Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

muita joiden mies ei kamalan komea?

Vierailija
15.08.2010 |

Miten muut suhtautuu häneen...miehelläni akne ollut koko ajan kun olemme olleet yhdessä. Nyt 30v syönyt lääkkeitäkin ja nyt parempi mutta arvet ovat ja ylipainoa myös. Kärsii vielä huonona itsetuntona

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taida olla kovinkaan komea yleisesti naisiin vetoavalla tavalla tai miten sen nyt sanoisi :) On ylipainoinen, hyvin karvainen, kaljuuntuva ja kasvonpiirteetkin on rosoiset. Kasvoissa on arpi. Mr Finland -kisoissa hänellä ei olisi toivoakaan! Mutta mun mielestä hän on todella puoleensavetävä. En osaa sanoa, miksi, mutta jotenkin heti kun näin hänet, olin todella ihastunut! En ole kyllä ikinä pitänytkään misterkisojen tai Hunksien kauniita ajeltuja siloposkisia poikia puoleensavetävinä.

Kaverit ei suhtautuneet hyvin. Alussa kun näkivät mieheni ekan kerran eivätkä tienneet, että olen todella ihastunut, tuli aika ikävää kommenttia mulle miehen ulkonäöstä. Kännissä olivat, mutta silti ei tuntunut kivalta. Sen jälkeen kun alettiin vakituisesti seurustella, ei ole ikäviä kommentteja ainakaan naamaa päin sanottu. Toisaalta hyväkin puoli tässä on, eipä muut naiset liikoja vokottele multa miestä pahoille teille!

Vierailija
2/4 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä se on komein mies tässä maailmassa ja haluan sitä ihan valtavasti koko ajan. On mulle sanottukin että sehän on ruma ja lihava, mutta mun mielestä se ei sitä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole "kamalan komeita". Moni toki ihan ok, kuten omakin mieheni.

Vierailija
4/4 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä päin maailmaa tahansa! Mun mies mukiinmenevän näköinen ja mun mielestäni ihan komeakin mutta aika tavallisella tavalla...mitä väliä jos ap rakastat miestäsi? Harvoin muuten täydellisyys on houkuttelevaa.