Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki muut tulee raskaaksi paitsi minä :(

Vierailija
15.08.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua... nyt tässä sitten hoitojen (Clomit, Terot, IUI x5) jälkeen ollaan rv 16 toisen IVF:n jälkeen. Usko jo meni, mutta niin vaan elämä näytti suuren ihmeen meille...!!!!

:)

Vierailija
2/13 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi vaan ihmettä odottamaan.

Lapsi on ihme. Myös se hoidolla saatu!

Minä ottaisin kaikki mahdolliset hoidot jos en luonnostaan saisi mutta lapsen haluan. Ei hoidotkaan takaa varmasti lasta, joten miten huonot onkaan oikeasti tärpit jos ottaa nämä huomioon?

Menet hankkimaan hoitoja.

T. munasolun luovutusta harkitseva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkut, siskot, työkaverit, naapurit, ihan kaikki ovat raskaana, mutta mä en :-(

T. Kohtalotoveri

Vierailija
4/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkään tule. Serkut, siskot, työkaverit, naapurit, ihan kaikki ovat raskaana, mutta mä en :-(

T. Kohtalotoveri

Aika monille se vaan on itsestäänselvyys, läpihuutojuttu, eivät voi tajuta, ettei kaikille ole :(

t:ap

Vierailija
5/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette yrittäneet jo?

Me yritimme lasta melkein 2 vuotta, olimme jo aivan varmoja että hoitoihin mennään yms. Kas, raskauduin, luomusti.

Toista lasta teimme 8kk ennen kuin tärppäsi, kolmas napsahti heti.

Toivottavasti teillekin lapsi suodaan! Älä luovuta.

Vierailija
6/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän monia kenelle auttanut...

Vierailija
7/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me toivottiin 15 vuotta, yritettiin seitsemän ja nyt muutaman vuoden hoitojen jälkeen minä kuljen maha pystyssä ja jalat 20cm maan yläpuolella.

Mitä enemmän se ottaa aikaa, sitä enemmän myös nauttii niistä aamuista kun ei pääse irrottautumaan vessanpöntöltä aamupahoinvoinnin vuoksi tai alkaa törmäilemään ihmisiin suurella olomuodollaan.

Vierailija
8/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksais yhtään kyselyä, että koskas teille tulee vauva ja eikö sulla ole yhtään vauvakuumetta? Voi, kunpa tietäisivät...

Tsemppiä yritykseen joka tapauksessa sulle ap!

-3-

Vierailija
9/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta yritetty. Alan väsyä tähän kaikkeen.

Vierailija
10/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisemme yrittivät saada monia vuosia, mutta eivät onnistuneet. Aloittivat hoidot ja tärppäsit toisella kuukaudella!!!

Vierailija
11/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me toivottiin 15 vuotta, yritettiin seitsemän ja nyt muutaman vuoden hoitojen jälkeen minä kuljen maha pystyssä ja jalat 20cm maan yläpuolella. Mitä enemmän se ottaa aikaa, sitä enemmän myös nauttii niistä aamuista kun ei pääse irrottautumaan vessanpöntöltä aamupahoinvoinnin vuoksi tai alkaa törmäilemään ihmisiin suurella olomuodollaan.

Mä olen raskautunut 4 kertaa lääkaista ja en usko, että voit nauttia raskauksistasi kaikkinensa yhtään enenpää kuin minä.

Mikä oletusarvo tuo muka on.

Vierailija
12/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta yritetty. Alan väsyä tähän kaikkeen.

kannattais alkaa vaikka hoitoihin? Jos ei kolmen vuoden yrittämisellä ole raskaaksi tullut omin avuin niin sitten tuskin enää tuleekaan.

Ja alkuperäiseen kysymykseen vastaus: toiset raskautuu helpommin uin toiset. Toiset ei ehkä raskaudu ollenkaan. Toiset taas raskautuu vaikkei haluiskaan, ihan vaikka useemman kerran.

Niin simppeliä se on. Toiset tulee rakaaksi, toiset ei.

Vierailija
13/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttua... nyt tässä sitten hoitojen (Clomit, Terot, IUI x5) jälkeen ollaan rv 16 toisen IVF:n jälkeen. Usko jo meni, mutta niin vaan elämä näytti suuren ihmeen meille...!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi