Voiko poliisi häätää miehen asunnosta jossa se asuu mun kanssa? Miten mies sen voi muka estää?
Meille tuli riitaa ja se sano menevänsä meille ryyppäämään kavereiden kanssa, että mä en saa tulla kotiin. Kielsin tämän koska on myös mun koti ja olen raskaana. En kuulemma voi häntä estää, ja vaikka kutsuisin poliisit niin ne ei kuulema sisälle pääse, että 'sopii yrittää mutta ei ne mitään voi'. Siis vaikka nyt laittaiski kaikki takalukot tai jotain viritelmiä oveen ni ei kai ne poliisit heti pois käänny jos ei avaimella pääse sisään? Ja kai ne vie sen putkaan vai mitä ne tekee?
Kommentit (17)
Muista mainita väkivallalla uhkaaminen.
ei niitä jaksa tommoset "pikkuasiat"kiinnostaa..
joskus soitin 112 ja pyysin poliisia käymään kun narkkarijuopot rellesti yläkerrasta edes takas toista vuorokautta tapellen,meluten yötä päivää.Milloin kirveet heilui tai radiota huudatettiin rapputasnteella.Porukkaa lappas enempi ja vähempi koko ajan.Olin lähdössä iltavuoroon ja eka /tokaluokkalainen tyttäreni jäi yksin kotiin ja olin huolissani hänen turvallisuudestaan.. ikinä eivät tulleet..poliisi ei ole ystävämme!huonoja kokemuksia enempikin...
Yhteinen vai toisen nimissä?
Ei poliisit sua voi laskea toisen kotiin sisälle jos et ole sielä kirjoilla.
Tuskin ne sua putkaan vie mutta lastensuojeluasia tollanen sekoilu kyllä on.
ei voi häätää, jos olette molemmat kirjoilla samassa asunnossa. ainoa keino on se, että mies tekee jotain sellaista, mistä saa lähestymiskiellon ja sitä kieltoa rikkoessaan poliisit pystyvät poistamaan henkilön asunnosta.
meidän tapauksessa asunto oli minun, mutta molemmat siellä kirjoilla. ei vaikuttanut minun omistukseni mitenkään asiaan.
Miksi edes olet tuollaisen kanssa? Saatko kiksejä? Suututtaa sun lapsen puolesta!
miten voisi estää sinua tulemasta kotiisi.
Kannattaako sinne sitten mennä?
Jos hankkisit oman kodin?
viedä narkkikaverit sinne rellestämään ja mun vaan täytyy pysyä poissa tai mennä messiin? miehellä on rikosrekisterikin että näkevät kyllä että on oikeasti väkivaltainen. Ja eikö tuo uhkailu mitään paina? No johan on. Kai se on vaan 'toteltava' sitten, voi helvetti. Ja aamulla asuntoa etsimään.
on humalassa, niin voihan poliisi katsoa parhaaksi viedä hänet yöksi putkaan.
Joka tapauksessa sun on paras etsiä oma kämppä ja pysyä erossa tosta miehestä.
Mutta en kestä ajatusta että siellä ryypätään ja sotkut jää tietty mulle. Ja tietty siellä on suurin osa mun tavaroita, eihän se miestä haittaa jos jotain 'vahingossa' hajoaa esimerkiksi. Ja haluan hakea mun korut turvaan ennen kuin ne on kanissa. Vitun vittu että vihaan tota miestä. Ja kiitos vaan tässä ei nyt auta surkutella että tollasen paskan otin ja lapsenki tein sen kanssa. Sitä nyt ei enää pysty muuttamaan vaikka kuinka haukutte.
-ap
jos parisuhde on tuolla tasolla??????????????????????
lisää vielä että mun pitää nyt mennä tekee abortti ja sterilisaatio ja hirttää itteni, yep!
jos parisuhde on tuolla tasolla??????????????????????
rellestäisivät jossain muualla,missä ei ole sivullisia kärsijöitä,toi on niiiin ärsyttävää paskaa.Aikoinaan sain kärsiä tommosen porukan rellestämistä omassa kotonani pienen vauvan kanssa.Tein stopin ukolle siihen ja häpäsin sen muutamn kerran kavereiden kanssa.Kerrankin meinasivat polttaa pilveä meidän olkkarissa pöydän ympärys täynnä porukkaa,yhtäkkiä kilahti päässä ja kävin jalallani potksemassa täysillä keskelle pöytää ja käskin jokaisen painua helvettiin.kaikki hetken katto mua pöllästyneenä ja katsoivat parhaakseen lähteä muualle jatkamaan juttujaan.Kannattaa viheltää poikki tommonen käytös,jos ei muu auta niin etsi itsellesi oma asunto.Jaksamista sinulle.
poliisi voi kyllä viedä sen miehen sieltä yöksi pois, ja varmasti tuollaisessa tapauksessa viekin! Ainoa ongelma on sitten se, että ne päästää aamulla sen sieltä putkasta pois ja se tulee takaisin kotiin...
Yksi vaihtoehto on heittää se pihalle tai muuttaa itse ja hakea tarvittaessa sitä lähestymiskieltoa. Toinen vaihtoehto on soittaa ensi- ja turvakotiin tai muuhun vastaavaan ja mennä itse sinne. Hae nyt joka tapauksessa apua jostain, kun vielä ehdit (tai siis vauva ei ole vielä syntynyt)! Perheneuvolasta, neuvolasta, vanhemmiltasi, mistä vaan!
Tsemppiä!
kun tiedän mitkä pössypilvet leijuis olkkarissa ja se haju tarttuis kaikkialle ja hupsis kun kaatu viskit sohvalle ja kaljat matolle ja parketille vähän kiljua hupsis.
Vittu ku en jaksa oottaa enää eettä tää rauhottuis niinku on puhe ollu. turhaan odotan. kai se on pakko ettiä uus asunto voi persereikä.
-ap
että miten ne sen kaverit oikeesti kehtais tulla meille ryypiskeleen kun tietävät että täällä asuu myös raskaana oleva muija. Ja varsinkaan tuota en tajua mitä joku kertoi että pössyrinki istuu olkkarissa vaikka talossa on vauva!! Onko miehet oikeesti tollasia?? Tai no, kai ne narkit ainaki on...
-ap
Että mies on aggressiivinen humalassa, jonka takia on sovittukin ettei kotona juo ja on muualla yötäkin jos on pakko juoda. Ja nyt kun ei itse kai 'kehdannut' uhkailla lyömisellä tai muulla niin keksi sanoa että jos tulen kotiin niin siellä on joku akka ovella vastassa vetämässä mua turpaan.
Että näin.
-ap