Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eivätkö ihmiset pidä minusta oikeasti? Vai missä vika? Olen reilu neljäkymppinen

Vierailija
18.08.2010 |

yksinhuoltaja.

Törmäsin asiaan eräässä parin päivän seminaarissa kun illanvietoissa en jaksanut kuunnella joidenkin minulle tuntemattomien ihmisten kaakatusta. Siirryin keskustelemaan muutamaman muun ihmisen kanssa vähän rauhallisemmalle alueelle.

Tässä vaiheessa voin kertoa, että toimin myynnin ja markkinoinnin alalla.

Saimme kaikki toisiltamme nimetöntä palautetta ja minut koettiin etäiseksi kun en osallistunut kuunteluoppilaaksi joillekkin.

Nyt on muistunut mieleen eräs todella vanha työyhteisö, johon kuulunut nykyinenkin ystäväni on kertonut, etteivät kaikki pitäneet minusta. Häneltä se lipsahti muutaman viinin jälkeen puolivahingossa.

Olen nyt todellakin huolestunut. Olenko todellakin niin vaikea ja v:mäinen ihminen.

Itse kuvittelisin olevani tilannetajuinen ja katsovani ihmisten läpi.

Teissä av-mammoissa on paljon tietoa, taitoa ja osaavuutta.

Toivoisin oikeasti asiallisia vastauksia.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun et säkään tykkää muista?

Vierailija
22/23 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistut takavasemmalle - nakkaatko niskojasi mennessasi?

Kylla aikuinen ihminen jaksaa keskustella toisen kanssa vaikka ei sisarsielu olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko että muut kokevat sinut mukavaksi ja läheiseksi ja viihtyvät seurassasi? Jos, niin teetkö asian eteen jotain, sillä siltä ei kuulosta.

Viestisi kuulostaa ennemminkin siltä, että poistut porukasta kun sinua ei toisten seura otsita ja annat näin selvän viestin ettei paljon toisten seura ja jutut kiinnosta. Tämä viesti ei mene vain ko. ryhmän jäsenille, vaan käytöksesi näkee ja siihen reagoivat kaikki paikalla olevat, vaikkeivät keskusteluja kuulekaan, niin nonverbaali viestintä kertoo heille paljon alitajuisestikin. Tuon toiminnan perusteella sinua ei toisten tykkäämiset tai tykkäämättä jättämiset kiinnosta.

Sinun on siis päätettävä että haluatko olla pidetty ja käyttäytyä kuten siinä tapauksessa tulee käyttäytyä. Jollet tahdo olla pidetty, niin sitten voi käyttäytyä kuten tahdot.

Ei kai yli 40-vuotiaalle ole yllätys että ihmiset pitävät tai ovat pitämättä toisista käytöksen perusteella, tuskin itsekään pidät erityisemmin ihmisistä jotka ovat sinulle tylyjä, alentuvia tai joita et vaan esimerkiksi voi käsittää?