Olen niin onnellinen, kirjoitin tänään ensimmäisen kerran moneen vuoteen!
Tänään minä tein sen, mitä en ole pystynyt tekemään moneen vuoteen. Sain ihan mielettömän inspiraation ja oli pakko avata Word. Sain sitten kirjoitettua muutaman sivun varsinaista romaanitekstiä.
Ihan uskomatonta! Luulin että olen lopullisesti lukossa tämän kirjoittamisen kanssa!
Siis moneen vuoteen en ole saanut kirjoitettua _yhtään_ mitään, muutaman runon ehkä, mutta en mitään vakavampaa. Ja tänään sain kirjoitettua monta sivua erään tarinan ensimmäistä lukua.
Tönkköähän tuo teksti vielä on, mutta jospa tämä tästä.. :)
Anteeksi turha viesti, oli vain pakko kertoa miten iloinen olen!
Kommentit (9)
Saako kysyä millaista "kirjaa" olet kirjoittamassa? :)
tunteen. En ole moneen kuukautta kirjoittanut, tuntuu etten vain saa paperille tarinaa päästäni. Välillä näitä kausia ja totta kai se turhauttaa mutten ota mitään stressiä. Eiköhän minunkin kirjani joskus valmistu, nyt jo 200 sivua kasassa.
ja kakkonen voi mennä jonnekin muualle inisemään, kun et kuitenkaan muuta ole elämässäsi kirjoittanut kuin ilkeitä nimettömiä viestejä keskustelupalstoille.
Käsittelee toisen vanhemman menetystä pienen lapsen näkökulmasta.
ap.
Kuullostaa ihan hyvältä.
Mulla on usein samoja ongelmia kuin ap:llä. Joskus on vaan sellaisia kuivia kausia kirjoittamisessa. Mutta onneksi ei tarvitse elättää itseään kirjailijana.
Kiinnostaa tietää, millä tyylillä tuollaista tarinaa kirjoitat
Täältä tekstisi voi ottaa ihan kuka vain, koska liikut anonyymisti ilman nimimerkkiä.
Monen vuoden kirjoituslakolla sä tuskin saatkaan enää mitään kummoista aikaan. Miksi et pitänyt kirjoitustaitoa yllä. Ei se ole mikään tekosyy ettei "voi kirjoittaa"
Oma on vikasi kun olet päästänyt itsesi taantumaan.