3-kymppiset! Kuinka monta HYVÄÄ ystävää omistat?
Todella siis sellaista, jolle voit kertoa ihan kaikki, joka tietää sinusta ihan kaiken, joka auttaa ja neuvoo, kun kaipaat apua, jolle voit aina soittaa, joka osaa lähes lukea ajatuksesi ja jonka kanssa vietät aikaa??
Minulla on tasan 1 sellainen ystävä. Olen 32v.
Kommentit (14)
paitsi se ei täsmää, että ehtisimme tällä hetkellä viettää paljon aikaa yhdessä. Ja melkein toisen, ihan kaikkea en hänelle voi kertoa, kuten en siskollenikaan, jonka lasken melkein kolmanneksi. 34v.
lapsuudenystävä, asumme lähekkäin nykyäänkin vaikka emme lapsuudenseudulla. ikää 35.
Olen 35v.
Mies ei ole tässä nyt mukana vaikka täyttääkin nuo kriteerit.
mutta yksi hyvin läheinen ystävä minulla on, sellainen jolle kerron ns. kaiken.
Miehelleni voin kertoa kaiken. Muutaman erittäin hyvä ystävä on ollut, vaikka heillekään en ole ihan kaikkea kertonut, mutta ovat jääneet vähän sivuun elämän viedessä eri suuntaan. Kuitenkin ihan kaikeasta elämässäni voin kokea voivani kertoa jollekin: Sinkkukaveri ei ehkä ymmärrä lapsiperhe-elämää, mutta perheellinen kaveri taas ymmärtää. Sinkku taas ymmärtää toisia puolia minusta, joita tuo lapsiperhekaveri ei ymmärrä.
kahteen heistä olen tutustunut lukiossa ja yhteen seitsemän vuotta sitten. Harmi vaan, että kaikki asuvat kaukana (yksi 300 ja kaksi 800 km:n päässä), joten puhelimitse, ja messengerin/skypen välityksellä pidetään pääosin yhteyttä - välillä saatetaan olla yhteydessä monta kertaa kuukaudessa, välillä kerran kahdessa kuukaudessa. Onneksi jokaista tapaankin kuitenkin useamman kerran vuodessa :) Ikää mulla on 31 v.
Todella hyvää ystävää. Toinen on yläasteelta kulkenu mukana ja vaikka kilometrejä on paljon välissä, ei se meitä haittaa. Toisen olen saanut työmaailmasta.
Ja ikää minulla se 30.
Lisäksi 3 hyvää ystävää, jotka eivät kuitenkaan yllä samalle tasolle ja joiden kanssa en ihan kaikesta voi puhua.
yksi, lapsuudenystäväni. Tosin asuu 250 km päässä, mutta soittelemme päivittäin ja hän todellakin tietää minusta kaiken.
Toinen läheinen ystäväni on isosiskoni, joka tietysti tuntee mut parhaiten, mutta jolle en kerro läheskään kaikkea (esim. parisuhdetilitykset). Hänkin asuu 150 km päässä, mutta viikonloppukyläilyissä otetaan mennyt aika aina kiinni. :)
Astetta etäisempiä, kuitenkin hyviä ystäviä on 3. Emme pidä välttämättä useinkaan yhteyttä, mutta sitten kun nähdään, on kuin ei oisi päivääkään edellisestä tapaamisesta.