajalle, en tiedä mikä oli aloituksesi tarkoitus, muuten en voi olla mitään mieltä tuosta, kuin sen ettei kelpaisi minulle mieheksi.
Jos tuo on miesehdokas sinulle, niin mikä ettei, jos muuten tykkäät.
Itsellä kriteereinä:
-tulee omillaan toimeen(työ tai sitten on muuten rahaa)
-ei ole rikollinen(sellaiseksi paljastuneen kanssa oltu jo aikanaan)
-mielellään omaa lapsia tai ainakin kokemusta niistä
-kokemusta parisuhteista ja naisista
-täyttää miehen mitat niin rehellisyyden kuin muidenkin asioiden osalta.
Muut jutut ovat sitten hyvää lisää tai miinusta.
nainen 37v
Mua ehkä hämäis kans toi ettei ole seukannut ton enempää.
Joko sitoutumiskammonen tai saamaton tai jotain. On kuiteskin aina hyvä jos miehellä olis kokemusta naisista eikä vaan muilta kuultua juttua. Mikään pelimies ei missään nimes tarvi olla.
ja pelkää rakastua uudelleen. Voi olla oikeasti todellinen kultakimpale, niin moni mies on pelimies ja naistenmies.
Voi olla tosi ujo menemään pidemmän päälle naisten kanssa.
Jos ulkonäkö ym seikat ovat sinua miellyttävät, niin välttämättä ole paha valinta.
Ei tuo paperilla pahalta vaikuta, jos siis ei ole joka viikko dokaava örveltäjä, siis sellainen nuoruuttaan pidäntävä 40+ ukko on kyllä turnoff ainakin minulle.
Jos saisi vähän selville, miksi on ollut ilman naisia, onko odottanut "sitä oikeaa" vai eikö vaan ole saanut naisia.
Pitäisi tietää pikkasen enemmän.