Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummitukset.Uskotko niihin ja jos miksi?

Vierailija
14.08.2010 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen todella kiinnostunu aiheesta!ja rakastan pelotella itseäni,koska elämäni on välillä niin tylsää :)

Vierailija
2/10 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen sellaisen nähnyt ja vieläpä useamman kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen sellaisen nähnyt ja vieläpä useamman kerran.

Muutenkin kaikki kummitusjutut esiin!!'

Vierailija
4/10 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautausmaalla tapahtuu outoja,kyllä pitää paikkansa kun oikein jotain kuollutta ajattelet joka ollut sulle rakas,tulee kyllä näyttämään merkkejä itsestään oudoissa tilanteissa.

Siis ihan sen haudan ulkopuolelta.

Vierailija
5/10 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti sai talleille yöllä hälytyspuhelun,että meidän heppa oli saanut ähkyn. no hän menee sinne ja lähtee taluttelemaan pollea läheiseen maastoon. yhtäkkiä äippä säikähtää kun jalkojen juuresta menee ohi kaksi pientä valopalloa ja ne jatkoi matkaansa metsään.

meidän naapurin mies kertoi nähneensä samana iltana saman näyn,kun käytti koiraansa iltalenkillä.

en tiedä mitä oli,mutta kyllä vähän ihmetytti..

Vierailija
6/10 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa jänniä juttuja!oon yksin kotona

Vierailija
7/10 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämän veljen heidän kuolemiensa jälkeen. Molemmat elivät ja työskentelivät parhaat vuotensa sukumme maatilalla. Olin teini-ikäinen heidän kuollessaan parin vuoden välein. Näin molemmat tekemässä tuttuja askareitaan. Heidän näkemisensä tuntui niin luontevalle, että tajusin vasta tilanteen mentyä ohi, etten voinut nähdä heitä oikeasti.

Opiskeluaikana kerrostaloasunnossani tapasin kerran yöllä herättyäni mustan hahmon seisomassa sänkyni vieressä. Tuosta kohtaamisesta olen kertonut tarkemmin aiemmissa ketjuissa.

Tuoreimmat kokemukseni ovat liikuttavia ja suloisia. Menetimme tyttäremme vauvana n .8 vuotta sitten. Meni monta vuotta, etten saanut hänestä mitään havaintoa tai tuntemusta. Viimeisen 3 vuoden aikana olen kuitenkin nähnyt hänet vilaukselta sivusilmällä kotonamme. Hauskaa on, että hän on kasvanut sen ikäiseksi, mitä hän olisi oikeastikin!

Olen ns. näkijöiden sukua, eli nämä tilanteet eivät toisaalta ole olleet yllätyksiä tai järkytyksiä. Suhtaudun lähinnä uteliaasti näihin kohtaamisiin.

Ja huom! Mielenterveyteni on hyvällä, vakaalla tolalla, minulla on kaksi akateemista loppututkintoa ja työskentelen erittäin arvostetussa ja vastuullisessa ammatissa.

Vierailija
8/10 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viimeinen kappaleeni liittyy siihen, kun aaveiden näkijät leimataan aina "pöpeiksi" ja taikauskoisiksi friikeiksi.

Vierailija
9/10 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetan pitää mielen avoimena. Uskon, että kaikesta, mitä tapahtuu, jää jonkinlainen jälki ympäristöönsä ja että sen voi herkkä ihminen vaistota jotenkin.

Toisaalta uskon, että monet kummituksiksi tulkitut ilmiöt voivat selittyä luonnollisesti ja osa on kokijan tai näkijän harha-aistimus tai mielikuvitusta.

Uskon, että silminnähtävän maailman lisäksi on olemassa muutakin tässä todellisuudessa.

Ihmiset, jotka kiistävät tämän, tuntuvat minusta ahdistavan ahdasmielisiltä.

Vierailija
10/10 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muuten vaan joku kävelee meillä iltaisin ruokasalissa ja salissa ja metelöi työhuoneessa. Itsekseen talo narisee ja naksuu, lattia rapisee askelten alla.

En usko kummituksiin, joku meillä kulkee, mutta ei näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi