Mä saan ens viikolla uuden auton! Alfa Romeo 147, vm. 2005
Kommentit (21)
Minä hehkuttaisin ehkä vähän enemmän jos auto olisi ihan upouusi eikä käytetty :)
Minä hehkuttaisin ehkä vähän enemmän jos auto olisi ihan upouusi eikä käytetty :)
Onnea ap uudesta autosta!! :)
minä olen tyytyväinen ja uutta autoa en ole edes harkinnut, tämä on perheen kakkosauto. ap
vanha auto on käytetty, ei uusi.
Vau siinä on mustat pellit, sehän siitä tekeekin kovan raudan...
Onnea uudesta autosta! Meilläkin on käytettynä ostettu Alfis - ne on just parhaita! :) Ja kaikki, jotka eivät osaa muuta kuin ilkeillä, voivat mennä kotiinsa mököttämään! Kivaa viikonloppua ap:lle!
Onnea uudesta autosta! Meilläkin on käytettynä ostettu Alfis - ne on just parhaita! :) Ja kaikki, jotka eivät osaa muuta kuin ilkeillä, voivat mennä kotiinsa mököttämään! Kivaa viikonloppua ap:lle!
Alfa on YES! Mukavaa viikonloppua!
156 löytyy täältä. Hyvin on automme toiminut, vaikka käytettynä mekin sen ostimme. Sitä on kiva ajaa :)
156 löytyy täältä. Hyvin on automme toiminut, vaikka käytettynä mekin sen ostimme. Sitä on kiva ajaa :)
katoppa kuinka paljon nuita on romuina myytävänä esim. nettiautossa.. Ja halapaki on!
Romuja on toki myynnissä, mutta niin on muillakin merkeillä. Kunnon alfistiharrastajat ostavat romut mielellään ja laittavat niitä kuntoon.
Meillekin vinoiltiin aluksi, että ei taida italian ihme Suomen talvea kestää... Vaan hyvin kesti viime talvenkin. Sen sijaan kävi hilpeä sattuma; vinoilijan "aina luotettava kansanauto" sen sijaan tarvitsi hinausautoa useammankin kerran viime talvena.
Vinoilu loppui siihen.
Joka merkkiin mahtuu niitä maanantaikappaleita tasaiseen tahtiin. Alfa ei ole sen kummempi siinä mielessä kuin muutkaan.
Mutta oma luksuksensa ja tunteensa siinä on ;)
Pellit vanhoista ruostui, mutta nekin kuulemma nyt samaa tavaraa kun muissa autoissa. Nautitaan ajomukavuudesta... ja TEHOISTA :))
Uuden auton ostaminen on surkein sijoitus ikinä. Pihalle peruuttaessa arvo tippuu välittömästi 5-10% ja kahden vuoden jälkeen arvo lähes puolittunut.. Koskee myös tasalakkitaunon skoodaa ja tojjotaa...
Hieno valinta! Alfassa on tyyliä ja autolla on kalliit kilometrit jo ajettu. Toivotaan että saat hyvän yksilön ja kun pidät sitä hyvin niin on autoa pitkäksi aikaa..
Mitä näiden vastaajien pitäis kommentoida tälläseen
[quote author="MorreD" time="20.08.2010 klo 10:22"]
Romuja on toki myynnissä, mutta niin on muillakin merkeillä. Kunnon alfistiharrastajat ostavat romut mielellään ja laittavat niitä kuntoon.
Meillekin vinoiltiin aluksi, että ei taida italian ihme Suomen talvea kestää... Vaan hyvin kesti viime talvenkin. Sen sijaan kävi hilpeä sattuma; vinoilijan "aina luotettava kansanauto" sen sijaan tarvitsi hinausautoa useammankin kerran viime talvena.
Vinoilu loppui siihen.
Joka merkkiin mahtuu niitä maanantaikappaleita tasaiseen tahtiin. Alfa ei ole sen kummempi siinä mielessä kuin muutkaan.
Mutta oma luksuksensa ja tunteensa siinä on ;)
[/quote]
Minusta on alkanut tuntua, että nykyään autoja valmistetaan vain maanantaisin. Kun sitten ensimmäinen omistaja on niitä tarpeeksi korjauttanut, niistä viimein tule niitä ajokelpoisia, luotettavia autoja. Katsolaapa vaikka hinausautoilla on kyydissä: Kaiken merkkisiä uudenkarheita autoja.
silti Fiat vaikka perässä lukis mitä...