Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskiviikon kuulumiset huhtikset!

12.10.2005 |

Mitäs kuuluu keskiviikkoon kaikille?

Tänne samaa ja tasaista hyvää :) Silmiä tahtoo tosin painaa, lapset on valvottaneet monta yötä, ja varsinkin viime yö oli oikein yliveto valvomisen saralla.. Oikein odotan, et saan lapset päiväunille puolilta päivin, ja pääsen itse sohvalle makaamaan!

Ihana, kun tänään on saunailta ja perheilta; ei mitään muita menoja. Yhdessä vaan ulkoillaan ennen saunaa, ja sitten maistuu saunominen :) Oonkin tässä miettinyt, että kiva olisi jotakin hyväskää keksiä illaksi; pitänee käväistä kaupassa. Jotenkin kummasti on liki koko ajan " pienoinen" herkuttelun mieliteko tuolla takaraivossa..! Kovasti täytyy vaan yrittää unohtaa se, mutta josko tänä iltana antaisi periksi ja valmistaisi jotakin hyvää, MUTTA suht´ terveellistä ;)

Mutta nyt täytyy mennä tekemään perunamuusi loppuun, et päästään ulos.

Mukavaa päivää!

tilda12+3

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuli tauko netissä käynnin kanssa kun tuli vietettyä pitkä viikonloppu vanhempien luona niin en sitten siellä viitsinyt koneella istuskella! Tänään on sitten vihdoin ja viimein se np-ultra, pikkasen jännisttää kyllä! Eilen ois pitänyt olla lääkäri mutta yllätys yllätys se peruuntui, rupee jo keittämään toi neuvola systeemi...tätä perumista on ollu ainakin 3 kertaa jo esikoisen neuvola käynneissä, ja sit se neuvola tästi sanokin että tää eka lääkäri jää sitten kokonaan väliin jos ei mulla siihen ole mitään suurta tarvetta! (eikä mulla sellaista ole)

Omassa mahassa ei kyllä ole mitään kuplintaa tai liikettä tai mitään muutakaan paitsi paha olo, joka on taas vaan pahentunut...aamupalan kun saan syötyä niin saman tien vaan vessanpönttöä halailemaan! Mutta kyllä se sitten jossain vaiheessa varmaan helpottaa!

Mutta nyt koitan saada kaiken kuntoon täällä otona ennnen kun sinne ultraan pitää lähteä!

Hyviä vointeja kaikille!

Minuna ja masukki 13+4 (paitsi jos tänään sitten muuttuu) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla