Diana Neuman, raskaana?
Kiinnittikö kukaan muu huomiota eilisessä seiskassa Dianan vatsan ympäryksen kokoon?
Näytti suurentuneen, Diana kuitenkin aina ollut hoikka.. olisikohan eron syy uusi raskaus?
Kommentit (19)
Eikä se lähivuosina mikään hoikka ole kyllä ollutkaan
mutta mua järkytti se että erotessaan jakoivat lapsetkin "puoliksi". Toinen poika asuu äidillä ja toinen isällä. Luulisi lapsille olevan jo vanhempien ero tarpeeksi iso asia. Mutta että veljekset erotetaan vielä toisistaankin. Onkohan tuossa todela ajateltu lasten etua, vai pelkästään vanhempien..?
Meillä tulee muutos myös tähän asumiseen, eli nuorempi muuttaa isälleen.
Ihampa mietin samaa, vatsa pompotti aika lailla.
Mutta samaa mieltä kuin joku aiemmin sanoi, JÄRKYTTÄVÄÄ jakaa lapset eri koteihin. Kyllä saisi peiliin katsoa, jos ei saa ongelmiaan sovittua niin, ettei lapset kärsisi.
itsellä vasta 1 joten en pääse nyt kehumaan omalla litteällä mahallani :)
vaan ihan vaan lihavalle, persauskin aika iso ja sit se maha sellainen patjamainen iso.
Lapsiparat :/ aika ikävää tuollainen lehdistössä eron puiminen ja lapselliset kommentit ex-aviopuolisosta.
mutta mua järkytti se että erotessaan jakoivat lapsetkin "puoliksi". Toinen poika asuu äidillä ja toinen isällä. Luulisi lapsille olevan jo vanhempien ero tarpeeksi iso asia. Mutta että veljekset erotetaan vielä toisistaankin.
Onkohan tuossa todela ajateltu lasten etua, vai pelkästään vanhempien..?
Seiskasta:
Helmikuussa avioeroa hakeneella pariskunnalla on kuusivuotiaan Noelin, ja kolmevuotiaan Mishan yhteishuoltajuus. Vaikka pojat ovat kirjoilla eri vanhempien luona, he asuvat yhdessä aina puolet viikosta toisella vanhemmallaan.
mutta mua järkytti se että erotessaan jakoivat lapsetkin "puoliksi". Toinen poika asuu äidillä ja toinen isällä. Luulisi lapsille olevan jo vanhempien ero tarpeeksi iso asia. Mutta että veljekset erotetaan vielä toisistaankin. Onkohan tuossa todela ajateltu lasten etua, vai pelkästään vanhempien..?
Siis mitä ihmettä te tietämättömät täällä oikein taas vaahtoatte?
Ei Neumannien poikia ole todellakaan "jaettu puoliksi" tai että he asuisivat erillään toisistaan. Arki pojilla on edelleen yhteinen, molemmat ovat samaan aikaan isällään ja samaan aikaan äidillään, YHDESSÄ. Ei heitä ole erotettu toisistaan missään vaiheessa.
Lapset on "jaettu" (jos joku tätä sanaa tahtoo käyttää) vain ja ainoastaan paperilla. Nipalla ja Dianalla on yhteishuoltajuus siten, että he molemmat ovat lähivanhempia, toinen toiselle ja toinen toiselle lapselle. Kai vanhemmat kokivat asian olevan tasapuolisempi näin molemmille vanhemmille kuin että lähivanhemmaksi olisi automaattisesti merkitty vain toinen, usein äiti. Tällä tavalla varmistetaan myös vanhempien tasapuolinen kohtelu esim. byrokratiassa ja mahdollisten tukien maksamisessa. Todella järkevä ratkaisu ja tarpeeksi pitkälle ajateltu!
Ei Neumannien poikia ole todellakaan "jaettu puoliksi" tai että he asuisivat erillään toisistaan. Arki pojilla on edelleen yhteinen, molemmat ovat samaan aikaan isällään ja samaan aikaan äidillään, YHDESSÄ. Ei heitä ole erotettu toisistaan missään vaiheessa.
Lapset on "jaettu" (jos joku tätä sanaa tahtoo käyttää) vain ja ainoastaan paperilla. Nipalla ja Dianalla on yhteishuoltajuus siten, että he molemmat ovat lähivanhempia, toinen toiselle ja toinen toiselle lapselle. Kai vanhemmat kokivat asian olevan tasapuolisempi näin molemmille vanhemmille kuin että lähivanhemmaksi olisi automaattisesti merkitty vain toinen, usein äiti. Tällä tavalla varmistetaan myös vanhempien tasapuolinen kohtelu esim. byrokratiassa ja mahdollisten tukien maksamisessa. Todella järkevä ratkaisu ja tarpeeksi pitkälle ajateltu!
onpas taas kypsää käytöstä arvostella jonkun ympärysmittoja (muun kuin missin tms.) täällä kun tuskin niissä omissannekaan kehumista on
kysyin vaan tuosta mahasta.. :)
ap
ja myönnetään et itselläkin on vähän mahaa, ympärys leveimmästäkohtaa n 82 cm, lantiokin metrin :P
Jotenkin vaan aina pidin Dianaa hoikkana, ehkei sitten olekkaan. :)
Tein siitä jopa kaksplussalle avauksen. Kaksplussallakin eilen ihmeteltiin pömpöttävää vatsaa. Muuten mielestäni varsinkin yläkropasta näyttää ihan hoikalta, mutta toi vatsanseutu on ihan kuin olis reippasti yli puolenvälin raskaus.
onpas taas kypsää käytöstä arvostella jonkun ympärysmittoja (muun kuin missin tms.) täällä kun tuskin niissä omissannekaan kehumista on
Mulla on varaa arvostella! Kaikilla ei ole ja sä olet varmaan juuri niitä kun noin tais kirpaista?
Mä taas olen aika ihaillut Dianaa! Todella kaunis ja huoliteltu nainen, jolla tuntuu olevan oma tyyli hallussa ja itsetunto kunnossa. Uskaltaa aidosti olla oma itsensä, sellaiselta ainakin vaikuttaa.
Vartaloltaan saattaa olla päärynä tai omena, (ja paino ehkä jakautunut enemmän alas kuin ylös,) kuten minä ja kaikki me muutkin. Mutta mitä väliä, oikeasti? Sopusuhtainen nainen kaikinpuolin ja monelta kamapaamossaan käyneeltä olen kuullut, että Diana on vielä kaunis sisäisestikin, ei vain ulkoisesti.
Samaa ei voine sanoa miehestään Pertistä, josta olen kuullut vähemmän mairittelevia juttuja...
mutta mua järkytti se että erotessaan jakoivat lapsetkin "puoliksi". Toinen poika asuu äidillä ja toinen isällä. Luulisi lapsille olevan jo vanhempien ero tarpeeksi iso asia. Mutta että veljekset erotetaan vielä toisistaankin.
Onkohan tuossa todela ajateltu lasten etua, vai pelkästään vanhempien..?