Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella hankala tilanne!! Vinkkejä :/?

Vierailija
18.08.2010 |

Eli meillä tilanne että mies on ollut jo kauan raksalta työttömänä,nuori kaveri on. 1,5v nyt ollut työttömänä. Itse olen kotiäitinä, meillä 1,3v lapsi. Nyt olen ajatellut aloittaa työt, sijaisuuden koska ei ole järkeä kummankin olla kotona. Miehellä kokoajan työnhaku päällä. Ongelma se että mitä jos miehelle tuleekin yhtäkkiä pitkän tauon jälkeen työtarjous, joka hänen on melkein pakko ottaa vastaan (juurikin sen takia että pääsee kiinni takaisin työelämään) mutta minä en voi ihan sillä sekunnilla irtaantua omista töistäni (teen kuukauden sopimuksia juurikin tämän tilanteen takia).Minne laitamme lapsen hoitoon jos miehen työpaikasta vaditaan että tulet heti tai otamme jonosta seuraavan(menijöitä on). Päivähoitoon täytyy jonottaa max 2viikkoa. Millainen tilanne on MLL hoitajilla? Itse olisin kolmivuoro työssä, joten pystyisin osan päivistä sumplimaan jotenkin,jos miehen olisi heti lähdettävä kun "käsky" käy.mutta vain osan...huoh. Emme voi kuitenkaan koko aikaa odotella miehelle töitä

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ensin loytaa sen tyopaikan..

Vierailija
2/2 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää nyt tehkö elämästänne vielä vaikeampaa.

Minusta hiukan liioittelua tuo "todella".

Tsemppiä nyt kuitenkin työnhakuun miehellesi.

Onko teillä muuten joku tuttava lapsiperhe, joka voisi ottaa teidän lapsen silloin tällöin hoitoon?

Mutta siis, minusta asioista kannattaa huolestua vasta sitten kun ne ovat ajankohtaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän