Miten kehtaatte käydä kaupassa ostamassa kuukautissiteitä, tamponeita ja kondomeita?
Arvaahan sen mitä muut samassa kassajonossa olevat ajattelevat kun näkevät tuollaiset ostokset.
Kommentit (24)
en mä ainakaan tutki, mitä edellävä oleva ostaa. EVVK!
heitän koriin ja kävelen kassalle :D ei kuule yhtään hävetä.. miksi pitäis?
melkein kaikilla naisilla on menkat ja suurin osa harrastaa seksiä ja onhan se hyvä suojautua :D naurettavaa kuinka jotkut ei kehtaa ostaa perusjuttuja.
ja erityismaksusta sellaisessa huomaamattomassa paketissa.
mutta kuukautissiteet ja tamponit kehtaan.
tai että illalla taitavat harrastaa seksiä, ja samalla se irstaan näköinen viisi- kuusikymppinen mies siinä takana riisuu sinut mielessään alastomaksi.
Mielestäni jotain on pielessä jos ei pysty kuukautissuojia kaupasta ostamaan kun pitää ajatella mitä muut ajattelee... jokaisella naisella on kuukautiset, jokainen aikuinen tietää sen ja se on luonnollinen asia!! Ja yleensä aikuiset ihmiset myös harrastavat seksiä, miksi sitä pitäisi hävetä, todennäköisesti jokainen aikuinen ihminen joka kanssasi kassajonossa on harrastanut/harrastaa seksiä. Ihme asioita ihmiset nolostelee!! :D
Arvaahan sen mitä muut samassa kassajonossa olevat ajattelevat kun näkevät tuollaiset ostokset.
"Onpas terve nainen kun sillä tulee kuukautisetkin?"
eikä yhtään kiinnosta, mitä joku kieroutunut pohtii kassajonossa. Normaalit ihmiset kyllä tietää, että naisilla on kuukautiset ja ihmiset harrastaa seksiä.
merkki siitä, että on Nainen. Ei hävetä.
ja teini-ikäinen siskoni tuo nuo kondomit. Johan joku voisi pitää minua saastaisena ihmisenä, jos nuo hakisin.
Siskoni taas on ylpeä, mukailoisestaantamisestaan, ja naapurin mummo saa kuvitella olevansa vielä nuori, silloin kauan sitten ennen vaihdevuosia.
niin ei tarvitse enää raahata siteitä ja tamponeita joka kuukausi! :D
tai että illalla taitavat harrastaa seksiä, ja samalla se irstaan näköinen viisi- kuusikymppinen mies siinä takana riisuu sinut mielessään alastomaksi.
Hän käy yleensä torstaisin työmatkallaan yhdessä halpakaupassa ja sieltä ostaa mun Alwaysit :)
Täällä naisista ei vuoda mitään eritteitä. Ja lisääntyminenkin käy neitseellisesti.
Yök, miten rahvaanomaista joutua ostamaan tuollaisia tavaroita.
Jos kassajonossa takanani seisova kuka tahansa ajattelee, että illalla toi menee vessaan istunnolle, niin sen kun ajattelee:)
mutta kyllä mulla käy aina mielessä tamponeja ostaessa, että se esim. miesmyyjä tai kassajonossa oleva mies ajattelee: voi tuonkin ukkoraukkaa, joutuu olee ilman seksiä viikon. Tai että jaahas, kotona taas lentelee hormonihöyryjä, voi perhe raukkaa. Sama kuin huutaisin parevekkeelta, Kuulkaas kaikki! Mulla alkoi nyt menkat!
Ostan silti. Nopeesti muiden tavaroiden mukana hihnalle ja ekana kassiin.
kuukautisiin, seksiin ja sellaiseen liittyvät asiat nolostuttavat.
Jepa jee, mutta mites sitten vessapaperin kanssa? Mieti nyt...lykkäät sen vessapaperipakkauksen hihnalle, niin takanatulijat melkein oksentavat partoihinta (tai mikseipä se irtas kuusikymppinen riisu sinua katseellaan ;D), kun he saavat tietää sinunkin käyvän paskalla ja kusella.
lasten kanssa? Kaikkihan arvaa, mitä te ootte tehneet, jotta olette lapset saaneet.
Ostaako sinulle vieläkin äiti?