Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin taas asennuttamassa ittelleni hiukset päähän.

Vierailija
20.08.2010 |

Tuli oikein kivat. Luonnollisen ponnarin paksuus lyijykynän verran, nyt peukalon paksuiset :-)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

milläs asennutit teipeillä vaiko sineteillä?

Vierailija
2/23 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ohuthiuksinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestääkö sun hiukset sen, ettei ne vähätkin lähde? Huomaako kiinnityksen? t. kolmas hiirenhäntä

Vierailija
4/23 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 sinettiä + väri oli 220 e.

Rajaa ei näy lainkaan, mutta mulla lähes mustat hiukset. Vaaleammissa näkyy herkemmin. Sinetit näkyy läheltä, jos laitan ponnarille, mutta ei niin pahasti ettenkö käyttäisi ponihäntää.

-ap-

Vierailija
5/23 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu omien hiusten kasvutahdista, mä laitan yleensä aina 10 lisää ja 10 pois, joten sinetit epätasaisten matkojen päässä hiuksissa, n. 2kk:n välein. Nyt olin ollut kesälaiska, joten vaihdatutin kaikki.

Omat hiukset, mitä ne on? Mulla on ollut useamman vuoden, ja aina sieltä muutama haiven löytyy, mihin voi sinetit kiinnittää. Ehkä ennemmin huonontaa omien hiusten tilannetta, kuin parantaa.

-ap-

Vierailija
6/23 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noin ohuessa tukassa teipit olisi hellävaraisemmat? itsekin pähkäilen uuden tukan hankintaa parhaillaan. T. Hiirenhäntäinen

Vierailija
7/23 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että noin ohuessa tukassa teipit olisi hellävaraisemmat? itsekin pähkäilen uuden tukan hankintaa parhaillaan. T. Hiirenhäntäinen

Mutta mä tykkään sineteistä, kun nämä pysyvät kiinni täydellisesti ja ovat huomaamattomammat! Eikä oikeestaan säälitä omat vähäiset hiukset tippaakaan, jos joskus luovun näistä jatkeista, on kuitenkin leikattava polkkatukka.

Vierailija
8/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että ovat usein kalliimmat.

Vierailija
9/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ainakin treellä pidennykset maksaa 300-500e...taitaa ap olla hiukan kauempaa?

Vierailija
10/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pituudesta. Ap:lla noita aika vähän?

Vierailija
11/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat edulliset ja helppohoitoiset. Voit laittaa silloin kun huvittaa ja jos kyllästyttää ottaa pois.

Paljon huomaamattomammat kuin sinetit.

Vierailija
12/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ohuita hiuksia teilläoikein on? Itse saan nippanappa sormet ponnarin ympäri.

Vierailija
13/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laitan aina sinettipidennykset (yhden sinetin saa 2-3 osaan,jolloin osio on pienempi ja kevyempi).mulla kestänyt parhaimmillaan jopa 4 kk hyvänä ja sit vaan uusin. ja tilaan aina sinetit itse (n.30kpl/pää) ja meen kaverille joka laittaa ne kolvilla kiinni :) helppoa ja halpaa! niin ja kun sinettejä ei laita ihan hiusrajaan kiinni ja leikkaa lopuksi ne sulautumaan omaan tukkaan niin näyttää oikein aidolta :)

Vierailija
14/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinettipidennyksissäkin on huomattavia hintaeroja ihan saman kaupungin sisälläkin.

Itselläni on ollut sinettipidennykset kahdesti, 40cm kokopäänpidennys eli 75 sinettiä, 395e. Sinetit todella pieniä ja huomaamattomia, täysin hiuksenvärisiä eli mustassa mustat sinetit, punaisessa punaiset ja vaaleissa vaaleat. Itse pidin kummallakin kerralla pidennyksiä melkein 8kk, ja vaikka tukka kasvoi ja sinetit kasvoivat "ulos päästä" niin eivät ne näkyneet koska olivat niin pienet.

Kaveri otti eri kampaamossa sinettipidennykset eri tekniikalla ja eri merkkiset, sinetit olivat lähes 2x omieni paksuiset ja hän pystyi pitämään niitä 3kk kun sinetit alkoivat näkyä jo todella selvästi hiusten kasvaessa. Hinta oli n. 200e.

Eli kannattaa todella vertailla hintoja ja LAATUJA!

Vierailija
15/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne Thaimaassa kampaamossa. Hinnaksi tuli 180€+harja 3€ ja kestivät hyvin reilun 4kk. Hius oli muistaakseni vietnamilaista hiusta ja sopi mulle hyvin, koska omaakin tukkaa on ihan reilusti. Seuraavaksi kokeilen noita klipispidennyksiä Onko vinkkejä mistä kannattaa tilata ja paljonko maksaa?

Vierailija
16/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka ohuita hiuksia teilläoikein on? Itse saan nippanappa sormet ponnarin ympäri.

mä joudun ottamaan kahden käden sormet että mahtuu ponnarin ympäri, nippanappa.

Muuten mä ene edes kehtais

Vierailija
17/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole edes ulkomailla nähnyt kenelläkään tuollaista tukkaa, onkohan sulla hirsutismia kenties?

Vierailija
18/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole edes ulkomailla nähnyt kenelläkään tuollaista tukkaa, onkohan sulla hirsutismia kenties?

Vierailija
19/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä joudun ottamaan kahden käden sormet että mahtuu ponnarin ympäri, nippanappa. Muuten mä ene edes kehtais

Mutta toi eka "ei millään pahalla" oli niin nolo että oli pakko laittaa.

Tuskin kukaan on ohuita hiuksia itselleen halunnut

Vierailija
20/23 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttuni joka on pitänyt pidennyksiä jo vuosikaupalla on kaljuuntunut tosi pahasti, varsinkin ohimoilta. Karmean näköistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän