Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mammakerhossa on rattoisaa. Ja kaikki on suhteellista.

Vierailija
23.08.2010 |

Näin on taas kausi käynnistynyt ja kerhoilu alkanut. Käyn lähinnä siksi, että lapset tykkää.

Keskusteltiin tietysti kesän tapahtumista ja kylläpä sain happamia kommentteja, kun kerroin etelänmatkastamme. "Ei meillä kyllä olisi vara.."

"Aika harva lapsiperhe pystyy..." "On se joillakin helppoa.." jne.

Siis uskomatonta ja melkein pahoitin mieleni.

Ensimmäinen puheenaihe kyllä lastenvaatekutsut, joista melkein kaikki pitivät ja innokkaasti niitä järjestävät ja niissä käyvät. Mielessäni ajattelin, että sinne muuten menee aikasta paljon rahaa (summistakin puhuvat, siis käsittämätöntä, että joku maksaa sukkahousuista reilut 20€, trikoopaidoista lähemmäs 40€ jne). Olis sitten vissiin munkin pitänyt ääneen kauhistelle, että millä rahalla ja kaupoista saa niin paljon halvemmalla ym.

En myöskään harkitsemaani loppukommenttia sanonut: toiset matkustaa (äkkilähtö viidelle 1700 € ;) ), toiset ostaa ylihinnoiteltuja vaatteita. =)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sinne kannata mennä, kun kaikkea vertaillaan ja omaa arvoa kohotetaan toisia arvostelemalla.

Nimim. mammapiirit aika pian jättänyt

Vierailija
2/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulle riitti. Semmoinen kakkujenpipertelijäkerho. Ei siellä aivoille ainakaan mitään virikettä saanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä mammakerhoja järjestetään? Ja minkäikäisten lasten kanssa sellaisissa käydään?

Vierailija
4/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä missään ole ollut tuollaista. Aina on mammoja jotka matkustelee ja mammoja jotka ostelee vaatteita, muttei niitä keskenään arvostella.

Jos joku on puhunut matkasta on se virittänyt keskustelua tyyliin; oliko kivaa, oliko lapsille tekemistä, suositteletko jne

Vierailija
5/5 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haloo, mikä ihmeen luksusujuttu joku halpamatka on! Asiahan on nimenomaan kuten sanot: kukin miettii itse prioriteettinsa ja jos jollekin matkailu on tärkeämpää kuin hassata kalliisiin lastenvaatteisiin, se on ihan ok prioriteetti sekin ja kunkin itse valittavissa (siis jos nyt ei ole todellisista kirkonrotista kyse).

Me olemme myös aina preferoineet matkailua, tosin järjestän ne yleensä itse ja pääsemme matkaan halvemmallakin kuin 1700 eurolla.