Onko ihan järkyttävän kamalaa vain ihan mahdollista
käydä töissä, kun työmatkan pituudeksi tulee noin tunti yhteen suuntaan. Itse työaika olisi vaan 4 tuntia päivässä, joten lapsen hoitopäivä ei venyisi kuitenkaan kovin pitkäksi.
Kommentit (7)
Matkaan menisi saman verran, vaikka työpaikka olisi lähempänäkin, koska joudun kulkemaan bussilla. Sitä vaan mietin, että jaksaako tuollaista matkaa jyrryttää jatkuvasti. Mutta eipä tässä paljon vaihtoehtojakaan ole.
Tuntuu paljon paremmalta kun sanoitte noin. Olen ollut pitkään kotona lapsen kanssa ja nyt aloittassa työelämää aluksi osapäivätyössä. ap
jos mielii takaisin työelämään. Kannataaa varmaan tarttua tilaisuuteen. Ja tlannehan kuulostaa vallan mainolta. Koska tekisit osapäivätyötä, päivät eivät matkoineenkaan veny kohtuuttomiksi. Matkat voit käyttää musiikin kuunteluun tai lukemiseen (jos et kärsi matkapahoinvoinnista) tai vain omien ajatusten ajatteluun, joten voi olla, että opit jopa nauttimaan omasta ajasta jollain tasolla.
Tuntuu paljon paremmalta kun sanoitte noin. Olen ollut pitkään kotona lapsen kanssa ja nyt aloittassa työelämää aluksi osapäivätyössä. ap
mulla menee noin tunti suuntaansa, ja täyspäivätöitä teen.
palkka kaikki aiheutuneet kustannukset?