Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen on raskaana kauneimmillaan, kukaan samaa mieltä? T:mies

Vierailija
15.08.2010 |

Vaimoni näyttää kauniimmalta kuin koskaan tuossa masu pystyssä nukkuessaan. En ymmärrä ollenkaan sitä että jotkut pitävät raskaana olevia rumina tai jotenkin inhottavina. Seksikin onnistuu aina jossakin asennossa ja masu tuo vain lisää kiihkoa seksiin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ne pari viimeistä kuukautta, jolloin mukana on turvotusta ym ihanaa. Silloin näyttää lähinnä vuorelta, säiliöltä tms. Mutta on nainen kaunis myös ei-raskaana.

Vierailija
2/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa odottaessa olinkin varmaan nätti, kun ehti laittautua ja olin niin onnellinen. Nyt tokaa odottaessa tiheällä välillä uskoisin olevani vähän vähemmän hehkeä, vaikkakin yhtä onnellinen. Se kanssa varmasti tuo jotain sävyä kun ei tartte yhtään miettiä mahamakkaroita tms. turhia huolia. :D Taas sitten jos naama kukkii, turvottaa, harmittaa ja hikoiluttaa - se ei varmaan saa ketään hehkeäksi se. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana katsoa yleensä raskaanaolevia naisia

Vierailija
4/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taida seksikieltoa tulla kuin siinä tapauksessa, että on vuotoja tai paikat aukeavat hyvin aikaisessa vaiheessa. Normaali raskaus = normaali elämä, myös seksuaalisesti.

Vierailija
5/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oksensin raskauden alusta loppuun. Sen ajan mitä en halaillut pönttöä, makasin kotona sohvalla tai sairaalassa tipassa. Mutta onneksi olin sentään tosi viehättävä ja säteilevä. Se pelastaa kaiken.

Vierailija
6/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäki olen samaa mieltä et raskaana oleva nainen on kaunis. ite 3 lapsen äiti ja kyllä minä silloin hehkuin, vaikka nyt loppuvaiheilla olikin vähä tuskasta.

Vierailija
7/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa raskaudessa voi seksiä harrastaa mielen mukaan.

Vierailija
8/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin minä kerään niin hurjana turvotusta, että naamakin on kuin alkkiksella, jalat kuin norsulla, sormet kuin makkaroita. Tässä sitten taaperran puolelta toiselle vaappuen, kuumissani ja tuskissani hillittömän mahani kanssa. On kyllä kauneus kaukana. T:rv39+4

Mutta joo ap:n lauselman voisin allekirjoittaa joskus vähäisemmillä viikoilla.

Vierailija
9/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin omastakin mielestä kaunis ekaa lasta (poikaapa tietysti) odottaessani. Nyt toisen kanssa näytän ihan jätteeltä. Iho kamalassa kunnossa, pylly levinnyt, turvottaa ja oksettaa koko ajan... Kauniista pyöreästä masusta ei tietoakaan... Tyttö taitaa tulla, kun on niin viheliäistä ;)

Ja eikös se seksi ennen synnytystä ole hyvä keino käynnistää, jos ei muuten ala kuulua? Niin meille kätilö vinkkasi, kun olis pojan pitänyt jo tulla ;)

Vierailija
10/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on koko ajan sanonut että olen raskaana kaunis ja seksielämään ei ole ollut kuin positiivista vaikutusta. Ja tässä ei ole uutuuden viehätyksestä kyse kun tulossa on neljäs lapsi. Itsellä taas on ollut niitä kausia että kokee olonsa ihan kamalaksi ja näyttävänsä lähinnä valaalle :D

Vierailija
11/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksän kuukauden PMS.

Vierailija
12/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin omastakin mielestä kaunis ekaa lasta (poikaapa tietysti) odottaessani. Nyt toisen kanssa näytän ihan jätteeltä. Iho kamalassa kunnossa, pylly levinnyt, turvottaa ja oksettaa koko ajan... Kauniista pyöreästä masusta ei tietoakaan... Tyttö taitaa tulla, kun on niin viheliäistä ;)

Ja eikös se seksi ennen synnytystä ole hyvä keino käynnistää, jos ei muuten ala kuulua? Niin meille kätilö vinkkasi, kun olis pojan pitänyt jo tulla ;)

Mulla eka raskaus oli oireiltaa helpompi, tyttö tuli. Tässä tokassa oon oksennellut kun ekassa en yhtään, ja muutenkin vaivalloisempaa. Poika on tulossa.

Vierailija
13/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat keränneet ainakin 10 kg painoa liikaa.

Itse en kerännyt kiloja yhtään ylimääräistä vaan jätin laitokselle kaikki, mutta olo ja ulkonäkö oli kuin 9 kk oksennustaudin jälkeen.

Hyi hirvitys sitä olotilaa.

Vierailija
14/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

T:toinen mies

Vierailija
15/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein lentää yrjö kun näen raskaana olevan naisen. Ja varsinkin jos on päällä kireö paita tms. yrjö. vittu.

Vierailija
16/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on, joku ei. Toisille tulee oksettavat raskausarvet ja maha on muutenkin epätasaisen pyöreä.

Toisilla on taas ihanan sileä masu.

Toisille tulee järkyttävä mätäpaise akne, toisilla taas iho hehkuu.

Toisilta tippuu hiuksia päästä, toisilla taas tukka kiiltää kauniisti ( ei rasvasta).

Yksilöllistä :)

Vierailija
17/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä taas näkee kuka on jakanu tussuaan kaikille miehille. Minun mielestäni kaikki raskaana olevat naiset on lutkia tussun jakajia!

Vierailija
18/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukutteleva, astioita heittelevä sekopää ole kaunis kenenkään mielestä.

Vierailija
19/23 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni ei ole kyllä minua nähnyt raskaana kun emme silloin olleet vielä yhdessä.

Vierailija
20/23 |
15.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin jotenkin odottanut, että mahan kasvu ja lihominen vie miehen halut, mutta vielä mitä! Koko ajan se pörrää ympärillä hipeltämässä masua ja rintoja, ja minua ällöttää. En ole ikinä eläissäni tuntenut itseäni yhtä rumaksi ja lihavaksi kuin raskaana ollessani :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän