Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juotteko sitruunavissyä lasten nähden?

Vierailija
15.08.2010 |

Meillä ei juoda

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah

Vierailija
2/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vissyjä enkä limsoja. En lapsen nähden, enkä silloinkaan, kun ei ole näkemässä.

Viiniä saatan kyllä joskus juoda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en joisi?

Vierailija
4/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei juoda yhtään mitään lasten nähden, koska siitä voi lapsi saada vaikutteita ja siit voi tulla juomari! Sitä en halua.

Vierailija
5/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varsinkaan pullonsuusta mitään. Aina lasista. Vettä, itse tehtyä mehua tai rasvatonta maitoa.

Voí muuten jäädä helposti lapselle sellainen päälle, että koko ajan pullo pitää olla ja vaara ajautua alkoholistiksi.

Vierailija
6/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varsinkaan pullonsuusta mitään. Aina lasista. Vettä, itse tehtyä mehua tai rasvatonta maitoa.

Voí muuten jäädä helposti lapselle sellainen päälle, että koko ajan pullo pitää olla ja vaara ajautua alkoholistiksi.

Vaara ajautua alkoholistiksi? Hauskoja juttuja täällä:)

Vierailija
7/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä lapset voisivat luulla alkoholiksi.

Vierailija
8/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä varsinkaan pullonsuusta mitään. Aina lasista. Vettä, itse tehtyä mehua tai rasvatonta maitoa. Voí muuten jäädä helposti lapselle sellainen päälle, että koko ajan pullo pitää olla ja vaara ajautua alkoholistiksi.

Vierailija
9/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei ikinä maustettua!

Vierailija
10/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapseni vielä oli ostanut sen pullon:O ilmoittakaa jo johonkin!

Vierailija
11/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tosin muutenkaan juoda mitään vissyä tai vastaavaa. Meillä on periaatteemme; mitään pulloja ei tähän taloon tuoda! Valitettavasti vielä joudumme asumaan kaupungissa, mutta suunnitelmissa on ehkä jo ensi kesänä muuttaa maalle. Sitten voimme ottaa sen vuohen, ja sen jälkeen meillä juodaankin vain raikasta vettä tai terveellistä vuohenmaitoa.

Puhumattakaan siitä, että jatkossa aion tehdä myös kankaat vaatteisiin ihan itse. ja tietysti kasvattaa kaikki vihannekset ja muut luomuna.

-the perfect mama

Vierailija
12/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä tosin muutenkaan juoda mitään vissyä tai vastaavaa. Meillä on periaatteemme; mitään pulloja ei tähän taloon tuoda! Valitettavasti vielä joudumme asumaan kaupungissa, mutta suunnitelmissa on ehkä jo ensi kesänä muuttaa maalle. Sitten voimme ottaa sen vuohen, ja sen jälkeen meillä juodaankin vain raikasta vettä tai terveellistä vuohenmaitoa. Puhumattakaan siitä, että jatkossa aion tehdä myös kankaat vaatteisiin ihan itse. ja tietysti kasvattaa kaikki vihannekset ja muut luomuna. -the perfect mama

Ja muistakaa kestovaippailu.

Vierailija
13/13 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitruunavissyä. Olen jopa toisen lapsenikin opettanut siitä tykkäämään! Toinen vielä hannaa vastaan...