Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistatumista työhaastatteluun?

Vierailija
13.08.2010 |

Mitkä on "pahin/pahimpia" kysymyksiä joita sinulle on esitetty? Mitä vastasit/jälkeenpäin mietittynä mitä olisi pitänyt vastata?

Mikä olisi "oiein" vastata kysymykseen mikä on heikoin luonteenpiirteesi?

Hyviä vinkkejä muuten haastatteluun? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti jo suurinpiirtein veetuttaa nuo kysymykset. Kuka oikeasti sanoo OIKEAT huonot puolensa (juu, no mä oon patalaiska ja stressaan pienemmistäkin asioista)? Ja kun ei näitä voi sanoa, niin mitä sitten?

Vierailija
2/6 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämäkin olisi vähän helpompi vastata jos tietäisi millaista työtä on hakemassa. Valmitautuminen siivoojan paikkaan ja aivo kirurgin paikkaan lienee hivenen erilaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se mitä työtä on hakemassa? Eiköhän kysymykset ole kohtuu samantapaisia?

Vierailija
4/6 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se mitä työtä on hakemassa? Eiköhän kysymykset ole kohtuu samantapaisia?

Niin aattelitko, että työnantaja arvioi ammattitaitoasi samanlailla jos tarkoitus on siivota rappuja tai paistaa hampurilaisia tai vaikkapa osallistua vaativaan sovellussuunnitteluun.

En oikein jaksa uskoa, että siivoojalta kysytään kokemusta C++ ja olio ohjelmoinnista....

Vierailija
5/6 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ny uusiksi toi aloitukseni. Kyselin Kokemuksia muilta yleisesti takertumatta siihen mikä kukakin on ammatiltaan! Jos haluaisin että arvuuttelisitte mitä minulta voitaisiin kysyä niin varmasti olisin kertonut mille alalle haen yms... Joo antaa olla.

Vierailija
6/6 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin nykyisen työpaikan haastattelu pysyi tiukasti ammattiin liittyvissä asioissa.

Miksi työhaastattelussakaan pitäisi kysellä ja lätistä turhan päiväistä paskaa? Tietysti jo työtehtävänä on sellainen tehtävä jossa paskan jauhaminen on oleellista niin silloin haastattelussakin jauhetaan paskaa. Projektipäälliköt, teknisetmyyjät, yms. tehtävissä on toki hyötyä paskan jauhamisesta mutta mun puolesta siivooja voi olla vaikka mykkä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan