Facebookissa olevat! Onko teiläl kavereita, jotka kommentoivat
välillä tosi raivostuttavasti statuspäivityksiisi tms? Mulla on vanha kaveri yläasteajoilta ja poistin juuri tylysti sen kommentin sivultani. Jotain ihan ihme miesjuttuja siellä huutelee vuodelta kirves ja miekka (jos yläastelaisella voi edes miesjuttuja olla). Itse en kehtaa mitään noin ääliömäistä kenellekään huudella/kommentoida..
Kommentit (4)
poistan herkästi kokonaan ns. kavereita, joista ei ole mitään seuraa. Lukevat vain muiden juttuja.
...voi hyvää päivää. Sä varmaan kirjottelet sinne "juon kahvia ja pesin just lattiat" juttuja. Aagh, mä kommentoin jos on kommentoitavaa, mut ei se mikään seurapalsta mulle ole.
Itseäni kyllä kieltämättä ns. kyylät ärsyttävät, tosin osa maan hiljaisista on sellaisia, jotka ilmeisesti vain harvemmin käyttävät koko facebookia.
Erään ystäväni sisko on oikein oppikirjamainen esimerkki varmaan kaikkien inhoamasta kyylästä; hän ei itse kirjoita ikinä mitään, eikä muutenkaan tee fb:ssa muuta kuin on toisinaan paikalla. Jälkikäteen raportoi ja haukkuu siskolleen muiden tekemisiä, kirjoituksia ja "jatkuvaa notkumista" facebookissa.
välillä joillakin ei tunnu olevan tilannetajua yhtään, olen joutunut pari kertaa poistamaan koko oman statukseni. Poistin myös mahdollisuuden kirjoittaa seinälleni, kun muutama ihminen kirjoitteli sellaisia henkilökohtaisia asioita sinne, joita en halua toitottaa muille.
Noh, meitä on moneen junaan, jne.