Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko kukaan muu hulluksi Soneran kanssa?

Vierailija
19.08.2010 |

Olen enemmän kuin raivoissani. Jatkuvasti on virheitä ja mokia, tuplalaskutusta yms. Niitä sitten selvitellään ja vastaus on, että edellinen asiakaspalvelija ei ole osannut sitä tai tätä ja asia korjataan.

Ja taas on uudet virheet tiedossa.

Pahinta tässä on se, että sinne saa itse jonottaa ja maksaa vielä palvelumeromaksua joka on ties mitä.

Olin äsken jonossa toistakymmentä minuuttia ja kun viimein sain yhteyden niin asiakaspalvelija lähti kysymään neuvoa jostakin.... Roikuin aikani siinä luurissa ja sitten suljin puhelimen.

Mitään takaisinsoittoa ei tietenkään ole kuulunut vaikka tietoni kävivät selväksi.

Parasta on se kun Soneralle voi laittaa netin kautta yhteydenottopyynnön niin sivulla lukee PALVELUPYYNTÖ! Pitää ihan anoa, että saa palvelua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia pari vuotta sitten. Hermostuin totaalisesti, kun vuosikaupalla laskutus oli aivan sekaisin, asiakaspalveluun ei saanut yhteyttä puhelimitse eikä sähköpostilla, jos jonotit yli tunnin, meni linja lopulta poikki kun asiakaspalvelija selvitti jotain asiaa jne.

Nykyään Saunalahdella toimii kaikki hyvin, vaikka samaa puljuahan ne taitavat olla...

Lankomiehellä Soneran liittymä ja on kyllä mahdottoman huono kuuluvuus, rätisee ja paukkuu eikä meinaa saada mitään selvää mitä puhuu. Eikä ole puhelimesta kiinni.

Vierailija
2/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhh. liittymän olen sanonu irti jo 10-vuotta sitten. Nyt avattiin muuton yhteydessä soneran liittymä, tähän nykyseen asuntoonhaan monopoli soneralla ei ollut tarjota sitäkään. Ruottista asti pitu nttiyhteys suomeen vetää.

Nyt saatiin nopeampi yhteys soneralta sinne uuteen kotiin, mutta ootan jo kauhulla niitä ongelmia sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olinpa asiakaspalvelupisteessä helsingissä käymässä, kun asiakaspalvelun neidille tuli tarve selvittää jotain asiaa (onko jotain puhelinta muissa toimipisteissä jäljellä) ja arvatkaas mitä:

Tämä neiti soitti muihin toimipisteisiin ja kysyi:

"Tiia" Kampista moi, ootko lomalla?

Kun vastaukseksi tuli "oon lomalla" tämä neiti pahoitteli häiriötä ja jatkoi soittelua. Puheluita hän soitti ainakin 10 kpl ja ehkä 8 oli vapaalla tai lomalla.

Eli näissä liikkkeissä palvelevat henkilöt hoitavat asioita omilla kännyköillään ja pitävät työpuhelintaan vapaa-ajalla käytössään. ARGH.

Hieman siinä ihmiset jonossa vilkuilivat toisiaan hämmästyksestä.

Vierailija
4/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonera, eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia.

Vierailija
5/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paloi käämit. Puhelinlaskukin pieneni yli 50 prosenttia ja DNA:lta osaavat ehdottaa soittamista takaisin, jos asia ei heti selviä.

Vierailija
6/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siellä töissä...

Vierailija
7/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Soneran Asiakaspalvelun ajanvaraus"

"Ajanvaraus on helppoa eikä edellytä rekisteröitymistä."

"Valitettavasti vapaita aikoja ei ole"

http://www.sonera.fi/asiakastuki/ajanvarauskalenteri

Tarjotaan oikeasti aikoja eiliselle ja sitä edeltävälle päivälle ja sitä edeltävälle päivälle.

Muita aikoja tarjotaan tälle päivälle ja huomiselle perjantaille 20.8.2010., joita ei titenkään ole.

Sonera ei tunne tulevaisuutta, ei edes ensi viikkoa.

aaaaaarghh!!

Sonera ei tunne

Vierailija
8/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans hermot soneran kanssa! Olin asiakkaana lähes 10 vuotta ja sitten alkoi tulla ongelmia ongelmien perään ja älyttömiä puhelinlaskuja. Päätin sitten erota ja vaihtaa koko liittymää ja kyllä oli älytön papreisota ja muutenkin yks sotku koko eroaminen että lopulta kun siitä eroon pääsin, päätin ettei ikinä enää soneraa yhtään mihinkään!!!

-tyytyväinen DNA-asiakas

Vierailija
9/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä siihen että Soneralta jatkuvasti soittelevat ja tiedustelevat että haluanko liittymääni nyt sitä tai tätä, vaikka olen aina sanonut että ei kiinnosta ja osaan ottaa itse yhteyttä jos haluan liittymääni muuttaa mitenkään. Silti aina sama puhelu tulee..Joo, olen minäkin asiakaspalvelussa roikkunut ja vituttaa aina kuunnella puoli tuntia tai ylikin sitä helvetin pilipalimusiikkia ja välillä informoidaan että odottakaa vielä hetki...Aargh!!

Vierailija
10/15 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paloi käämit. Puhelinlaskukin pieneni yli 50 prosenttia ja DNA:lta osaavat ehdottaa soittamista takaisin, jos asia ei heti selviä.

Arvatkaa vain onko Soneralta vieläkään soitettu takaisin.

ap

Vierailija
11/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä siihen että Soneralta jatkuvasti soittelevat ja tiedustelevat että haluanko liittymääni nyt sitä tai tätä, vaikka olen aina sanonut että ei kiinnosta ja osaan ottaa itse yhteyttä jos haluan liittymääni muuttaa mitenkään. Silti aina sama puhelu tulee..Joo, olen minäkin asiakaspalvelussa roikkunut ja vituttaa aina kuunnella puoli tuntia tai ylikin sitä helvetin pilipalimusiikkia ja välillä informoidaan että odottakaa vielä hetki...Aargh!!

Minusta on hienoa, että operaattori soittaa asiakkaalleen tarjoten etuja. siis OMALTA operaattorilta soitetaan asiakkaalle. Sinä tasanvarmasti olet sellainen nillipirulainen, joka sitten vaihtaa liittymää, kun vaikka DNA tarjoaa jotain puheaikaa eurolla, ja sit haukut soneran, kun eivät sieltä sulle tarjoa mitään, "vanhalle asiakkaalle sentäs!!!"

Vierailija
12/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakin! Miten niistä kytkykaupoista pääsee eroon.

Yleensä en ikinä sorru markettimyyjiin mutta kun oli Sonera -edustaja niin kävin kysymässä liittymästäni jotakin asiaa. Loppupelissä kävi niin että asiani ovat entistä enemmän solmussa.

Sonera -puhelin"palvelussa" asiakas"palvelu"henkilö sanoi, ettei näihin markettimyyjiin saisi luottaa!

Kysyin miksi he voivat sitten olla Soneran edustajia niin hän ei osannut vastata.

Vierailija
13/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä avautunut eikä asiakaspalveluun pääse läpi. Soitin jo kerran liittymän myynelle hepulle (numero oli sopimuksessa) mutta mitään ei tapahtunut. Annan vielä viikon armonaikaa ja sitten palaan DNA:n asiakkaaksi jos mitään ei tapahdu.

Vierailija
14/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia laskutussählinkejä ja sen lisäksi sekoittivat minut kaimaani...!!!

Vierailija
15/15 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus Särinän kännykkäliittymä.

Ei kiitos enää. En tarvitse kallista liittymää, jossa on huono peittoalue.

Miehelläni on Särinän nettitikku.

Kuulemma heti kun soppari loppuu, loppuu rahan kantaminen kyseiseen puljuun.

Kun ei pelitä, niin ei.

t: Saunalahden asiakas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän