Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

narsismista!!!

Vierailija
21.08.2010 |

Vaimoni erehtyi naimisiin nuorena ollessaan ihmisen kanssa jolle oma persesilmä on maailman tärkein asia saatikka sitten aikoinaan päättyneessä avioliitossa syntyneet lapset.

Vaimoni saatua turpiinsa liian monta kertaa (viimenen tapaus: juoksee avojaloin talvipakkasessa silma mustana ulkona pakoon tätä PASKAA tältä herrakuningasnarsisti"ownerofnurmes"-tyypiltä, hän lähti omille teilleen (siis matkaani) ja meillä menee hienosti (< lue ikionnellsia).

Menimmme naimisiin muutamia vuosia sitten ja nyt on tää herra S-hole alkanu ajatella ilmeisesti niin, että oma ruskee rinkula riittää maailmankuvaksi hänelle ja lapset on nyt unohtunu kokonaan... Ei siis edes lasten synttäreitä enää muista.

Ehkä narsismi on parantumaton sairaus mutta oon sitä mieltä, että heti kun oireita ihmisessä havaitaan niin häkkiin semmonen ihminen ja häkin avain lähimpään järveen. Kyllä on nimittäin vaikee kattoa lastemme kasvoja kun "iskä" ei noteeraa millään tavalla. Selitäppä siinä, että isi on päästä pehmee...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteex pakko puuttua juttuun mukaan..... toi nro 18 on ehkäpä just se tyypillinen narsisti. Jotenkin vaan mun korvaan tai ehkä paremminkin sieluun kuulostaa nuin.. en tiijä. mut oli miten oli niin tää kyseinen nro on tosi syvältä..... niiiiiiiiiiiiiiiiiiisk.

Nim. Narsistin uhri vuonna kauan aikaa.....

Vierailija
22/31 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä monenlaista viestiä tullu, toiset ihan asiaa haastaa.. Pointti just siinä, että vaimoni joutui tämmösen taitavasti puhuvan omahyväisen PASKAN vietäväksi ja tää hemmo käytti hyväkseen viimesen päälle...

Nyt sitten yritetään uusioperhettä ylläpitää mutta kyllä oikeesti tuntuu hyvältä kun tyttäret alkaa minua oikeena isänään pitää (kun ei se yks kuiva näkkäri mitään välitä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuret onnittelut että olet saavuttanut elämässäsi jotain mitä moni muu ihminen ei voi koskaan saavuttaa..

on jotain todella erityistä että lapset jotka eivät ole sinun biologisia, niin pitävät sinua kuitenkin semmoisena! Jeeeeeeeeeeee! Olen ihan ihastunut sinuun....

Vierailija
24/31 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä luin tuon tunteella... joka ei kuitenkaan ymmärrä kaikkea.

No olenhan hiprakassakin.

Vierailija
25/31 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen häkeltynyt...

En ole elämässäni tavoitellut muuta kuin ihanaa naista vierelleni (ja sen sain) mutta mukana tuli ihana perhe ja siitä olen Luojaani kiittänyt. Koettakaa unohtaa se pahantekijä...

Vierailija
26/31 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän.... ja aika paljonniin..... :)

Vierailija
27/31 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on akuutti... Tämmösiä pariskuntia on paljon (TIEDÄN) ja kukaan ei voi auttaa??? Narsisti ei paljon huutele ja uhri ei uskalla. Ulkopuolisen on vaikee puuttua mutta jos vaan huomaatte, niin koittakaa tarttua. Helvettiä on sen ihmisen, uhrin (ja perheen) elämä.

Vierailija
28/31 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ne on pahoja juttuja.

Vierailija
29/31 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni erehtyi naimisiin nuorena ollessaan ihmisen kanssa jolle oma persesilmä on maailman tärkein asia saatikka sitten aikoinaan päättyneessä avioliitossa syntyneet lapset. Vaimoni saatua turpiinsa liian monta kertaa (viimenen tapaus: juoksee avojaloin talvipakkasessa silma mustana ulkona pakoon tätä PASKAA tältä herrakuningasnarsisti"ownerofnurmes"-tyypiltä, hän lähti omille teilleen (siis matkaani) ja meillä menee hienosti (< lue ikionnellsia). Menimmme naimisiin muutamia vuosia sitten ja nyt on tää herra S-hole alkanu ajatella ilmeisesti niin, että oma ruskee rinkula riittää maailmankuvaksi hänelle ja lapset on nyt unohtunu kokonaan... Ei siis edes lasten synttäreitä enää muista. Ehkä narsismi on parantumaton sairaus mutta oon sitä mieltä, että heti kun oireita ihmisessä havaitaan niin häkkiin semmonen ihminen ja häkin avain lähimpään järveen. Kyllä on nimittäin vaikee kattoa lastemme kasvoja kun "iskä" ei noteeraa millään tavalla. Selitäppä siinä, että isi on päästä pehmee...

on enempäsä idioottia porukkaa nää letkunheiluttajat joilla ei oo mitään isänvaistoa tai tätä peristeistä perheestähuolehtimisviettiä... HAISTAKOON V*****A TÄMMÖSET MULKEROT!!!

Vierailija
30/31 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on enempäsä idioottia porukkaa nää letkunheiluttajat joilla ei oo mitään isänvaistoa tai tätä peristeistä perheestähuolehtimisviettiä... HAISTAKOON V*****A TÄMMÖSET MULKEROT!!!

Nimimerkillä "emme ole katkeria, mutta kuitenkin".

Vierailija
31/31 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

UGH! Olen puhunut!!!

ja se siitä... koettakaa ottaa oljesta korsi, ja tuleen ei kannata jäädä makaamaan...