Pikkuvarpaan ja nimettömänvarpaan välissä haisee..?
Onko tää nyt joku hemmetin sieni, vai mikä, kun mun toisen jalan pikku- ja nimettömänvarpaan väli haisee tosi karseelle. Ja siis vain noiden kahden väli...
Välillä iho menee rikki, jos ronkin sitä, mutta muuten ei näytä mitenkään erikoiselle.
Auttakaa, jos osaatte!?
Kommentit (10)
Muistaakseni joskus oon lukenut että ihan tkssa otetaan testejä noista. Soita lääkärille ja kysy!
ja tiputan väleihin teepuuöljyä. Hajut pysyneet poissa.
Jos sulla on ihan sieni, niin hae apteekista lamisil ja hoidon jälkeen hoida varpaasi paremmin. ;o)
Lamisil-salvaa saa apteekista ilman reseptiä. Hoida sillä viikko, pidä jalat kuivana ja sukat puhtaina. Pese kylpyhuoneen lattia.
Aina ollut.. joskus tosiaan pikkuvarpaan välit aukeilee, mut mulla ei kyllä haise..
On hoitunut ihan Basibactilla ja puhdistamisella.
Eli säännöllinen pesu aina kun jalat on pidempään ollut kengissä työpäivän jälkeen ja kuivaa ne varpaanvälit kunnolla..
Toi haju vois olla kyl jotain sientä mut mulla ne haavat tulee pääosin siitä kun Jalat on muutenkin tosi kuivat ja halkeilevat
ja tiputan väleihin teepuuöljyä. Hajut pysyneet poissa.
Jos sulla on ihan sieni, niin hae apteekista lamisil ja hoidon jälkeen hoida varpaasi paremmin. ;o)
se kun ei jäisi siihen yhteen varpaanväliin.
Tietääkö joku voiko tuota Lamisilia käyttää raskaana ollessa?
Jotenkin tuo sieni tuntuu minustakin siinä mielessä hassulle, että kun n. puoli vuotta olen havainnut ongelman olemassaolon ja koko sinä aikana vain tuo yksi varpaanväli on ollut ongelma.
Hoidan jalkojani tosi hyvin, sen en kyllä luulisi olevan ongelman ydin...
ap
niin sieni ei välttämättä leviä muualle. Ei sieni viihdy "tuulettuvissa" varpaanväleissä.
Kyllä se sieni voi pesiä ihan yhdessäkin varvasvälissä kyllä
Väitti minulle ihan vakavissaan, että sieni leviää hoitamattomana muihinkin varpaanväleihin. No, sehän on amispohjainen koulutus, ei ne voi tietää.
Sain uimahallista ......varpaan välit haisee !! Ällöttää.