Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsille myydään kondomeja?

Vierailija
20.08.2010 |

Minusta niissä pitäisi olal 18 vuoden ikäraja! Nykyinen alaikäisille myynti kannustaa nuoria seksin harrastamiseen.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
22/37 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.08.2010 klo 18:40"]

Minusta niissä pitäisi olal 18 vuoden ikäraja! Nykyinen alaikäisille myynti kannustaa nuoria seksin harrastamiseen.

[/quote]

Luuletko ihan tosissasi että sillä kondomilla harrastetaan seksiä :D

Olen sitä mieltä että kondomeista saa ostaa omalla rahallaan vapaasti. Lapsetkin haluavat tutkia niitä ja minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa eli tässä tapauksessa kondomia pidetään luonnollisena asiana intiimisuhteessa. Nuorilla pojilla meni paketti jos toinenkin jo sen kondomin pukemiseen harjoitteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys. ;)

Vierailija
24/37 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti 18 kun kokeilee seksiä ekan kerran. Ja kyllä se on ihan hyvä että kondoomeja saa ettei tule sairauksia ja vahinkoraskauksia.

Se että kortsut piilotettaisiin ei auta yhtään mitään. Sitten vaan lisääntyy teiniraskaudet ja sukupuolitaudit.

Vierailija
25/37 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksiä pitääkin harrastaa kun niitä kondomeja myydään. Jos ei myytäisi niin moni ajattelisi ihan toisin.

Vierailija
26/37 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonompi olis jos ei sais laillisesti niitä ostaa. Onhan se totta, että seksiä ei tarvitsisi liian nuorena rueta harrastamaan mutta se on hyvä, että nuoret ovat vastuullisia ja ostavat kondomeja.

Vierailija
27/37 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän käytetään enimmäkseen ei-vakituisissa moraalittomissa suhteissa ja yhden yön jutuissa. Oikeastaan kaikki ehkäisy pitäisi kieltää.

Vierailija
28/37 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että seksiä pitääkin harrastaa kun niitä kondomeja myydään. Jos ei myytäisi niin moni ajattelisi ihan toisin.

Kuule eiköhän ne seksipaineet tule ihan muualta kuin kaupassa sivussa myynnissä molevista kondomeista.

Vierailija
29/37 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olle pelkästään se kondomien myynti alaikäisille se mikä seksin harrastamiseen kannusta. Kyllä ne nuoret sitä seksiä harrastavat saivat kondomeja tai eivät. Hyvä vaan että niitä nuorillekkin myydään että voivat suojautua seksitaudeilta ja ehkäistä raskaaksi tulemisen.

Vierailija
30/37 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sun kasvattamat lapset ajattelee noin! Kun ei ole äidillä järkeä niin ei sitä jällkikasvulekkaan suoda..

Mun 15.v tietää että

huumeita ei tarvi ostaa vaikka niitä joku kauppaisikin

seksiä ei tarvi harrastaa vaikka käyttäisi e-pillereitä

Sillä on ihan omat aivot ja tietoa asioista, sekä äidiltä saatua että koulusta saatua.

Vierailija
31/37 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet, niin kuvitteletko ihan tosissaan, että se vähentäisi nuorten seksin harrastamista?

Ihan varmasti alle 18-vuotiaatkin seksiä harrastavat, ja olisi sulaa hulluutta hankaloittaa ehkäisyvälineiden saantia. Siitä ei seuraisi mitään muuta kuin paljon lisää vahinkoraskauksia ja teinivanhempia.

Vierailija
32/37 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sielläkin seksivalistus on sitä ettei seksistä puhuta ettei muksut heti kirmaa kokeilemaan. Teiniraskauksien luvattumaa josta kannattaa ottaa oppia. NOT!

Vierailija
33/37 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä, jos kondomit kiellettäisiin alaikäisiltä, niin kuinka monia raskauksia ja tauteja tulisi.

Vierailija
34/37 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt selväksi jälkikasvulleni että heillä on oikeus ostaa kaupasta kondomeita siinä missä hammastahnaa ja deodoranttiakin. Jos joku myyjä yrittää pistää hanttiin niin sitten soittakoot minulle. Lopettaisin välittömästi kyseisen ketjun kaupoissa asioimisen.

Olen sanonut teineilleni että minulta saa aina rahaa kondomeihin. Olen antanut lapsille ensimmäiset omat kondomipaketit ihmeteltäväksi kun he ovat käyneet koulussa viidennellä luokalla läpi sukupuoliasioita. 

Vierailija
35/37 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäjärkeä on kieltää seksi alaikäisiltä? Nuoret kokeilevat kaikkea mikä on kielletty.

Vierailija
36/37 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat, me teinit pannaan ja tutustutaan omiin kroppeihimme oli meillä kortsuja tai ei. Itse hommasin äitini tietämättä pillerit 15-vuotiaana ja niillä ollaan menty poikaystävän kanssa sen jälkeen. Nytkin oon koneella ja dataan täällä samaan aikaan kun muuallakin bittiavaruudessa, vaikka pitäisi olla nukkumassa. Olen aika pahis.

Vierailija
37/37 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kroppeihimme"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän