Syynytys ei satu!
Mua varoiteltiin että se synnytys sattuu niin helvetisti. No kyllä se sattu mutta ei nyt helevetisti kuitenkaan. Tuntuu että nuo iänikuiset valittajat on tosi herkkiä luusereita.
Minä en kunnioita "naisia" (luuskoja ne ovat), jotka sanovat että synnytys sattui. Mites meni tekeytymään raskaaksi. Toivottavasti oppi jotain.
Kommentit (26)
Hämmästyttää myös ne, jotka haluavat puudutteen hammaslääkärissä reikiä porattaessa tai etenkin juurihoidossa.
Mutta rokotukset - ne vasta sattuvat. Niihin kuuluisi saada parikin epiduraalia!
Synnyttänyt oon kaksi kertaa ja sattu ihan vitusti.
Mä olen vähän kade tolle ap:eelle kun se on syynyttänyt.
En mä tiedä miten sellasen voi itelleen venyttää, ehkä nussimalla hevosta ja harrastamalla fistausta päivittäin. Onks se sitten sen arvoista?
Sulla luultavasti pieni vauva ja ennestään löysä läpi.
Kireestä tavarasta kun reilu 4 kiloa punkee ulos, niin kyllä se kuule ihan oikeasti sattui, varsinkin kun lapsi teki sitä tuloaan yli kaksi vuorokautta.
Huono provo, muuten.
Miten ihmeessä tuollaisten synnytys "tuskien" valittajat saa lisääntyä. Kuten jo aikaisemmin mainitsin, minä halveksun teitä!
se on ikävää...
Miten ihmeessä tuollaisten synnytys "tuskien" valittajat saa lisääntyä. Kuten jo aikaisemmin mainitsin, minä halveksun teitä!