Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++PUOLUKOIDEN keskiviikko+++

12.10.2005 |

[color=orange]Aikainen lintu madon nappaa! Tai pinon aloittaa;) Edelleen siis yövuorossa, tän jälkee vielä pari yötä oisi valvottavana. Huomenna on erään asukkaan syntymäpäivä, niin leivoin tuossa äsken pätkiskakun. Tänään on sii ensimmäinen pilleritön päivä minulla! Tai onhan tässä vielä tää pillereihin kuuluva tauko. Mutta sitten on luomukiertoinen:)!

Huomasitko Miitsu, nuo aloituksen merkit on vähän niin kuin sulle vinkiksi, että testaisit etkä piinailisi meitä;) Ei vaan, teet tietysti niin kuin itsestä tuntuu. Palaillaan myöhemmin!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue] Kai mä nyt osasin laskee oikeen tuon ikäeron... siis jos mein nyytti tulee helmikuussa ja teidän kesäkuussa niin eikös siinä 4 kk tule eroa? Joo tulee siinä, piti vielä itekin tarkistaa kun tosissaan tuntuu uskomattomalta tuo ikäero, mutta niin se vaan on!

Vauvaliimaa ja tarrasukkia sille veitikalle oikein kovasti! Kuukauden päästä pääsetkin jo ekaan neuvolaan, ei hitsi uskomatonta että näin äkkiä teil tärppäs!

JJ + potkija

Vierailija
22/34 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Oon niin onnellinen sun puolesta:)! Ekasta kierrosta raskaaksi ja vielä pillereiden jälkeen!! Voi miten upeaa kerrassaan, ihan tässä liikuttuu kun ajatteleekin asiaa. Tuot toivoa meille muillekin! Muista silti palstailla täällä, et häviä minnekään:)! Sitten kun ultraan meette niin miehesi menee onnesta sekaisin! Onnea hirmusti teille!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miitsu: kyllä ne oireet sieltä tulee. Mullakin alko ne kunnon oireet vasta siinä rv 6-8, eli odottele rauhassa. Toivon kyllä ettet joutus kärsiin samoista oloista kun mä kesällä. Ihan sängyn oma olin muutaman viikon!

Mutta juuh, mä hehkutan täällä varmaan niin että kaikki hermostuu, mutta mahtava juttu miitsu, ei voi muuta sanoa :)))))

Vierailija
24/34 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Miitsu: ajatteles jos joku ois sanonu silloin Puolukoiden alkuaikoina että me ollaan yhtäaikaa raskaana! En ois kyllä uskonu että niin onnellisesti joskus tulee käymään! Montakos vuotta siitä onkaan kun Puolukat sai alkunsa... muistatko?

Hyvää yötä, JJ kera potkijansa;&hearts

Vierailija
25/34 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Miitsu: ajatteles jos joku ois sanonu silloin Puolukoiden alkuaikoina että me ollaan yhtäaikaa raskaana! En ois kyllä uskonu että niin onnellisesti joskus tulee käymään! Montakos vuotta siitä onkaan kun Puolukat sai alkunsa... muistatko?

Hyvää yötä, JJ kera potkijansa♥

Vierailija
26/34 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin en ois heti uskonu että samaan aikaa kerkeisin raskautumaan sun kanssa, ja jos vaan kaikki hyvin menee niin eipä noille vauvoille oikeesti paljoa ikäeroa tuu!! *ei ois ikinä uskonu* emmää niitä oireita viel kaipaa... kyllä ne kerkee ajan kanssa!! :)

Lumiina: kiitos onnitteluista!!!

Miitsu *ihan yhtä hymyä*

Vierailija
27/34 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=slateblue]että testasit Miitsu selvän plussan samana päivänä, kun mä lopetin pillerit;)?? *toiveajattelua* Voi kun tästä sinun plussasta lähtisi oikein kunnon aalto meille kaikille! Onnea!

Vierailija
28/34 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kirjotellu vuoden verran...

kuumeillu yksin jo monta vuotta ennen sitä!!!

peukutetaan muillekin plussille!!

vuosien itkut ja odotus on unohtunut ja anteeksi annettu miehelle!!!

Vierailija
29/34 |
12.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavia uutisia! On kiva saada puolukoihin taas uusi odottaja, ja pianhan meillä on jo pari vauvaakin. Onneksi miehesi kuulosti kuitenkin onnelliselta, vaikka ei niin kamalasti hehkuttanutkaan. Luulen kuitenkin, että sekin aika tulle jossakin vaiheessa kaikille. Miehet eivät ehkä vain reagoi tällaisiin asioihin niin nopeasti. Heille vauva on kuitenkin tässä vaiheessa vielä niin kaukainen asia, koska mitään ei näy ulospäin.

Vierailija
30/34 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt menossa jotain 27/29 eikä ainakaan mitään tietoa menkoista, mutta eipä mulla yleensäkään ole ollut mitään oireita, yleensä jos alamahaa vihloo niin silloin on just alkanut, mutta toivottavasti vaikka ei enää alkaiskaan. Mutta en odota liikoja niin ei tule niin isoa pudotusta viikonloppuna mökkeillessä.

Tänään käytiin kattoon sitä serkkupojan vauvaa. Kyllä se oli niin pieni ja se pienenpieni itku mitä kuului jne.... Ilmoitin heti voin kyllä hoitaa jos on tarvista. =)

Vierailija
31/34 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kone oli taas turhan nopea! :(

Eli [b]Miitsulle[/b] hirmuisesti onnea!

Ja tarrasukkia ja vauvaliimaa! :)

[b]Hannele:[/b] Ei mulla niin kiirettä näiden opiskeluhommien kanssa ole, etten ehtisi iltasella johonkin. Tosin olen vielä sillä varauksella, että mikä fiilis mulla on. Muuten mulla ei toki ole mitään tapaamisista vastaan.

[b]laura:[/b] Ajattelin tosiaan sanoa tuosta Huopasesta, ennen kun ostat sitä kilon ja ensimmäisen kokeilun jälkeen toteat sen ihan huonoksi. Kokeilemallahan sen tietää sitten lopulta mistä tykkää. Minusta ainakin on reilua kertoa, erityisesti huonoista kokemuksista ja toki hyvistäkin.

Itse ein tosiaan ole kokeillut tuota Huopasta, kun siitä olen todella kuullut negatiivisia palautteita ja toisaalta ne Novita värit ei sitten todellakaan sovi mun värisilmään..

Tosiaan eilen ei todellakaan sitten tullut mieleen yhtään huopuvaa lankaa korvikkeeksi. Eli tekstiiliteollisuudella on ainakin Tove, Fritidsgarn, ja Peer Gynt. Niin ja noita Pirkkalankojakin voi huovuttaa. Ja tietysti montaa muutakin ei superwashkäsiteltyä lankaa

merineito

Vierailija
32/34 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitsulle tarrasukkia ja onnellisia hetkiä.

Oma pahoinvointi paljastuikin alkavaksi migreeniksi...ei ole ikinä ollu niin en tiennyt. Nyt on oollut jo yhden vuorokauden pää kipiä, mutta helpottamaan päin.

Mitä tehdä jos saat migreenin raskaana ollessa? Eihän voi mitään kovia lääkkeitäkään syödä...

Vierailija
33/34 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b][color=pink]Onnea, onnea, onnea Miitsu!!![/b][/color]

Aivan ihania uutisia! Ja JennaJanettekin on jo niin pitkällä! Ihanaa! :) Olen kyllä niin onnellinen teidän molempien puolesta. Ehkä vielä joku päivä minäkin... Mulla vielä muutaman vuoden odottelu edessä olosuhteiden pakosta.

Onnellista ja hyvävointista raskausaikaa toivotellen

Moose, ex-Kiwano82, vuoden takainen aktiivi-Puolukka ;)

Vierailija
34/34 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, olipa ihana lukea näin aamutuimaan noin iloisia uutisia! :)

Kolmesti itse plussan tehnyt (ja kolme lastakin :) ) ja omasta kokemuksestani voin sanoa, että joka kerta tullut niin autuaallisen onnellinen ja sekava olo, että ei sitä voi sanoin kuvata ;)

Itkenyt onnesta, nauranut helpotuksesta, ja sitä ajatusten sekamelskaa päässä ;)

HURJAN PALJON ONNEA!

Toivottavasti perästä tullaan...

Me otimme sitten varaslähdön, ja jätimme kumit pois viime viikon lopulla. Ovulaation taisimme missata jo keskiviikkona, mutta nyt vaan odotellaan, alkavatko kuukautiset ensi viikolla ;O

Maha on ollut oudon " pinkeä" , nippailuita tuntunut välillä tosi voimakkaasti, mutta liekö vaan toivekuvien tuotosta, vai voisikohan jotakin olla tapahtunut? ;O

Mies kanssani kuumeilemassa jo, laskeskelee päiviä (ovulaatio--->kuukautiset) ja pähkäilee, että olisko tärppi jo voinut käydä ;O