Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein? Miehellä 2 facebook -profilia

Vierailija
13.08.2010 |

Toisessa on mun kaveri (eli vaimonsa) ja toinen on salainen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin että mun miehellä on toinen profiili facebookissa, niin yksinkertaisesti pyytäisin kirjautumaan siihen, ja näyttämään. Jos ei näyttäisi, niin meteli syntyisi.

Vierailija
2/19 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin että mun miehellä on toinen profiili facebookissa, niin yksinkertaisesti pyytäisin kirjautumaan siihen, ja näyttämään. Jos ei näyttäisi, niin meteli syntyisi.

Mies ei (muka) osaa käyttää facebookia ja sen toisen profiilin loi kuulema töissä hänen työkaverinsa ja laittoi itsensä miehen kaveriksi. Nyt mies väittää, että hän ei muista eikä tiedä salasanaa eikä sähköpostiosoitetta, jolla se on luotu. Hain miehen kahdella sähköpostilla, niin ei tullut ko. profiilia.

Miehellä ei muka ole muita sähköpostiosoitteita.

En tiedä onko kaveri voinut sen profiilin puhelinnumerolla luoda...mutta en tiedä mitä käytännössä tarkoittaa se numerolla luominen, kun kuitenkin sähköpostilla kirjaudutaan.

Se profiili, jota mies ei muka osaa käyttää/tiedä kirjautumisosoitetta ja salasanaa on muuttunu vähän aikaa sitten (muka itsestään), että siinä ei näy kavereita (aiemmin näkyi). En tiedä onko tuo mahdollista.

Monimutkaista. Mietin mitähän kirjoittaisi sinne profiiliin viestiä, mitä mies ei muka käytä kun ei tiedä kirjautumisosoitetta ja salasanaa..Sehän on sama mitä sinne kirjoittais. (olisiko tämä tarpeeksi paha, mutta ei liian paha, jos miehellä onkin käytössä se profiili: On minullakin paljon salaisuuksia, joista sä et tiedä mitään) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolle ole jotain erityisen hyvää perustetta.

Vierailija
5/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten? Kai saa lukea s-postiankin salassa?

Mullakin 2 profiilia, tosin mies ei tiedä toisesta.

Vierailija
6/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla fiksuakin pitää esimerkiksi duuniverkottumiselle oma profiili ja vapaa-ajalle oma. vähemmän säätämistä yksityisyysasetusten kanssa, ja helpompaa pitää asiat erillään.

jos se häiritsee niin kysy miksi se toinen on.

Vierailija
7/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaanlukien omalla miehellä, on useampi profiili.

Yksi on yksityinen ja salanimellä ja siellä heitetään hölmöä läppää, vitsaillaan kavereille ja niin edelleen.

Toisella profiililla on virallinen nimi ja sillä verkostoidutaan töiden ja muun nimissä. Mä en ole työmiehen kaveri. Mitä siellä muka mulle olisi, kun kaikki paremmat työkaveritkin ovat kavereita vapaa-ajan profiilissa.

Vierailija
8/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehellä on tarve salailla jotain...

En halua pelotella tms. mutta hiukan omituiselta tuo tuntuu.

Vierailija
9/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi sotkea työelämä ja yksityiselämä? kaikki ei sitä halua.

eikä kaikki halua etenkään sitä, että keskenkasvuiset pässit käy heittämässä jotain erityisen epäkypsää työkavereiden silmille.

työelämän kanssa voi verkottua ilman kavereitakin.

Vierailija
10/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitetään hölmöä läppää, vitsaillaan kavereille ja niin edelleen.

hän kavereiden kanssa puhuu / hän ei halua että mun jutut näkyy hänen kavereilleen. Tai sit se ei osaa käyttää sitä.

Vierailija
11/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi salailee jotain :(

Vierailija
13/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni feikkiprofiilin hemaisevan naisen kuvalla ja pyytäisin miestä kaveriksi. Sitten näkisi mitä se tekee siellä ja onko kyse naistenvokotteluprofiilista.

Vierailija
14/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni feikkiprofiilin hemaisevan naisen kuvalla ja pyytäisin miestä kaveriksi. Sitten näkisi mitä se tekee siellä ja onko kyse naistenvokotteluprofiilista.

pyyntöjä, kun ei ole mitään kuvaakaan siinä profiilissa (ei kummassakaan)

Ja mitä mieheni ajankäyttöön tule, eipä sillä ole paljoa aikaa vehdata siellä facebookissa.

Vierailija
15/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa porukkaa taas liikenteessä....

Vierailija
16/19 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies väittää kiven kovaa, että hän ei pitkään aikaan ole käyttänyt toista profiilia. Kumma kyllä tämä toinen profiili on mennyt sellaiseksi, että sieltä ei mitään näy (ei edes kavereita. Joskus näky yksi kaveri. Miehen tämä profiili näkyy samaisen kaverin kavereissa olevan)

Joku neuvo, että loisin jonkun kiinnostavan profiilin. Miten (netistä ei varmaan saa mitään kuvia ottaa)? Miten saisin kiinnostavan profiilin, että mies menisi ehkä lankaan ja onko facebookissa muka oikeasti naisia, jotka kyselee tuntemattomia miehiä kavereiksi.

Sitten toisaalta aika jännä asia tämä koko asia, kun miehellä ei pitäs olla aikaa facebookissa vehdata. ap

Vierailija
17/19 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen profiili, jossa minä olen kaverina ja toisella ei löydy profiilia. Mies väittää että muita sähköpostiosoitteita hänellä ei ole. ap

Vierailija
18/19 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa porukkaa taas liikenteessä....

mitä ihmettä siinä on jos ihmettelen? ap

Vierailija
19/19 |
18.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap