Pepun puhtaus
Olisi ihanaa antaa vaimon hyväillä peppuani ja antaa hänen laittaa sinne sormensa mutta minua jännittää koska en
haluaisi että hän iskee niin sanotusti kätensä paskaan.
En ole häntä pyytänyt minua sormeilemaan mutta hän sitä usein yrittää mutta en uskalla hänen antaa jatkaa tiettyä pistettä pidemmälle.
Uskon että nauttisin siitä mutta uskallanko hänelle antaa avoimet ovet peppuuni.
Miten saan pepun mahdollisimman puhtaaksi?
Auttakaa , haluan hänen sormet peppuuni!
Kommentit (14)
Kai se pitää vaan uskaltaa. Vaimo on laittanut liukkariakin ja hieronut minua ja sujauttanut sormensa peppureikäni lähelle kun olen vetänyt peppuni pois. Ensi kerralla olen vaan ja päättäköön hän haluaako "viedä neitsyyteni" sillä saralla. Taidan kyllä laueta saman tien kun hän sinne sormensa laittaa koska jo pelkkä ajatus siitä saa minut hirveän kiihottuneeksi. Mutta onneksi hän hyväilee minua juuri sen takia että saa katsoa kuinka olen onnesta sekaisin hänen kosketuksestaan ja en tosiaan voi muuta kuin tehdä juuri niin kuin hän haluaa, ja nauttia orgasmista : ) Pitää vaan miettiä kuinka maksan takaisin : )
Todennäköisesti tähänkin tulee vastaukseksi homottelua ja repeämistä&roiskumista mutta älä välitä siitä.
Sinun pitää joko itse kokeilla omalla sormella etukäteen, onko suoli tyhjänä tai sitten antaa vaimosi tehdä se. Jos vatsa ei ole löysällä, yleensä siellä ei ole mitään vastassa. Joskus tietysti voi olla ja silloin luonnollisesti ei kannata jatkaa touhuja. Vaimosi varmasti tietää asiaan liittyvät "riskit" koska on selvästikin kiinnostunut aiheesta.
Takaisinmaksu tapahtuu tietysti korkojen kera eli peniksellä ;)
Senkun homottelevat. Ei se minua haittaa jos joku väittää homoksi. Eihän se ole nykyään edes haukkumista vaan tarkoittaa että on taiteellinen ja herkkä ; )
Kai se pitää tosiaan laittaa oma sormi peppuun ja ihmetellä miltä siellä tuntuu.
Katsotaan kuinka käy ja pääsenkö maksamaan korkoineen takaisin. Se olisi kyllä aivan liikaa minulle ; )
Vaimolla on maaaaaaiiiilman paras peppu.
Ei uskoisi että jokunen vuosi sitten luulin seksielämäni loppuneen ja nyt pohdin tämmöisiä.
Onnellisuuteen tarvitaan seksiä ja rakkautta!
Olisi ihanaa antaa vaimon hyväillä peppuani ja antaa hänen laittaa sinne sormensa mutta minua jännittää koska en
haluaisi että hän iskee niin sanotusti kätensä paskaan.
En ole häntä pyytänyt minua sormeilemaan mutta hän sitä usein yrittää mutta en uskalla hänen antaa jatkaa tiettyä pistettä pidemmälle.
Uskon että nauttisin siitä mutta uskallanko hänelle antaa avoimet ovet peppuuni.
Miten saan pepun mahdollisimman puhtaaksi?Auttakaa , haluan hänen sormet peppuuni!
On aivan selvää, että olet homoseksuaali. Anna saman tien jonkun miehen survoa penistänsä rektumiisi niin, että sulkijalihakset repee.
A) käy paskalla b) mene suihkuun ja pese perse huolellisesti c) odottele aktia d) hommat alkavat e) nauti f) maksa takaisin... TOIMI NÄIN JA TULE JÄLKIKÄTEEN KERTOMAAN MEILLE MITEN MENI VIIM. HUOMENNA (siis jos se tapahtuu tänään)
Anna vaimolle ohjat. Olet siitä onnellisessa asemassa, että sulla on noin avoin vaimo... Halukas tekemään paljon nautintosi eteen, eikä ole mitään estoja peppuleikkien suhteen. Lupaa hyvää! :)
Ja tiedoksesi: Itse peräsuoli on vain n. 15 cm pitkä, ja se on yleensä tyhjillään. Ulostemassa odottelee paksusuolessa, kun se sieltä saapuu peräsuoleen, tunnet tarpeen käydä vessassa. Eli missään nimessä se tavara ei majaile siellä peräsuolessa, joten vaimosi ei voi "iskeä kättään paskaan"! :D Niin, ellet siten ala touhuihin kesken kovimman hädän... Mutta kunhan olet jokusen tunnin aiemmin käynyt tarpeillasi, ei sulla ole mitään hätää.
No, käytännössä en tiedä täyttyykö peräsuoli hissukseen (onko esim. parissa tunnissa tullut pari senttiä), vai kulkeutuuko se sieltä kerralla ja samantien tunnet tarpeen käydä vessassa... Mutta mitä itse olen miehiäni "sormeillut", niin en ole koskaan mitään tuntenut. Eikä sormea ole tarkoituskaan tuntea sinne viimeistä niveltä myöden, itse suolihan on aika tunnoton, parasta se on siinä suuaukolla. Voit siis opastaa, jos naisesi työntää sormea, että sentti-pari on hyvä, jos työntää enemmän, tartut käteen ja sanot että kiitos, tuo syvyys tuntuu just mukavalta.
Anna mennä, nautit siitä melko varmasti! :) Siinä kuin vaimosikin...? ;)
Olisi ihanaa antaa vaimon hyväillä peppuani ja antaa hänen laittaa sinne sormensa mutta minua jännittää koska en haluaisi että hän iskee niin sanotusti kätensä paskaan. En ole häntä pyytänyt minua sormeilemaan mutta hän sitä usein yrittää mutta en uskalla hänen antaa jatkaa tiettyä pistettä pidemmälle. Uskon että nauttisin siitä mutta uskallanko hänelle antaa avoimet ovet peppuuni. Miten saan pepun mahdollisimman puhtaaksi? Auttakaa , haluan hänen sormet peppuuni!
Turha täällä on kysellä tälläistä, kun nettiä selaamalla vastaukset löytyy. Jos ei pysty itse päättelemään niin ei kannata ryhtyy hommaan.
Haluatko kulkea vaipoissa loppuelämäsi? Jos et jätä se peppusi rauhaan. Ja on kyllä julmaa pakottaa vaimosi ronkkimaan ulostettasi, minä en tekesi niin.
Nää perseen rassaajat oppii vasta sitten, kun perse on revennyt ja pidättelykyky mennyt, että se perseenreikä on VAIN ulostamista varten.
Mikä hinku ihmisillä on sitä paskaa ronkkia!
Kyllä kannatti kokea enkä yhtään laita pahakseni jos saan saman käsittelyn uudestaan. Tunne oli kuin olisi saanut normaalin orgasmin hiukan vahvempana mutta sen lisäksi se tuntui
myös pepussa jännästi. Tosi mahtavaa. Vaimolle annoin samalla mitalla takaisin. Olisin mielelläni antanut hiukan enemmänkin mutta tällä kertaa hän ei tuntunut olevan siihen valmis.
Mutta tällä kertaa siis "sama hoito" eli samalla kun nuolin häntä niin tein sitten hänelle just samoin ja laitoin sormen hänen peppuun. Kun hän sai orgasmin niin se tunne kun hänen peppunsa sykki sormeni ympärillä
oli jotenkin niin tajuttoman kiihottavaa koska se jotenkin realisoi hänen nautintonsa minulle sormilla kosketeltavaksi.
Eikä ollut mitään negatiivisia puolia tai sotkuja.
Jos tämä tekee minusta homon niin voin kertoa olevani onnellinen umpihomo. Tykkäsin olla sekä saavana että antavana osapuolena peppupuolen seksissä.
Kiinnostaisi tietää näistä peppupuolen tuomitsijoista onko heistä kukaan uskaltanut kokeilla miltä se oikeasti tuntuu vaiko perustuuko heidän tietonsa muitten puheisiin!?
Ovatko he siinä tilanteessa että isi tai isoveli on näin sanonut ja näin se sitten on. Kuulostaa vähän samoilta hemmoilta kuin ne jotka haluaa ulkomailla muusia ja lihapullia ; )
Ihme selittelyä. Kakkareikää jos nuolee, niin paskan maku houkuttelee. Ja sonnalla läträäminen.
Toisaalta eihän miljardit raatokärpäset voi olla väärässä, paska on hyvää!
ole koskaan hieroneet pepun kautta sormella miehen eturauhasta samalla kun teette hänelle suuseksiä???
Ja naiset ottaa sen takia suihin että pissa maistuu ja suudellaan sen takia että sylki maistuu jne. Ei kukaan nyt tollasta tietenkään tekis sen takia että haluaa toiselle tuottaa nautintoa. Pois se minusta, seksi ei tosiaankaan ole toisen huomioonottamista. Siinä halutaan vaan maistella eritteitä. No minä meinaan ainakin jatkaa eritteiden maistelua vaikka vaimo kovasti haraa vastaan kun häntä nuolen, joutuu kuulemma kärsimään orgasmista minun puuhieni takia.
Itse pidän huolen että kynteni ei ole liian pitkät, eipähän ainakaan kynnen alle mitään tule. Ei siinä takapuolessa ja suolessa yleensä sellaista ulostetta ole joka tarttuisi sormiin. Ja jos tarttuu ni ethän sä sille mitään voi. jos naisesi itse haluaa työntää sormensa peppuusi niin anna menna vaan.
N40