Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*Sisunaiset 16.8*

16.08.2010 |

Taasen viikko vierähtänyt ja uusi on aluillaan :)..

Edessä jälleen kerran tiukkis viikko, sillä viikonloppu meni kaverin mökillä hyvien ruokien ja juomien äärellä, joten laihdutuksesta ei ollut tietoakaan, mutta nyt edessä iltavuoroviikko ja se sujuu vallan mainiosti..toivottavasti nytkin :)!

Viime viikon pinossa oli juttua miehen suhtautumisesta laihdutukseen ja painonpudotukseen ja meillä mies kyllä ymmärtää haluni laihduttaa ja olla vielä joskus normaalipainoinen, mutta joskus ihmettelee sitä, että miksi ihmeessä, kun hän on minuun näinkin täysin tyytyväinen(vaikka oon ollut kyllä joskus laihakin mieheni kanssa seurustellessa eli muistaa hyvin myös laihan köriksen ;)!)..mutta tosiaan keskusteluja käyty ja asia hälle selitetty eli mä haluan tuntea oloni hyväksi, käyttää kivoja vaatteita ja pysyä terveenä niin siksi laihdutan ts. koitan laihduttaa ;)!!

Eipä muuta kun mukavaa viikkoa ja kovasti tsemppiä kaikille toivottelee köris

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon tulos + 200 g (paino nyt 75,8). Etttä plussaa siis taas, mutta onneksi ei paljon! Alkuviikosta tuli miinuksia joka päivä, mutta viikonloppu meni sitte vähän syömiseksi ja tuloshan on selvä sitte... Tämä nyt tosiaan menee niin, että joka toinen viikko miinusta ja joka toinen plussaa...

Miehen suhtautumisesta: Aika samalla lailla on meillä ku muillakin. Miehen mielestä en ollut lihava sillonkaan, kun painoin yli 80 eikä häntä haittaa vaikka painaisin mitä. Ja tosiaan minä painoin seurustelun alussa jotain 60 kiloa. Mutta ymmärtää kyllä miksi laihutan, mutta ei onneksi puutu siihen eikä huomauttele mun syömisistä. Eli hyvin suhtautuu. Tyttö on vasta kolme, mutta oon koittanu olla, etten hänen kuullen valita läskeistä enkä lihomisesta.

Ruuan laittoon tästä lähen. Ja sitte mennään tytön kans kahteleen, joko löytyis sieniä, nam :)!

Hyvää viikkoa ja tsemppiä kaikille!

-horsma

Vierailija
2/11 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinusviikon jälkeen oli siis näköjään vuorossa nollaviikko. Paino oli eilisaamuna saman 79 kg kuin vajaa viikko sitten. Onneksi tässä on vielä pari viikkoa aikaa saada kilo pois ja päästä välitavoitteeseen.

Liikuin omien kriteereideni mukaan tosi hyvin viime viikolla. Viitenä päivänä kävin vaunulenkillä ja yhden kerran jopa 40 min. Eilen kävely jäi kymmeneen minuuttiin, mutta eiköhän se tässä viikon mittaan korjaannu. Nyt sitten pitäis olla riittävän tiukka myös noiden syömisten suhteen, että tulisi tulostakin. Mittanauhan olen kadottanut, mutta mukava olis tietää, mitä se näyttää, kun viimeksi heinäkuun alussa olen vyötäröä mittaillu. (Ja silloin lukemat oli kyllä hurjat.)

Vielä ei moni ole ehtinyt tuloksia ilmoittelemaan. Mutta horsmalle tsemppiä taas uuteen viikkoon! Ja samaa kaikille muillekin. Jospa innostus tässä syksyn tullen paranisi. Meillä oli muuten tänä aamuna vain viisi astetta ulkolämpömittarissa.

Pihlis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 35) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus

Allakka-

94.8 kg, 83.0 kg, ( 62 kg), 83.9 kg, -0.7 kg, 10.9 kg, 0.9 kg, 4 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 30.4 , 1.66 m

Körömölli

95 kg, 81.9 kg, ( 68 kg), 84.3 kg, 0.0 kg, 10.7 kg, 2.45 kg, 7 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 31.0 , 1.65 m

Minlee

84.6 kg, 88.6 kg, ( 75 kg), 90 kg, 0.0 kg, -5.4 kg, 1.4 kg, 7 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 28.4 , 1.78 m

Sarapäkki

79.1 kg, 64.5 kg, ( 57 kg), 68.5 kg, 0.8 kg, 10.6 kg, 4.02 kg, 9 vkoa, ( lokakuu ) , BMI: 23.2 , 1.72 m

Leidi

95 kg, 85.4 kg, ( 75 kg), 86.1 kg, 0.0 kg, 8.9 kg, 0.75 kg, 3 vkoa, ( Elokuu ) , BMI: 28.8 , 1.73 m

Temmi

82.7 kg, 79.0 kg, ( 59 kg), 82.4 kg, 0.0 kg, 0.3 kg, 3.43 kg, 7 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 33.4 , 1.57 m

Pumpernikkeli

92.4 kg, 84.5 kg, ( 82.4 kg), 86.8 kg, 0.0 kg, 5.6 kg, 2.31 kg, 7 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 27.4 , 1.78 m

Aapii

97.7 kg, 94.3 kg, ( 73 kg), 97.1 kg, 0.0 kg, 0.6 kg, 2.8 kg, 7 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 33.6 , 1.70 m

Tilulilulaa

82.3 kg, 76.2 kg, ( 63 kg), 78.6 kg, 0.0 kg, 3.7 kg, 2.4 kg, 6 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 27.5 , 1.69 m

Mamma-86

76.5 kg, 73.3 kg, ( 60 kg), 75.7 kg, 0.0 kg, 0.8 kg, 2.4 kg, 7 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 28.8 , 1.62 m

Piparipuu

78.3 kg, 75.9 kg, ( 70 kg), 78.3 kg, 0.0 kg, 0 kg, 2.4 kg, 6 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 29.5 , 1.63 m

Sinttu-79

86.5 kg, 83.0 kg, ( 75 kg), 84.5 kg, 0.0 kg, 2 kg, 1.52 kg, 5 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 31.0 , 1.65 m

Hattara

84.5 kg, 80.0 kg, ( 66 kg), 82.3 kg, 0.0 kg, 2.2 kg, 2.28 kg, 7 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 0.0 , 0.00 m

Horsmankukka

75.7 kg, 72.0 kg, ( 57 kg), 75.6 kg, -0.4 kg, 0.1 kg, 3.62 kg, 6 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 28.8 , 1.62 m

Pihlajanmarja088

81 kg, 78.0 kg, ( 66 kg), 79 kg, -0.5 kg, 2 kg, 1.04 kg, 4 vkoa, ( syyskuu ) , BMI: 27.3 , 1.70 m

Suurin pudotus viime kerrasta:

Allakka: -0.7 kg

Ajallisesti lähinnä vko 35 (su 5.9) välitavoitetta

1. sija =>… 3 …vkoa:.. Leidi

2. sija =>… 4 …vkoa:.. Allakka-

3. sija =>… 4 …vkoa:.. Pihlajanmarja088

4. sija =>… 5 …vkoa:.. Sinttu-79

5. sija =>… 6 …vkoa:.. Tilulilulaa

6. sija =>… 6 …vkoa:.. piparipuu

7. sija =>… 6 …vkoa:.. Horsmankukka

8. sija =>… 7 …vkoa:.. Körömölli

9. sija =>… 7 …vkoa:.. Minlee

10. sija =>… 7 …vkoa:.. Temmi

11. sija =>… 7 …vkoa:.. Pumpernikkeli2010

12. sija =>… 7 …vkoa:.. aapii

13. sija =>… 7 …vkoa:.. mamma-86

14. sija =>… 7 …vkoa:.. Hattara

15. sija =>… 9 …vkoa:.. sarapäkki

Laihduttajia: 15

Painon muutos : -0.8 kg

Matkaa vkon 35 välitavoitteeseen: 33.7 kg

Vierailija
4/11 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkoi arki sitten ihan lopullisesti, poika lähti kouluuun (tokaluokalle) ja tyttö eskariin. Eli elämä palaa omiin uomiinsa. Toisaalta tuo tarkoittaa sitä, että lasten harrastuksetkin alkaa ja taas saa juosta pää kolmantena jalkana pitkin kaupunkia, että on kaikkialla ajoissa.

Samanlaista härdelliä en kyllä enää halua, mitä meillä oli viime talvena. Siis joka ikinen päivä oli jommalla kummalla harkat. Onneksi tyttö päätti nyt syksyllä, ettei jatka taitoluistelua enää. Hyvä niin, sillä 5 v ja 5 harkat/viikko oli ainakin äidille ihan liikaa.

Jospa tää talvi olisi vähän rauhallisempi.

Tajusin juuri, että eihän tuohon meidän välietappiin ole matkaa enää kuin pari viikkoa ja minä en ole päässyt tämän asian suhteen vielä ajatusta pidemmälle. En ole "ehtinyt" käymään koko aikana edes vaa'alla. No, syyskuun alussa aktivoidun. Se on ihan PAKKO.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
5/11 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala tuota Minleen kuskausrumbaa!! Toivottavasti tosiaan tahti rauhoittuu...

Hei muuten, ootteko huomanneet, miten tuossa etusivulla on Sisunaisten pinoja enemmän kuin mitään muita? Ollaankohan me ainoa edellleen pystyssä oleva laihdutusporukka? HYVÄ ME!!!!

(Vai onko niin, että kaikissa muissa porukoissa ihmiset ovat päässeet tavoitteisiinsa, eivätkä enää tarvii pinoja?)

Ja hei, tulkaahan hiljaisetkin tänne kirjoittelemaan kuulumisianne...Sisunaisiin on muistaakseni liittynyt aika moniakin uusia, nyt ahkerasti pinoilemaan!

Mulla on viikko mennyt hyvin. Vettä on mennyt ja ruoka-annokset pysyneet kohtuullisina. (Paitsi mitä nyt viime yönä hain palan suklaakakkua, kun en saanut unta...) Nyt vaan odottelemaan perjantain punnituspäivää!

Vierailija
6/11 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän viikon tulos 83,2kg eli miinusta tuli 700 grammaa. Vielä parisataa grammaa pois niin kesäkilot on saatu karistettua ja jos sitten pääsisi ihan uusille lukemille. Tosin keksit on maistunut siihen malliin tällä viikolla, et nyt on lopetettava niiden syönti muuten ei tulosta tule. Tällä viikolla olen poikkeuksellisti päässyt vähän liikkumaankin.

Tsemppiä kaikille.

7/11 |
21.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on menny ihan suht hyvin, mut taas oon repsunnutkin..mä en ymmärrä tätä ihmisen perskeleen huonoa/olematonta itsekuria..pöh :( , mutta jatketaan josko se kipinä sieltä löytyis taas oikein kunnolla!!

Tiistaina meen taas pitkästä aikaa zumbailemaan..niin kivaa :D !!

Kaikille muksaa viikonloppua ja tsemppiä!!

Vierailija
8/11 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Köris, ei sitä itsekuria ole paljon täälläkään :). Ihan hyvin on menny ja paino on laskussa, mutta eilisestä tähän päivään oli tullu vähä plussaa. Mutta miinuksen puolella ollaan vielä. Tällä viikolla oon joka päivä kävelly tai pyöräilly. Eilen jäi aika lyhyeksi, kun tuli sade kesken kaiken.

Mun pitikin kysyä tuosta zumbasta, että minkälaista se on ja kannattaisko ruveta? Täällä alkais nyt syksyllä zumba ja oon miettinyt, että lähtiskö sinne.

Hyvät sunnuntait kaikille!

9/11 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän kuntoilukin tuli suoritettua pyöräillen, kun koira päätti lähtee omille teilleen hetkeks..kyllä ärsytti, mut ku koira löytyi ni olin vaan tyytyväinen, et tulipahan liikuttua ;)!

Zumba on aivan ihanaa, hauskaa ja tehokasta enkä tiedä ketään ketä ois kokeillut sitä eikä tykännyt..toki niitäkin varmasti on, muttei minun tuntemissani ;), joten ehdottomasti kannattaa kokeilla!!

Köris

Vierailija
10/11 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain lukemat 85.5, oliskohan puolisen kiloa pudotusta? En nyt näin yhtäkkiä muista viime viikon tulosta.

Viikonloppu on mennyt kyllä pitsan, mäkkärin ja muiden roskaruokien voimalla, joten en taida ihan heti vaa'alle astua! No, ei siinä muu auta, kun taas vaan tsempata ja...no, syödä vähemmän kuin kuluttaa!

Tsemmppiä viikkoon jokaiselle!!

Vierailija
11/11 |
23.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti menee syömisten kannalta..pläääh. Urheillut olen paljonkin, mutta mitäs se paljon painoon hyödyttää kun syön liikaa, en tiedä mikä vaivaa. Plussaa oli sitten puntarillakin paino 86,8kg..voivoi

Nyt yritän taas ottaa tiukan linjan saas nähdä kuinka käy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän