Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, ketkä raidoittavat itse hiuksensa?

Vierailija
22.08.2010 |

Kuinka usein sen teette ja miten se uudellen raidoitus käytännössä tapahtuu. Eli pussi päähän raidoitusta tarkoitan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollos hyvä vaan!

Vierailija
2/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitetäänkö se mömmö koko hiuksiin vaiko vain juuriin, onnistuuko miten hyvin? Kärsiikö hiukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en raidoittele omia hiuksiani, mutta kampaajana vastaan että turha sinne jo vaalennettuun osaan on sitä ainetta laittaa! Vain sinne tyven tummaan osioon... Aikaa myöten saat muuten hiuksesi katki ja huonoon kuntoon! Ota osiot hyvin huppuun ettet saa vaaleita "laikkuja" sinne tänne :D

Vierailija
4/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ota osiot hyvin huppuun"

Vierailija
5/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli: sekoitan vaalennusaineen ja otan sitä mömmöä nokareen tiheäpiikkiseen kampaan ja vedän kevyesti kerroksittain raitoja sinne tänne hiuksiini. Tämä varmaankin onnistuu kivasti vain, jos/kun hiukset ovat suht vaaleat ( itselläni vaaleahko punaruskeat ) jo alunperinkin ja mielellään myös taipuisiat tai huokoiset - koska suorassa, kiiltävässä ja terveessä hiuksessa, ilman harjoitusta väkerretty kamparaita saattaa näyttää vaan joltain kummalliselta läikältä - mutta kun taidon oppii, se todella toimii.

Voit myös kokeilla folioraitoja; niinkuin kampaajat tekevät? Kukaan ei tietääkseni käytä enää sellasta muovilakkia, eihän? Eikös se ole jo melkoisen vanhanaikaista?

Vierailija
6/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkein parhaimmalta näyttää (ainakin omasta mielestäni) just hupun läpi vedetyt ohuet raidat.

Vierailija
7/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis sain sen käsityksen että teet raitoja kaupan aineella jossa tulee mukana sellanen huppu? Jos tällä teet niin ota osiot hyvin siihen muoviseen huppuun ettei aine leviä muualle hiuksiin! Kamparaitoja itse tehtynä en suosittele ainakaan moneen kerrokseen tehtäväksi! Mutta esim pelkkään päälliosaan ne on itse helppo tehdä! Foliolla saat kaikista parhaimmat, mutta ilman osaamista/taitoa hommasta ei valitettavasti tule mitään. Kaikista paras itselle on tehdä raidat semmosella ripsiharjan näköisellä jutulla, saa nätistä siihen paikkaan mihin haluaa.

Kampaaja (sama kun aiemmin)

Vierailija
8/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko se kaytettava folio siis ihan sita kaupasta saatavaa "keittiofoliota" ??

haluaisin itse kokeilla raitoja myoskin..

Vierailija
9/12 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan se keittiöfolio käy :) Kampaajat käyttävät vartavasten siihen hommaan tehtyä foliota, mutta itse pystyt keittiöfoliolla tekemään. Leikkaa sopivan kokoisia suikaleita :D

Kampaaja

Vierailija
10/12 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa olen lukenut ettei kaupan foliota saa käyttää sillä hius sattaa "palaa"

Vierailija
11/12 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut, että foliot on vanhanaikaisemmat kuin se huppu :D

Mutta jos tekisin itselleni raitoja, niin tekisin hupulla. Jollekkin toiselle voisin tehdä foliolla, mutta mun omat kädet ei taipuisi. Tai sitten saisin aikaan niitä hirveitä palkkiraitoja.

Mutta se huppu on kätevä ja sen kanssa saa yksinkin levitettyä värin.

Vierailija
12/12 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi vaan ottaa pieniä osioita ilman mitään huppua? Se olis ton kampajutun ja muiden väli muoto. Ottaa pieniä osioita joihin levittää värin. Ehkä ihan lopuksi jopa kampaa läpi ennen huuhtelua. Mitenhän tuollainen onnistuisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme