Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko spermaa?

Vierailija
19.08.2010 |

Tiedustelisin naisilta, kuinka paljon miehiltänne tulee siemennestettä ejakulaatiossa? Olen taannoin tavannut miehen, jolta tulee varmaan pari ruokalusikallista - NAM!! Kaikilta aiemmilta kumppaneiltani väittäisin tulleen n. teelusikallisen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tapasin miehen, jolta tulee kahvikupillinen.

- Siinä kun Ejakuloi (menee aikaa kun on nii pieni reikä nesteelle), niin lähden keittämään kahvit ja jätä sykkivän siittimen yksin hommiin ukkoineen.

Vierailija
2/20 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen 40 litran maitotonkallinen täyteen vähintään. Ihan oikeesti hei. Tai oikeastaan tulisi jos se ei lentäisi siitä hänen 40 cm pitkästä hepistään aina kattoon asti. Ja me kun asutaan vielä sellaisessa loft-asunnossa eli toi katto on neljän metrin korkeudessa... Pitää siivojalle maksaa vähän extraa että pesee katonkin...

Onpa pieni heppi. Mun mihellä on 60sm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tänne kirjottaa, ja kuka kirjottaa.

Provoiluksi nämä menee melkein aina.

Jos osaatte lukea? niin lukekaahan lääkärikirjasta tai vastaavasta lähdekirjallisuudesta.

Vitun tuppimunat, monestihan täällä jutut/kysymykset alkavat asiallisesti.

Sitten tulee herneen kokoisilla aivoilla varustettuja pöljiä jotka ei saa ihmiset kun huonolle mielelle.

Oletteko tyytyväisiä tähän.

Vierailija
4/20 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kun oltiin pyöräretkellä ja mentiin yöksi hotelliin, niin yllättäen suuhuni tulvahti ainakin ruokalusikallinen pieniä vilistäjiä

Vierailija
5/20 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä ensimmäiseen viestiini sellaisen huomion, että uudella kumppanillani sperma myös lentää todella voimalla (ja pitkälle) peniksestä, kun aiemmilla se on enemmän tai vähemmän pulpunnut ulos. Yllättävä ja miellyttävä lisä tämäkin!

Vierailija
6/20 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liioittelematta itseltä tulee aina väh. joku 2 ruokalusikallista. tietenkin vähemmän jos monta kertaa päivässä/peräkkäin.

tosin mitäs hyötyä siitä on, kumissa ne on kun meillä ei saa roiskia mihinkään, suusta nyt puhumattakaan!

M30

Vierailija
7/20 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele yhtään jos sanon että desi, voi hemmetti kun vaimoni voisi todistaa. laskettuani spermat sisään niin vaimoltani valuu vielä lakanoillekkin iso lammikko ja on ihanan rietasta katsoa kun spermat valuu pillusta, jos vaimoni yskästää niin silloin vielä purskahtaa ihanaa. En kyllä tiedä mistä johtuu spermani määrä mutta ei se minua haittaa.

Vierailija
8/20 |
19.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen 40 litran maitotonkallinen täyteen vähintään. Ihan oikeesti hei. Tai oikeastaan tulisi jos se ei lentäisi siitä hänen 40 cm pitkästä hepistään aina kattoon asti. Ja me kun asutaan vielä sellaisessa loft-asunnossa eli toi katto on neljän metrin korkeudessa... Pitää siivojalle maksaa vähän extraa että pesee katonkin...

Vierailija
9/20 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ette usko, minä en välitä tylsistä kommenteista

no minä tiedän se riittää minulle.

Vierailija
10/20 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kerran, kun maalla renki Sakarilta tuli tynnyri täyteen nähtyään Mansikin ja Heimo-sonnin harrastaneen. (ps: viisi miinus neljä on kai lähellä neljää vai oliko se varvia vaille neljä?)

Vierailija
11/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kulli on 1metrin pituinen ja spermaa valuu kokoajan kullista en voi estää mitenkään sitä

Vierailija
12/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni tulee vain tähtipölyä. Olisi kiva joskus lennättää kunnolla tahmeasti, mutta minkäs teet kun savupilvi vai pölähtää.

Vierailija
13/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tekköö hyvvee.

Vierailija
14/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee pieraistessa aina suolesta litra tai pari spermaa ...

Vierailija
15/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

spermakulli kirjoitti:

Mun kulli on 1metrin pituinen ja spermaa valuu kokoajan kullista en voi estää mitenkään sitä

Tää on jo aika paha.

Vierailija
16/20 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperman määrä vaihtelee monestakin syystä joten paha sanoa yhtä määrää... Ja täysin sama koskee lennon pituutta johon myös vaikuttaa useampi tekijä. Tämä palsta on kyllä viihdearvoltaan melko hyvää jo ;)

Vierailija
17/20 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siemennesteen määrän lisääminen - http://fi.maxatin.com

Vierailija
18/20 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkatessa tulee 2-3 ruokalusikallista, eikä se mihinkään kauas lennä. Kun olen vaikkapa kuukauden panematta, niin silloin kun pääsen pukille spermaa tulee se desi. Silloin voi sanoa että sperma lentää takaapäin naidessa selälle ja jopa hiuksille astikka.

Ymmärrän nämä provot, miettikääpähän nyt. Kun panette kerran päivässä, eihän sieltä hepistä voi edes paljon tullakkaan. Kun panen harvoin niin tilanne on toinen. Minusta tämä spermakysely oi tarkoitetettu naisille, ei miehille.

Vierailija
19/20 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

spermakulli kirjoitti:

Tää on jo aika paha.

Todella paha juttu. Kaverilla on tiehyet menneet jotenkin sekaisin ja aivot valuu hiljalleen kullin kautta pihalle. Tuskinpa tuolle edes lääkärit voi mitään.

Tuosta metrin kullista on tietysti se apu, että kun pitää kumisaappaita niin kulli yltää saappaaseen ja aivomäihän voi huomaamatta valutttaa Kontioon. Olis se tosi ikävää tuossa tilanteessa joutua vielä kiusatuksi tahmasta märkien housujen vuoksi.

Vierailija
20/20 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttava, mies, jonka kanssa säännöllisen epäsäännöllisesti harrastamme seksiä. Hänen vaimonsa ei anna usein, eikä myöskään ole kovin tiukka, vaikka tällä miehellä on erittäin suuri elin, sekä pitkä että paksu - seisoessaan kalu on kuin painava lihanpala, joka ei pysty enää nousemaan tehokkaasti.

Hänen vetäessään kalunsa ulos pillustani, mukana ryöpsähtää iso määrä spermaa, ja kun nousen seisomaan ja levitän haarani, alas tipahtelee iso läjä hyvin kiinteää ja valkeaa spermaa! En ole koskaan aikaisemmin tavannut miestä, jolta tulee yhtä paljon spermaa kuin häneltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä