Saan kelasta 2590€
Kuussa puhtaana käteen.
Onni asua Suomessa jossa pidetään huolta asukkaista :)
Kommentit (42)
Totuus iskee viimeistään eläkeiässä, kun tipahtaa huikealle kansaneläkkeelle. Me työssäkäyneet, jotka olemme voineet myös sijoittaa varoja ja varmistaa paremmat eläketulot itsellemme, voimme taata hyvän elintason, mahdollisuuden matkustella, mahdollisuuden ostaa hyvä hoitopaikka kun tarve tulee. Ap:n kaltaiset ovat niitä, jotka sitten makaavat märissä vaipoissa lääkittyinä terveyskeskusten vuodeosastoilla. Nostetaan me sitten samppanjalasilliset itsellemme bungalowin terassilla jossain kaukana lämpimässä.
Mielummin mä haluan veroni käytettävän lapsiperheiden hyväksi kuin juoppojen hyysäämiseen.
äitiyslomalla. Ja voin sentään hyvällä omalla tunnolla olla, koska se on työn mukaan "ansaittua" rahaa, ei työttämänä tukien muodossa saatavaa avustusta.
Hyvällä fiiliksellä lähden nyt takaisin töihin.
asumistuki ei tule sulle,vaan menee vuokranmaksuun,joten tota summaa et voi saada puhtaana käteen!
ja oikeesti eräs tuttava maksaa vuokran, joten mulle se on puhtaana käteen :D
Ainoastaan se, että ap on tällä hetkellä työttömänä mutta myöhempien viestien mukaan etsii kuitenkin työtä. Muistathan että sinäkin voit jäädä työttömäksi...
Moni ihan tavallinen työssä käyvä ihminen saa noita muita tukia eli se ei kerro ihmisestä vielä mitään muuta kuin ehkä sen että on pienipalkkaisessa työssä.
Asumistuki + yh-lapsilisät + elatustuki + työttömyyskorvaus lapsikorotuksella.
Ap
I rest my case!
t 4
täällä päin vuokra maksetaan vuokranantajana tilille suoraan. Toisaalta hyvä, koska muuten en vuokrarahoja näkisi vaan vuokralainen humputtelisi ne ihan muualle.
t. vuokranantaja
Mukava tietää, että raha tulee tarpeeseen.
Varmaan sama kuin muillakin?
Itselläni aika kuluu kotitöissä, lasten harrastuksissa, lasten ja eläinten kanssa puuhastellessa.
Kotona on monta koululaista ja iso osa illasta menee läksyjen tarkastuksessa ym.
Kun on yksin vastuussa kaikesta ei vapaa-ajan ongelmia ole.
Ap
miksen mä saa noi paljoo....t.myös yh ja 4 muksuu
Jos paljon lapsia tulee helvetisti lapsilisiä.
Mä olen ilmeisesti sitte se nettomaksaja, joka sutkin elättää. Enpä erityisemmin halua sinuun tutustua.
Ap
Ap
I rest my case!
t 4
En minäkään haluais tutustua suhun :)
Ap
asumistuki ei tule sulle,vaan menee vuokranmaksuun,joten tota summaa et voi saada puhtaana käteen!
Vuokranmaksuun menee reilu 700€ asumistukea.
Laskeskelin siis mitä yleensä kelasta saan rahaa.
Ap
tuollaisia tapauksia Wahlroos tarkoitti!
Aivan liikaa tukia myönnetään moisille...
vuokra
ruoka
vaatteet
sähköt
puhelin
harrastukset
nettiyhteys
matkaliput tai autokulut
Mielummin mä haluan veroni käytettävän lapsiperheiden hyväksi kuin juoppojen hyysäämiseen.
Mikä on elämäsi tarkooitus ap?
Ilmeisiesti kun et käy edes töissä?