Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen jää lapsettomaksi?

Vierailija
15.08.2010 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini seurusteli ikävuotensa 18-28 ja sitten tuo päättyi eroon. Olivat asuneet jo vuosia yhdessä ja tajusivat että ei ole heidän loppuelämäänsä tämä. Pari vuotta hän oli ihan tyytyväisenä sinkkuna. Nyt yli kolmekymppisenä onkin erittäin vaikeaa löytää miestä, vaikka hän on fiksu, hoikka ja hyvännäköinen ja mukavakin vielä.

Samanikäiset vapaat miehet ovat usein sitoutumiskammoisia. Lähtevät heti karkuun kun nainen sanoo että kyllä hän todellakin haluaa lapsia ja miehen. Miesten kanssa pitäisi leikkiä jotain eipäs-juupas-hippaleikkiä ja siihen hänellä ei ole aikaa. Tiedättehän te sen vaikeasti tavoiteltava -leikin johon kuuluu se ettei saa sanoa jos on kiinnostunut ja jos kertoo ihastuneensa tai vakavampaakin niin mies sanoo että nyt on kiire, heippa.

Äitipuoleksi hän ei halua, joten lapsia saaneet miehet ovat pois listoilta. Nuo uusperhekuviot ovat usein aika hankalia ja hän ihan tietoisesti haluaa olla erossa niistä. Vapaita ja lapsettomia fiksuja mieheiä on aika vähän.

Hänellä ei ole rima mitenkään erityisen korkealla, mutta hän haluaa rakastaa ja tuntea itsensä rakastetuksi eikä toimia niin että haetaan vaan joku ukko baarista (näinhän toimii yllättävän moni). Jos on joskus ollut julmetun rakastunut niin on yllättävän hankalaa löytää uusi mies joka herättäisi yhtä suuria tunteita.

Vierailija
2/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs nainen. Nainen jolla ei ole äidillisiä tai muitakaan helliä tunteita. Nainen joka inhoaa lapsia. Tällainen nainen vei kolmen lapsen isän. Ajatelkaa!!! Sellainen kylmä goottilahna yrmistelee MINUN lapsilleni joka toinen viikonloppu. Vaan en minäkään ihan täyspäinen ole aikanaan ollut kun menin tekemään lapset miehen kanssa jonka muna toimii aivoja paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki halua lapsia, ja onneksi niitä ei ole pakko tehdä.

Vierailija
4/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

33-vuotias korkeakoulutettu DI, hyvä työ, paljon ystäviä, omaisuutta mukavasti, huoleton elämä.

Suhteita silloin tällöin, eivät yleensä kestä muutamaa vuotta pidempään kun miehillä niin kiire perheen perustamiseen etten ehdi mukaan ajatukseen.

Ei minua häiritse ajatus lapsettomaksi jäämisestä, elämässä on niin paljon muuta sisältöä! :)

ala vain on eri. Eikä se mua häiritse, äitiämme kylläkin.

Vierailija
5/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kykene tuottamaan lapsia. Edes lapsettomuushoidot eivät auta kaikkia.

Ja täällä on kyllä naisten "vikoja" lueteltu, mutrta muistutan myös, että vika voi olla kumppanissa, esim. sperman laatu on huono, liian vähän siittiöitä.

Vierailija
6/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen suomalainen nainen. Sama mies 23-vuotiaana, muutaman vuoden kuluttua yhteinen päätös, että emme halua lapsia. Minä asiassa vähän aktiivisempi kuin mies.

Opiskelua rakastava, työssä rahan takia käyvä, kirjallisuutta ahmiva, luonnossa ja lenkkipolulla viihtyvä. Kotia sisustava, maailmaa tarkkaileva. Kiltiksi ja empaattiseksi kuvailtu.

Olen elänyt onnellisen lapsuuden ja onnellinen olen vieläkin. En kaipaa muuta, olen tyytyväinen tähän hetkeen. Lapsettomia on yhtä monenlaisia kuin äitejäkin.

Vierailija
7/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies 23-vuotiaasta, yhdessä 12 vuotta.

Vierailija
8/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mies 23-vuotiaasta, yhdessä 12 vuotta.

Selventäisitkö vähän.

Vierailija
9/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin siis mieheni, kun olin 23-vuotias, ja nyt olen 35. Suhteemme siis jatkuu edelleen, jos se jäi epäselväksi. Mainitsin asian sen vuoksi, kun moni kirjoittaja mainitsi "huonoon aikaan" päättyneen parisuhteen olevan lapsettomuuden syy. Näin joillakin, mutta ei minulla. "Parhaan lapsenhankinta-ajan" olen ollut suhteessa hyvän ja kunnollisen miehen kanssa, mutta ei ole silti tullut vauvakuumetta.

Vierailija
10/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen naimisissa ja toinen ei.

40+ molemmat.

En ole kysellyt heidän syitää, eikä se minulle kuulu. Tyhmä kysymys ap. Ei tuollaista viitsi edes miettiä.

Kukin toimii niin kuin parhaaksi näkee.

Vierailija
11/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen on silti valinnut rakastamansa miehen.

Tuttavapiirissä yksi tällainen tapaus.

Vierailija
12/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on monia lapsirakkaita ja lämpimiä ihmisiä jotka ovat jääneet lapsettomiksi: Ei ole ollut onnea miesten suhteen eivätkä halua tehdä mitään hätäratkaisuja tässä asiassa. Toisaalta on myös vähemmän lapsirakkaita ja ei-niin-äidillisiä naisia, kuten minä itse, jotka ovat kypsyneet äidiksi omien lasten myötä.

Vastaus alkuperäiseen kysmykseen: sellaiset joilla ei ole ollut onnea miessuhteissa, viihtyvät sinkkuna tai kärsivät tahattomasta lapsettomuudesta.

Vierailija
13/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHAHAHA ihan oikein sulle :D

Itsekäs nainen. Nainen jolla ei ole äidillisiä tai muitakaan helliä tunteita. Nainen joka inhoaa lapsia. Tällainen nainen vei kolmen lapsen isän. Ajatelkaa!!! Sellainen kylmä goottilahna yrmistelee MINUN lapsilleni joka toinen viikonloppu. Vaan en minäkään ihan täyspäinen ole aikanaan ollut kun menin tekemään lapset miehen kanssa jonka muna toimii aivoja paremmin.

Vierailija
14/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenkä olisi sellaiset jotka eivät vain halua lapsia? Kuten minä. En halua lapsia, enkä ole koskaan halunnut lapsia. Mieskin löytyy ja ex-mies jopa olisi halunnut lapsia, mutta minä en. Nykyinen mies ei onneksi halua, joten ei tarvitse asiasta taistella.

Onko se vaan niin vaikeaa käsittää, ettei kaikilla ole mitään sisäsyntyistä paloa äidiksi? En voi kaivata sellaista mitä en kertakaikkiaan kaipaa enkä halua.

on monia lapsirakkaita ja lämpimiä ihmisiä jotka ovat jääneet lapsettomiksi: Ei ole ollut onnea miesten suhteen eivätkä halua tehdä mitään hätäratkaisuja tässä asiassa. Toisaalta on myös vähemmän lapsirakkaita ja ei-niin-äidillisiä naisia, kuten minä itse, jotka ovat kypsyneet äidiksi omien lasten myötä.

Vastaus alkuperäiseen kysmykseen: sellaiset joilla ei ole ollut onnea miessuhteissa, viihtyvät sinkkuna tai kärsivät tahattomasta lapsettomuudesta.

Vierailija
15/36 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei kelpaa. Ero tulee jossain vaiheessa, koska se ukko tekee jotain aina väärin. En tarkoita pettämistä, alkoa jne.

En puhu nyt kenenkään muun asioista.

Ja jotkut eivät haluakaan, esimerkiksi synkkä lapsuus jne.

Vierailija
16/36 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiselle ei mikään kelpaa ja toinen ei uskalla ottaa kontaktia.

Vierailija
17/36 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei kelpaa. Ero tulee jossain vaiheessa, koska se ukko tekee jotain aina väärin. En tarkoita pettämistä, alkoa jne.

En puhu nyt kenenkään muun asioista.

Ja jotkut eivät haluakaan, esimerkiksi synkkä lapsuus jne.

Vierailija
18/36 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs nainen. Nainen jolla ei ole äidillisiä tai muitakaan helliä tunteita. Nainen joka inhoaa lapsia.

Tällainen nainen vei kolmen lapsen isän.

Ajatelkaa!!! Sellainen kylmä goottilahna yrmistelee MINUN lapsilleni joka toinen viikonloppu.

Vaan en minäkään ihan täyspäinen ole aikanaan ollut kun menin tekemään lapset miehen kanssa jonka muna toimii aivoja paremmin.

Vierailija
19/36 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisin mies katsottuna ja kynnys kasvaa vuosi vuodelta. Minun tapaukseni on ihana lämmin ja lapsirakas ihminen, mutta totutuista elämäntavoista luopuminen taitaisi olla liikaa näin pitkän ajan jälkeen.

Vierailija
20/36 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilö, kohtelee niin lapsia kuin aikuisiakin hyvin, mutta ei vain halua omaa perhettä. Viihtyy yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi