Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on pakko avautua tänne !

Vierailija
15.08.2010 |

Aventin rintapumppu on paska ! Tai siis, ei se paska olis muuten, mutta tuo venttiili lähtee jatkuvasti ! Hermo menee, ihan oikeasti. Minuutin sisällä joudun varmaan yli 20 kertaa laittamaan venttiilin takaisin paikoilleen. Pitääkin ottaa enskerralla aikaa. Onko muilla näin ? Ihan oikeasti, todella ärsyttävää. Juuri kun olis herumas pumpulle, venttiili lähtee paikoiltaan, rupean laittamaan sitä takaisin ja ups, sinne se heruminen sitten " loppui ".

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sielä oli joku sähköpostiosoite, lähetin sinne sitten postia tuosta pumpusta ja vastasivat etteivät ole enään " käytössä " tai jotain. Antoivat tällaisen osoitteen ; http://www.maxmedica.fi/

Tuolla kun on tuo Ota yhteyttä- niin kenelle niistä lähetän sähköpostia? ONko se tuo markkinointipäälikkö tai assistentti, vaiko jokin muu ?

ap

Vierailija
2/21 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun aventin rintapumpussa. Jatkuvasti poksahteli se venttiili irti. Vaihdoin sen varaventtiilin ja toimi hetken paremmin, mutta sitten alkoi taas irtoilla.

Laitoin venttiilin aina vaan uudestaan kiinni...Hermot meinasivat kyllä mennä.

Olisikohan joku viallinen erä sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Aventin rintapumppua. Harmikseni huomasin sen olevan paras vasta kolmannen lapsen kohdalla.

Vierailija
4/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan venttiilissä vikaa tai se väärin asennettu? Kokeile pakkauksessa olevaa vaihtoventtiiliä jos se auttaisi. Minulla oli sekä Aventin käsikäyttöinen- että sähköpumppu ja kumpikin toimi moitteettomasti. En oikein osaa edes ajatella että miten se venttiili sieltä luiskahtaisi pois paikoiltaan jos se on kunnolla kiinni.

Vierailija
5/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kallein. Muttei silti kaduta, niin isoa roolia se näytteli esikoisen vauva-aikana. Hermot meni Ainulla, sähköAinulla.

Vierailija
6/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se pieni pyöreä venttiili käytössä, ja kyllä mä sen itseni mielestä oikein laitan. Siten että ne viivat tai ne jutut tulee ylöspäin. Sit kun rupeaa pumppaanaan, niin kuuluu sillanen ääni, ja se venttiili on joko puoliksi irti siitä reiästä, tai on kokonaan irti. Todella turhauttavaa. Mutta, tosiaan voisin koittaa sitä toista venttiiliä.

Vierailija
7/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ole sanomattakin selvää, että jos olet oikein sen laittanut, eikä pysy, niin laite on paskana, rikki, mäsä.

Vierailija
8/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ole sanomattakin selvää, että jos olet oikein sen laittanut, eikä pysy, niin laite on paskana, rikki, mäsä.

Vierailija
9/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on viallinen tuote. Normaalisti Avent on ihan loistopeli!!!

Vierailija
10/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on varmaan jo 1-2 kk kun pumpun ostin. Ellei ole mitään takuuta niin eihän sitä enään voi palauttaa ? Voi vitsi mikä tuuri taas ollut, ostin pumpun cittarista.

Vierailija
11/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin se 6kk, mikä on kuluttajansuojan mukaan se tuotteen "takuu". Ja luulis, että tuollaisella tuotteella olisi vielä pidempi takuu. Jos siis oiken muuten käytetty ja käsitelty. :-)

Vierailija
12/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on varmaan jo 1-2 kk kun pumpun ostin. Ellei ole mitään takuuta niin eihän sitä enään voi palauttaa ? Voi vitsi mikä tuuri taas ollut, ostin pumpun cittarista.

Laitteen valmistajalla on vastuu tuotteesta vaikkei mitään takuuaikaa ole. Vastuuaika vaihtelee eri tuotteiden kohdalla. Kyllä rintapumpun kuuluu kestää yli 2 kk. Vaikuttaa siltä, että tuote on virheellinen.

Ole ensin yhteydessä sinne mistä ostit tuotteen, jos et sieltä saa apua (uutta tuotetta), ota yhteys suoraan valmistajaan.

Yleinen harhakäsitys on juuri se, takuu = valmistajan vastuu. Se ei ole niin.

Vierailija
13/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/kuluttajan-oikeu…

"Tavarassa on virhe esimerkiksi silloin, kun

* tavarassa on valmistusvirhe

-----

* tavara kestää lyhyemmän aikaa kuin perustellusti voi odottaa..."

Vierailija
14/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Aventin rintapumppua. Harmikseni huomasin sen olevan paras vasta kolmannen lapsen kohdalla.

Vierailija
15/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae uusi venttiili. Saat sen ehkä takuuseen tai tuskin se edes paljoa maksaa itse ostaa.

Vierailija
16/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aventiin saa myös varaosia hae uusi venttiili. Saat sen ehkä takuuseen tai tuskin se edes paljoa maksaa itse ostaa.

Ei näin. Kuluttajana sinulla on ap oikeus ehjään tuotteeseen. Ota yhteys tavaran myyjään tai valmistajaan. Ei sinun tarvitse maksaa lisäkuluja, olet oikeutettu ehjään tuotteeseen.

Vierailija
17/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sillä tartte ees paljon pumpata kun on pullo täynnä tavaraa... ja muistaakseni se "tähtikuvio" tulee alaspäin eikä ylös. Korjatkaa jos väärin muistan...

Vierailija
18/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sillä tartte ees paljon pumpata kun on pullo täynnä tavaraa... ja muistaakseni se "tähtikuvio" tulee alaspäin eikä ylös. Korjatkaa jos väärin muistan...

Kuvassa on ainakin mielestäni niin, että se tulee ylöspäin. Jos asia niin on, että tulee alaspäin, niin siinä sitten on se vika, miksi venttiili menee pois paikoiltaan.

ap

Vierailija
19/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vai ? Kuvassa on ainakin mielestäni niin, että se tulee ylöspäin. Jos asia niin on, että tulee alaspäin, niin siinä sitten on se vika, miksi venttiili menee pois paikoiltaan.

ap

Jee! Aaveelta löytyy neuvot kaikkiin pulmiin! :)

t: ap:n puolesta iloinen, itsekin Aventin pumpun kokoamista aikanaan ihmetellyt :D

Vierailija
20/21 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun siinä on se kokoamisohje kuvina, niin kyllä se venttiili tulee sillai ylöspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi