Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päätelmäni urheilun aloittaneista ihmisistä:

Vierailija
17.08.2010 |

Normaali kuntoilu: aidosti haluaa nostaa kuntoaan tai pudottaa painoa.

Yltiömäinen himourheilu:

- raitistunut alkoholisti joka suuntaa riippuvuutensa toiseen kohteeseen

- vanhaksipiiaksi jäänyt 30+ nainen, joka purkaa turhautumisensa spinningiin, joogaan, zumbaan, aerobiciin, juoksuun, uintiin ja kaikkeen mahdolliseen

- henkilö, joka aikoo jättää puolisonsa tai pettää

Jätän tästä ammattiurheilijat kirjaamatta.

Tulin näihin päätelmiin kun olen seurannut tuttavieni facebook-kirjoittelua ja yhdistän sen heidän elämäntilanteeseensa. Eniten esiintyy noita vanhoja piikoja ja raitistuneita alkoholisteja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukeutuvani mihinkään mainitsemistasi ryhmistä, mutta liikuntaa pyrin harrastamaan päivittäin. Juuri siis käyn juoksu- ja pyörälenkeillä, zumbassa, latinossa jne.

Liikunta vaan on niin kivaa ja sopivaa vastapainoa perhe-elämälle:)

Vierailija
2/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla pari- enemmänkin kiloja ylipainoa ja epätoivon vimmalla koettavat saada painoa alas, JOS se auttaisikin tärppäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme harrasta yltiömäistä himourheilua, johtuu siitä ettemme ehdi. Pienten lasten äidin on aika mahdotonta pyhittää elämänsä töille ja urheilulle.

Pointtini siis että noita yltiöhimourheilijoita voisi löytyä myös ei-vanhoistapiioista jos se käytännössä onnistuisi.

Itse en siis lukeudu himoliikkujiin, enkä lukeutuisi missään elämäntilanteessa.

Vierailija
4/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä "vanhaksipiiaksi jäänyt" - ei kai kukaan oikeasti enää ajattele, että nainen jää vanhanksipiiaksi, kun kukaan ei huoli?

Mites olisi itsellinen nainen, sinkku, joka liikkuu siksi, koska nauttii liikkumisesta? Miksi hän olisi sen turhautuneempi kuin onnettomassa avioliitossa elävät naiset?

Itse olen ollut naimisissa 15 v ja eronnut muutama vuosi sitten. Tykkään liikkua paljon, siitä tulee hyvä olo, ja mm. tansseissa voi aina kehittyä ja se on hauskaa.

Niin, ja sitä paitsi en edes ole ajatellut huolia miestä vaivoikseni :)

Vierailija
5/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä "vanhaksipiiaksi jäänyt" - ei kai kukaan oikeasti enää ajattele, että nainen jää vanhanksipiiaksi, kun kukaan ei huoli?

Mites olisi itsellinen nainen, sinkku, joka liikkuu siksi, koska nauttii liikkumisesta? Miksi hän olisi sen turhautuneempi kuin onnettomassa avioliitossa elävät naiset?

Itse olen ollut naimisissa 15 v ja eronnut muutama vuosi sitten. Tykkään liikkua paljon, siitä tulee hyvä olo, ja mm. tansseissa voi aina kehittyä ja se on hauskaa.

Niin, ja sitä paitsi en edes ole ajatellut huolia miestä vaivoikseni :)

Vierailija
6/6 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos osa ihmisistä ihan vaan tykkää liikkua, ajatella! Joillekin se on osa tavallista elämää siinä missä suht terveelliset syömisetkin.

Mut onhan se nyt todella paljon jalompaa olla tuommoinen ilkeä muiden arvostelija. Lapsiannekin vahditte lähinnä huutamalla kovaa ja kaukaa? Jos edes siten.. Eikä niiden kanssa voi liikkua pyöräillen tai kävellen yhdessä ikinä, eihän? Sehän olisi jo ihan liiallista liikuntaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi