Mistä tilata Baby Jogger City Select rattaat?
Moi!
Unelmien rattaat ovat löytyneet, mutta hinta Suomessa hirvittää. Jos joku on tilannut netin kautta tai ostanut maailmalta muuten, niin kertoisitko mistä ostit, toimiko tilaus ja paljonko tuli hintaa.
Tuplarattaiksi meillä tulisivat, mutta yksäreidenkin tiedot kiinnostaa, sitten lisäosia voisi ostaa Suomestakin.
Olisin todella kiitollinen tiedoista, en keksi enää mistä etsiä kun joko ei kuulu valikoimiin tai sitten hinta sama kuin Suomessa...
Kommentit (12)
Ovat muuten ihanat:)!!.Suositteluni!Tulivat alle viikossa kotiovelle ja säästyi rahaa jonkin verran,kun ei ostettu Lastentarvikkeesta :).
Kyllä Pramworldista saa noita Selectejäkin. http://www.pramworld.co.uk/product/7557/Baby_Jogger_City_Select_Strolle…
Lisäksi myöntävät ostajalle vuoden takuun.
Pramworldissa?? Toimituskulut? En nähnyt hintaa sivuilla. Niitä olen itse katsellut, taisi olla tarjouksessa suomessa 279e (onko paljonkin edullisempi?).
Hei tuosta USA-tilaamisesta: EU:n ulkopuolelta tilattaessa yli 40e vai 50e: eikös silloin pidä maksaa tullia eli rattaat saattavat jäädä tulliin ja ne pitää lunastaa maksun kera sieltä? Vai tuleeko tullimaksunkin kanssa halvemmaksi? Eu-maista tilattaessa ei ole tuota "vaaraa"...
http://www.countrymoosekids.com/baby_jogger.html
Tuolta itse ainakin aion tilata. Yhteensä postikuluineen tulee hintaa n vajaa 900e. Siihen hintaan kuuluu runko ja ykkösistuin, kakkosistuin, adapteri, vaunukoppa ja kaksi hyttysverkkoa.
Potikulut tosiaan n 120 USD.
www.pramworld.co.uk
Ovat muuten ihanat:)!!.Suositteluni!Tulivat alle viikossa kotiovelle ja säästyi rahaa jonkin verran,kun ei ostettu Lastentarvikkeesta :).
eivät ollet aivan nuo sinun hakemasi...olivat mini cityt..
Lullaboobaby englannista, postikulut naurettavat ja hinnat alhaisemmat. Kotiovelle 3 viikossa.
http://www.mystrollers.com/shop/product.aspx?sku=50936
Tuolta saa todella edulliseen, mutta kun kuljettavat ulos USA:sta ei takuu ole enää voimassa. Hieman harmittaa, kun ei postikulutkaan ole mitkään suuret. Olikohan se 150 USD. Sitten kyllä harmittaa jos vaunut onkin rikki.
Pramworldissa?? Toimituskulut? En nähnyt hintaa sivuilla. Niitä olen itse katsellut, taisi olla tarjouksessa suomessa 279e (onko paljonkin edullisempi?).
Hei tuosta USA-tilaamisesta: EU:n ulkopuolelta tilattaessa yli 40e vai 50e: eikös silloin pidä maksaa tullia eli rattaat saattavat jäädä tulliin ja ne pitää lunastaa maksun kera sieltä? Vai tuleeko tullimaksunkin kanssa halvemmaksi? Eu-maista tilattaessa ei ole tuota "vaaraa"...
Itse juuri hetki sitten tein tilauksen Pramwordl sivustolta ja jogger city minit tilasin. Taisi hintaa tulla 179€ kärryille ja muutama kymppi sadesuojalle ja lapsen turvakaari/mukitelineelle. Postarit olivat 20 puntaa kotiovelle. Että sanoisin EI PAHA! Ja viikossa luvanneet toimittaa.
Suomessa ainakin Lastentarvike-liikkeet myyvät kyseistä mallia ja Euroopan hintoihin suhteutettuna kilpailukykyisin hinnoin. Netissä ei vain vielä ainakaan ole tietoa ko mallista. Kannattaa soittaa lähimpään myymälään ja kysyä. Hyvät rattaat ovat. Lisäksi fiksun näköiset myös vain yhdellä lapsella käytettynä, ei mikään laiva verrattuna Britaxeihin. Suosittelen kyllä lämpimästi.