Jos mies pettänyt ja jättämässsä perheensä
Voiko käyttäytyä normaalisti Vai huomaisiko miehen käytöksestä. Epäilen siis miestäni tälläisesta mutta mies on ihan kuin ennenkin.
Onko tämä vaan minun vainoharhaisuutta????
Kommentit (32)
ettei mieheni kommentoi, koska nään naisen seinän. Tuskin nainen poistaisi mieheni kommentteja.
Ja luulen kyllä että nainen ei tiedä että miehellä perhe...
jonkinlaisen tyhjän elämän syndroomana, jossa pitää hakemalla hakea jännitystä, draamaa.
En halua loukata, mutta itse kysyit.
kun sanoit suoraan. Enkä loukkaannu.
jonkinlaisen tyhjän elämän syndroomana, jossa pitää hakemalla hakea jännitystä, draamaa.
En halua loukata, mutta itse kysyit.
En kaipaa jännitystä tai draamaa ja haluisin päästä eroon tosta heti.
tämä elämä on aika tylsää. päivästä toiseen samanlaista....
Mistäs sinä olet vainoharhainen? Minäkin haluaisin päästä tästä eroon.
Mullakin on elämä ihan ok.
Eihän miehesi vaan ole tutustunut tähän naiseen kurssilla?
Itselläni miespuolinen "kaveri" samassa koulutuksessa ja hmm... kaukana kotoa...
Näin sen yhdessä illan vietossa päällepäinkin tästä naisesta. Tosin hänellä on aikaisemminkin ollut tapana vokotella varattuja miehiä. Sanoin ihastumisesta miehelleni ja hän sanoi huomanneensa saman. Nainen myös viesteili miehelleni ja lopulta soitti ja ehdotti tapaamista. Mieheni ei tohtinut heti tunnustaa puhelua, koska tiesi minun suuttuvan, mutta hän valehteli niin huonosti että jäi siitä kiinni heti. Ja tosiaan suutuin valehtelusta enemmän. Tämä kaikki tapahtui kahden tunnin sisällä ja samalla asia sovittiin ja puhuttiin läpi.
Toki aika-ajoin minun mieltäni kaihertaa tekstarit joita mies saa, jospa ne ovatkin siltä naiselta. Tapauksesta on kuitenkin aikaa ja tiedän tämän naisen viesteilleen jo toisellekin miehellä samalla tyylillä. Minä en voi siis muuta kuin luottaa mieheeni. Ja mieheni tietää että jos haluaa toisen naisen mukaan lähteä niin ensin tehdään asiat minun kanssa selväksi.
Luota siis mieheesi, ja jos hän ei ole luottamisen arvoinen hän kyllä jää siitä kiinni ihan varmasti.
mutta vähän naisen puolelta flirttailua. Mieheltäni kyllä asiallinen vastaus. Nainen siis aina ensin viestin lähettänyt. Olisko ihastunut mieheeni ja kenties mieskin.
Kysyinkin mieheltäni onko toinen nainen niin sanoi ettei täällä siis kotona olisi minun luona jos olisi.
Mutta mulle tuli vaan tunne, että kaikki ei ole niinkuin pitää ja jossain mättää.
Pari kuukautta myöhemmin selvisi, että hänellä oli suhde toiseen naiseen ja oli alkanut silloin kun itsellenikin tuli tuo tunne.
Tunne kaiversi ja kaiversi, ja lopulta mies jäi kiinni.Paha se oli syyttää toista ennenkuin oli millä todistaa.Suoraan kysyttäessä ei myöntänyt.
Mun miehellä on "ystävätär" joka kommentoi mieheni päivityksiä ja jostain syystä mieheni kommentoinnit eivät näy jos mieheni on kommentoinut tuon ystävättären päivityksiä. Siis mieheni seinälle ei tule lukemaan että "kommentoi käyttäjän Ystävätär tilaa". En tiedä onko mieheni säätänyt asetuksia vai tuo nainen, mutta epäilyttävältä tuntuu.
Ei ap.