Miesystäväni valitti, etten tee koskaan aloitteita..
Olemme seurustelleet kaksi kuukautta. Miesystäväni otti puheeksi (hieman katkerana), kun en ole tehnyt vielä kertaakaan (no olen varmaan oikeasti jonkun kerran) tehnyt aloitetta. Siis tarkoitan aloittanut pussailua/hempeilyä.
Tämä tuli mulle vähän puun takaa ja jäädyin ihan kokonaan.. Olen jotenkin "aina" ajatellut, että mies tekee aloitteen *nolottaa*
Eli tykkään olla lähellä, silitellä, halitella, mutta en oikein osaa alkaa pussailemaan sillä lailla, "vietellä" toista.
Miten minun tulisi nyt menetellä, kertokaa miten te teette aloitteita ja "viettelette" miehiänne? Ja kertokaa, olenko ollut ihan tyhmä ja poikkeava tällä ajatustyylilläni..? :(
Kommentit (5)
olette olleet yhdessä vasta 2 kuukautta, välit on vielä helppo katkaista.
Ilmeisestikään maailmankuvanne ei kohtaa, joten kannattaa harkita jatkoa.
Tai sitten keskustelet hänen kanssaan, että mitä hän tarkoittaa aloitteen tekemisellä ja sitten kerrot hänelle, että sinun tyyliisi ei kuulu ehdottaa seksiä kuvailemaasi "villimmin".
Jos asia häntä häiritsee, älä ala miettiä, mitä teet väärin, mitä sinun tulisi muuttaa, vaan mieti, onko hän sinulle muutenkaan oikea.
Läheisyyden osoittaminen on yhtälailla molempien tehtävä, samoin aloitteiden teko esim. seksiin. Miten olet päässyt tämän vaiheen yli aiemmissa suhteissa???
tosin meillä suhde kestänyt yli 20v.
Yhteistä taivalta siis jo 15v. Tosin minusta tuntuu, että missä välissä minä niitä aloitteita teen koska mies on niin aktiivinen itse??? Tästä meillä aina välillä puhutaan ja taas yritetään...
miehen istuessa sohvalla hänen kainaloonsa tai antaa keittiössä ohi mennen pusun tai vaikka halata takaapäin kun hän tekee jotain tms. Ei sen tarvitse sen ihmeempää olla. Jos toinen ei koskaan tee aloitetta läheisyyteen, voi tulla sellainen fiilis, että toinen ei myöskään halua läheisyyttä. Teillä tosin on niin tuore suhde, että ette varmaan ole vielä ihan vapautuneita toistenne seurassa.