Miksi lapsille myydään kondomeja?
Minusta niissä pitäisi olal 18 vuoden ikäraja! Nykyinen alaikäisille myynti kannustaa nuoria seksin harrastamiseen.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="20.08.2010 klo 18:40"]
Minusta niissä pitäisi olal 18 vuoden ikäraja! Nykyinen alaikäisille myynti kannustaa nuoria seksin harrastamiseen.
[/quote]
Luuletko ihan tosissasi että sillä kondomilla harrastetaan seksiä :D
Olen sitä mieltä että kondomeista saa ostaa omalla rahallaan vapaasti. Lapsetkin haluavat tutkia niitä ja minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa eli tässä tapauksessa kondomia pidetään luonnollisena asiana intiimisuhteessa. Nuorilla pojilla meni paketti jos toinenkin jo sen kondomin pukemiseen harjoitteluun.
oikeasti 18 kun kokeilee seksiä ekan kerran. Ja kyllä se on ihan hyvä että kondoomeja saa ettei tule sairauksia ja vahinkoraskauksia.
Se että kortsut piilotettaisiin ei auta yhtään mitään. Sitten vaan lisääntyy teiniraskaudet ja sukupuolitaudit.
että seksiä pitääkin harrastaa kun niitä kondomeja myydään. Jos ei myytäisi niin moni ajattelisi ihan toisin.
Huonompi olis jos ei sais laillisesti niitä ostaa. Onhan se totta, että seksiä ei tarvitsisi liian nuorena rueta harrastamaan mutta se on hyvä, että nuoret ovat vastuullisia ja ostavat kondomeja.
Niitähän käytetään enimmäkseen ei-vakituisissa moraalittomissa suhteissa ja yhden yön jutuissa. Oikeastaan kaikki ehkäisy pitäisi kieltää.
että seksiä pitääkin harrastaa kun niitä kondomeja myydään. Jos ei myytäisi niin moni ajattelisi ihan toisin.
Kuule eiköhän ne seksipaineet tule ihan muualta kuin kaupassa sivussa myynnissä molevista kondomeista.
Ei taida olle pelkästään se kondomien myynti alaikäisille se mikä seksin harrastamiseen kannusta. Kyllä ne nuoret sitä seksiä harrastavat saivat kondomeja tai eivät. Hyvä vaan että niitä nuorillekkin myydään että voivat suojautua seksitaudeilta ja ehkäistä raskaaksi tulemisen.
että sun kasvattamat lapset ajattelee noin! Kun ei ole äidillä järkeä niin ei sitä jällkikasvulekkaan suoda..
Mun 15.v tietää että
huumeita ei tarvi ostaa vaikka niitä joku kauppaisikin
seksiä ei tarvi harrastaa vaikka käyttäisi e-pillereitä
Sillä on ihan omat aivot ja tietoa asioista, sekä äidiltä saatua että koulusta saatua.
jos olet, niin kuvitteletko ihan tosissaan, että se vähentäisi nuorten seksin harrastamista?
Ihan varmasti alle 18-vuotiaatkin seksiä harrastavat, ja olisi sulaa hulluutta hankaloittaa ehkäisyvälineiden saantia. Siitä ei seuraisi mitään muuta kuin paljon lisää vahinkoraskauksia ja teinivanhempia.
Juu sielläkin seksivalistus on sitä ettei seksistä puhuta ettei muksut heti kirmaa kokeilemaan. Teiniraskauksien luvattumaa josta kannattaa ottaa oppia. NOT!
Miettikääpä, jos kondomit kiellettäisiin alaikäisiltä, niin kuinka monia raskauksia ja tauteja tulisi.
Olen tehnyt selväksi jälkikasvulleni että heillä on oikeus ostaa kaupasta kondomeita siinä missä hammastahnaa ja deodoranttiakin. Jos joku myyjä yrittää pistää hanttiin niin sitten soittakoot minulle. Lopettaisin välittömästi kyseisen ketjun kaupoissa asioimisen.
Olen sanonut teineilleni että minulta saa aina rahaa kondomeihin. Olen antanut lapsille ensimmäiset omat kondomipaketit ihmeteltäväksi kun he ovat käyneet koulussa viidennellä luokalla läpi sukupuoliasioita.
Mitäjärkeä on kieltää seksi alaikäisiltä? Nuoret kokeilevat kaikkea mikä on kielletty.
Mammat, me teinit pannaan ja tutustutaan omiin kroppeihimme oli meillä kortsuja tai ei. Itse hommasin äitini tietämättä pillerit 15-vuotiaana ja niillä ollaan menty poikaystävän kanssa sen jälkeen. Nytkin oon koneella ja dataan täällä samaan aikaan kun muuallakin bittiavaruudessa, vaikka pitäisi olla nukkumassa. Olen aika pahis.
2