Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia tuntemuksia/fyysisiä oireita ahdistuminen saa teissä aikaan, muut ahdistuneet?

Vierailija
14.08.2010 |

Tuleeko niitä usein. Miten olet oppinut sietämään tunnetta/fyysisiä oireita?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin tällöin tunnetta, että hengitys kulkee vähän ahtaasti, että kurkku turpoaa.

Vierailija
2/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistus aiheutti pakko-oireita ja niihin söin vähän aikaa lääkettä... sitten vaan järjellä puhuin itseni eroon niistä. Vieläkin jos pakko-oire houkuttaa niin huomaan olevani ahdistunut.

Toinen on että en saa nukutta, en saa unta ja herään aamuyöstä.

Sietämään oppii kun tarpeeksi kauan vaan kohtaa näitä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tuntuu pahimmin palleassa ja sellaisena yleisenä oksetuksen tunteena. Lisäksi ahdistus väsyttää kamalasti..

Vierailija
4/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten auttaa se ajatus, että tunnistaa mistä on kyse ja tietää, että se on ohimenevää. Ainakin tähän asti on jossain välissä hellittänyt :)

Inhottavaa, mutta olen alkanut hyväksyä sen, että ahdistus on osa minua. Vältän mahdollisuuksien mukaan sellaista, joka sitä aiheuttaa, pahin on alkoholi joka saa aikaan ihan järjettömän ahdistuksen. Kaksi lasia viiniä on ehdoton katto, kaikki sen ylittävä ahdistaa..

Vierailija
5/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla tuota tukehtumisen tunnetta?

Vierailija
6/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa tulevaisuus, raha, yöt, yöt ilman miestä, lapsesta vastuu, mun isän läsnäolo, muualla kuin kotona nukkuminen, mun terveys, äitini terveys ja aika moni muukin asia.

En tunne tukehtumisen tunnetta, mutta kovassa ahdistuksessa ei henki tietysti kulje.

Vierailija
7/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oikein paha ahdistus, sydän pamppailee kovasti ja hengitys tuntuu salpaantuvan. tällaista onneksi harvoin.

Vierailija
8/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskastuttaa,raivostuttaa,itkettää,ei jaksa mitään,ei saa nukuttua,ei saa oltua missään,mitenkään ei ole hyvä olla, syön myös lääkettä ahdistustiloihin.

Vierailija
9/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakivut, rytmihäiriöt, niska jumissa, päänsärky, puutuneisuus esim. sormissa ja varpaissa, pohkeet kihelmöi.., revin kynsinauhoja jne. Siedän niitä nykyään hyvin, kun tiedän mistä ne johtuu.Ja aina vähemmän niitä tuntemuksia tulee, kun ei kiinnitä niihin niin huomiota. Uskon vakaasti, että lääkitys ei ainakaan minulle ole tarpeen, vaan itsetuntemus ja itsensä hyväksyminen epätäydellisenä. Olen menossa parempaan suuntaan, ehdottomasti.

Vierailija
10/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa beetasalpaaja, ei ole mikään psyykenlääke vaan ihan fyysiseen oireeseen

Vierailija
11/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

fyysinen lamaantuminen, vatsakivut, säikkyminen, pelot. Avun toi terapia ts. itsetuntemuksen kehittäminen. Kaikki oireet katosivat, vaikka olivat kestäneet jo yli vuoden.

Vierailija
12/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloin tällöin tunnetta, että hengitys kulkee vähän ahtaasti, että kurkku turpoaa.

Vierailija
13/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päänsärkynä,niskat ja hartiat kipeenä...juuri eronnut olen

Vierailija
14/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tulee ihan hetkessä punaisia, kutisevia läikkiä. Ne eivät ole koholla. Ovat muutamia minuutteja - 30min, häipyvät sitten. Löytyykö muita kohtalotovereita? kaiken huippu, että kun säikähdän niitä (pelkään allergista reaktiota), ne pahenevat. Kun unohdan ne, ne häviävät.

Omituista?

Vierailija
15/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pala on kurkussa, alan laskea niin autoja, lyhtypylväitä, ihan mitä vain, tuntuu pahalta muttei oikein tiedä mikä, nukuttaa mutta ei saa unta.... Nämä nyt ensi alkuun.

Vierailija
16/16 |
14.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukehtumalla kuolemista. Johtuu varmastikin ahdistuksen mukanaan tuomasta kauheasta kuristumisen tunteesta.