Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nilkkaongelma

Vierailija
18.08.2010 |

Pidän kauniista kengistä, mutta ongelmana ovat nilkkani. Koron alle tarvitaan vain pieni kivi ja kas - olen maassa. Vasen nilkka taipuu 90 asteen kulmaan ja huomaan seisovani jalkapohjan sijaan nilkan päällä ja sitten menen nurin.

Onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa? Lääkärin mukaan ei kannata leikata, löysät nivelsiteet eivät haittaa elämää. Pitääkö loppuikä kulkea ballerinoissa selkä kipeänä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leisesti hyvä lihaskunto auttaa tukemaan löysiä niveliä. Lapseni ovat perineet minulta tuon ominaisuuden ja mm. 14v poika sai eilen kirurgin vastaanotolta lähetteen fysioterapiaan. Hänellä on polvilumpioiden subluksaatiotaipumus, joten reisilihasten vahvistamisella saadaan tukea polvelle.

Sama ohje on minullakin. Koko vartalon lihaskunto on tärkeätä, koska nivelet menevät helposti virheasentoihin.

Pidä itsesi jäntevänä urheilulla.

Vierailija
2/4 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lenkillä käyn, lenkkitossut "yksilöllisesti valittu" eli jonkun jalkatestin mukaan. Harmi, että jopa niissä on joskus ongelmana se, että sora kantapään alla saa nilkan vääntymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään korkeista koroista, mutta olen tyytynyt kymmensenttisin kiilapohjaisiin pistokkaisiin. Nilkat muljuvat todella helposti nurin. Samoin omat lenkkarini ovat hyvällä tuella.

Vierailija
4/4 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään korkeista koroista, mutta olen tyytynyt kymmensenttisin kiilapohjaisiin pistokkaisiin. Nilkat muljuvat todella helposti nurin. Samoin omat lenkkarini ovat hyvällä tuella.

voin vain unelmoida jostain 7 cm koroista...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi