Voiko olla niin, että nainen on hehkeimillään ja kauneimillaan 40-vuotiaana vasta?
Kommentit (12)
mutta eipä ole enää väliksikään, tilalle on tullut muut arvot.
Nyt on nuorten naisten, ihanaisten vuoro!
N45
Kertoisitko miten se rapistuminen näkyy? Lihominen, ryppyjä???
Se kuluukin sitten aika sitä täällä odotellessa =)!
T. väsy mutta onnellinen äippä
joka on kuin hyvä viini.
Satu Silvossa on kauneutta, karismaa, eroottisuutta ja naisellisuutta roppa kaupalla. Sensuelli nainen joka ei ihan nuorena ollut kummoinenkaan.
Olen nainen ja hetero.
erosi 40-vuotiaana ja voi sitä flaksia!!!
hän näyttin n. 8-10 vuotta ikäistään nuoremmalta tosin.
Pääasia on säilyttää positiivinen mieli, terve uteliaisuus ja elmänhalu. Ne näkyvät ulospäinkin. :)
ikävuoden jälkeen huomannut kaunistumisen. Ei ole juuri ryppyjä tms. mutta "lapsenpyöreys" jota ollut kasvoissa väistynyt ja kasvot kaunispiirteisemmät ja sirommat kuin nuorempana. Olen myös harrastanut liikuntaa enemmän ja oppinut pukeutumaan vartalolleni sopivalla tavalla. Omassa ikäluokassani olen erottuvan kaunis ja hyväkroppainen, kaksikymppisenä en ollut mielestäni. Myös nuoren näköinen ikäisekseni koska rypistyminen ym. rupsahtaminen ollut vielä hidasta.
Toivon että sama jatkuu neljäänkymppiin, eikä tapahdu "äkkirupsahtamista", tosin niinkin voi käydä. Sinne on vielä vajaa 6v matkaa.
joka on kuin hyvä viini.
Satu Silvossa on kauneutta, karismaa, eroottisuutta ja naisellisuutta roppa kaupalla. Sensuelli nainen joka ei ihan nuorena ollut kummoinenkaan.
Olen nainen ja hetero.
Olet muuten oikeassa. ON todellakin vain parantunut vuosien myötä. MOnesti tummat ja vähän uhkeat naiset tuppaavat tekeen näin.
Kertoisitko miten se rapistuminen näkyy? Lihominen, ryppyjä???
Olin nuorena hyvännäköinen ja näin paljon vaivaa ulkonäköni eteen, se oli suuri osa elämänsisältöäni. 36- 40 -vuotiaana elämääni tuli niin paljon uusia mielenkiintoisia asioita: mies, matkoja ympäri maailmaa, uusi työ, lapsi jne että ulkonäköasiat alkoivat tuntua niin turhanpäiväisiltä. Toki siisti tahdon olla.
Mutta merkkeihin: ryppyjä otsaan, silmäkulmiin, veltostumista, hieman lihomista. Hiusten laittoon ja meikkaamiseen saa kulua 5 min.
Näytän luultavasti juuri ikäiseltäni.
Toki monia upeita nelikymppisiä naisia on! Puhunkin vain omasta ja kaltaisteni puolesta :)
mutta tehän olette vielä nuoria!
N45
40-vuotias on yleensä jo sinut itsensä ja ulkonäkönsä kanssa, itsevarmuus (kunhan ei ole liiallista) pukee jokaista. Lisäksi 40-vuotias on usein tehnyt jo ne pukeutumis-meikkaus-hisutenvärjäysmokat ja tuntee itsensä parhaat puolet ja osaa korostaa niitä.
hehkeimmilläni kolmevitosena, nyt 40+ en enää
mutta eipä ole enää väliksikään, tilalle on tullut muut arvot.
Nyt on nuorten naisten, ihanaisten vuoro!
N45