Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin eilen 7 vuotiaalle että miesystävä muuttaa meille..

Vierailija
21.08.2010 |

Lapsi innoissaan kun tykkää miehen lapsesta ja miehestä. Mutta tänään päädyinkin eroon. Miten kerron lapselle, hänen sydän särkyy

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi käy lasta jonka äiti on noin ailahteleva ja elämä tuuliajolla, itsekästä, etsi jotain pysyvää tai ole ilman.

Vierailija
2/10 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kahdeksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdit vielä yöksi/ aamuksi hakemaan jonkun uuden, ja lapselle voit vaikka kertoa sen olevan se edellinen joka vain halusi olla vähän erinäköinen!

Vierailija
4/10 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis tapahtui? Voisi miettiä sen perusteella, että mitä lapselle kertoo.

Vierailija
5/10 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotiaan kanssa asumaan

Vierailija
6/10 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mikä on tärkeää. Nyt normaalissa tilanteessa lapsellasi olisi pysyvä perhe ja malli siitä, nyt hän jää siitä paitsi, mutta on parempi ettei hänellä ole pysyvästi miehen mallia, kuin huonoja malleja. Nyt sun pitää pysähtyä ja miettiä elämääsi, vaikka et pystyisi luomaan hyviä parisuhteita, yritä luoda lapsellesi hyvä elämän alku ilman tulevia ja meneviä hunsvotti miehiä. Siunasta sun elämään, tytär etusijalle!

Vierailija
7/10 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet harkinnut yhteistä perheelämää miehen kanssa joka käyttää huumeita? Se kun meillä on vielä luokiteltu huumeeksi..olet sinä outo äiti..eiköhän olisi aika laittaa se napero etusijalle.

Meillä onneksi lapset saavat elää normaalissa perheessä..kaikenlaisia taviaivoja sitä onkin liikkeellä.

Vierailija
8/10 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 6 vuotias poika joka sanoi minulle toissapäivänä, että äiti sun pitäisi hankkia itsellesi joku mies ja tarviit sellaisen. Juteltiin myöhemmin samana iltana, että onko hän oikeasti sitä mieltä johon hän sanoi, että oli vaan narrannut koska oikeasti haluaisi vaan olla mun kanssa kahdestaan. Keskustelu lähti siitä, että hänen isänsä uusi nainen on nyt muuttanut puoliksi asumaan pojan isän luokse ja poika testaili nyt mikä tilanne tulee olemaan äidin, siis minun luonani. Avioeron jälkeen uusi partneri tuo hyvää ensisijaisesti aikuisen elämään, lapselta hän vie pois huomiota. Näin siis ainakin alkuun, en tarkoita etten koskaan voisi ottaa miestä. Kirjoitin tänne sen takia, että menetys pojallesi ei välttämättä ole niin iso kuin saatat luulla. Halaus sinulle.

Vierailija
9/10 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa vituttaa, kun lukee näitä aloituksia.

Vierailija
10/10 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti se tekee sulle hyvää ja on parasta mitä voit lapsellesi antaa.