Seksituristin palveluksessa
Tekipä taas pahaa. Miksi miehet ovat tuollaisia?
Kommentit (14)
oli joo ällö! Varsinkin se lihava mies! yäk
luuli olevansa joku kuningas kun sai käyttää köyhiä naisia hyväkseen. Yäk yäk yäk.
höpö höpö.
Jos naisille olis vastaava paikka (varmasti jossain onkin) niin puumanaiset olisivat ihan samalla tavalla nuorten jäntevien penisten perässä siellä. Turha väittää muuta.
Maailman vanhin ammatti on ja pysyy.
tai maksaa seksistä. Niitä nuoria peniksiä tarjoutuu ihan itse käyttöön ihan ilmaiseksi.
höpö höpö. Jos naisille olis vastaava paikka (varmasti jossain onkin) niin puumanaiset olisivat ihan samalla tavalla nuorten jäntevien penisten perässä siellä. Turha väittää muuta. Maailman vanhin ammatti on ja pysyy.
Gambia esimerkiksi. Oikein naisten Pattaya.
On kuitenkin kuvottavaa että juuri naiset haluavat myydä itseään. Miehet onneksi harvemmin alentuvat moiseen.
Mutta kyse on kuitenkin alistamisesta: nuo tytöt eivät tekisi sitä hommaa niiden kuvatusten kanssa, jos heillä olisi parempi mahdollisuus ansaita rahaa.
vitun väliä? Siinähän joutuvat alistetuiksi, ei kiinnosta.
Jos nainen haluaa tienata, kuin juristi tai pankkiiri tms. Mutta ei viitsi käydä kouluja, eikä halua maksaa veroja.
Venäläinen nainen, jolla kallis luksusasunto Pietarissa ja kallis maasturi alla. Fiksulle ei ensimmäisenä tule mieleen ainakaan alistettu nainen.
Mutta, ettehän osaa kuin suomea, siksi olette YLEN ja Hesarin välittämän "tiedon" armoilla.
ja hommata itsensä kaltainen, eikä vastakappaletta omille vääryyksilleen!!
tai maksaa seksistä. Niitä nuoria peniksiä tarjoutuu ihan itse käyttöön ihan ilmaiseksi.
Höpö höpö.
alistamista. Kaikkinensakin prostituutio, ihmiskauppa ja paritus kuvottaa.
Miespuoliset maksulliset tekevät huvikseen, tytöt ja naiset pakon sanelemana tai pakotettuina.
Ja eiköhän ne miehet ole seksipalvelujen ostajina enemmistössä.
Laitapa nettiin ilmoitus jossa vain mainitset iäksesi yli 30 niin niitä parikymppisiä poitsuja tulee ihan tulvimalla ovista ja ikkunoista:D Suomi24 seksi-chat on myös täynnä puumia metsästäviä nuoria miehiä, ei suinkaan toisinpäin.
t. terveisin sähköposti täynnä timmejä parikymppisiä tarjolla:D
Höpö höpö.
Laitapa nettiin ilmoitus jossa vain mainitset iäksesi yli 30 niin niitä parikymppisiä poitsuja tulee ihan tulvimalla ovista ja ikkunoista:D Suomi24 seksi-chat on myös täynnä puumia metsästäviä nuoria miehiä, ei suinkaan toisinpäin. t. terveisin sähköposti täynnä timmejä parikymppisiä tarjolla:D
Höpö höpö.
Pulskana naisena sain eräältä sivustolta paljon nuorta seksiseuraa.
Mutta kyse on kuitenkin alistamisesta: nuo tytöt eivät tekisi sitä hommaa niiden kuvatusten kanssa, jos heillä olisi parempi mahdollisuus ansaita rahaa.
Olet sitten laittanut ilmoituksen sinne... :D