Nuolin ensimmäisen kerran spermaani
Aika jännä kokemus.
Minulta siis tuli siemen syöksy vaimoni piluun. Osittan sisälle ja pääasiassa siihen huulille. Vaimollani on posliiniksi ajetut pilluhuulet, jotan spermaa oli siinä huulilla kivasti.
Siemensyöksyni oli vain osittainen, sillä spermaa tuli vain ehkäkolmas osa siitä mitä olisi voinut tulla. Sain siis keskeytettyä orgasmin, mutta osa spermasta karkaasi vaimoni pilluun.
En saanut vielä orgasmia, joten seksi jatkui ja nuolin vaimoni pillua. Siinä siis nuolin ensimmäistä kerta myös omaa spermaani. Vaimo tykkäsi ja yllätyin miten hyvää se oli. ai oliko siten mukana pillunesteitä niin, että maku sekoittui, mutta kuitenkin.
Pillua nuoltuani ja nauttittuani spermastani seksi jatkui 69:llä ja lopuksi perinteisesti sain orgasmini pillun syövereihin.
Oli niin kiva kokemus, että taitaa tulla kokeiltua uusiksikin.
Tai sitten otetaan kolmas pyörä joka saa ruiskia vaimon täyteen spermaa ja minä jatkan siitä, mene ja tiedä.
Kommentit (18)
Tai sitten otetaan kolmas pyörä joka saa ruiskia vaimon täyteen spermaa ja minä jatkan siitä, mene ja tiedä.
Maistella nyt toisen miehen spermaa?!
Oksensin kannettavan päälle, kuin luin viestisi.
M30
Kyllä mahtaa vituttaa. :D
Onhan tuokin tullut koettua. Tosin silloinen vaimokkeeni oli käynyt vieraissa, pyysi nuolemaan enkä tiennyt aloittaessani sisällä olevasta lastista.
n25
aloitus on niiiin jonkun 12v. räkänokan kirjoittama
Vierailija - 14.08.10 10:18 (ID 10962880)
että miehet eivät koskaan kasva aikuisiksi. No, en sentään ihan 12 vuotias ole (eikä riitä vaikka kertoisit kolmella). Kuvastaako tuo naisten käsitystä miehistä, kun ei aikuisen miehen kirjoitusta tunnista.
AP
aloitus on niiiin jonkun 12v. räkänokan kirjoittama Vierailija
Vaan jonkun jolla on kunnon seksielämä. Kaikillahan sitä ei ole, ja sitten ei ymmärretä/hyväksytä muidenkaan seksi kokemuksia.
Ei muutakun pipo kireällä.
Maistella nyt toisen miehen spermaa?!
M30
Mutta joskus sitä tosiaan pääsee vähän ennakkoon ja pääsee maistelemaan. Mutta kyllä se mahtavinta on ollut kun mukana on ollut toinen mies. Harmittavsti viimeisestä kokemuksesta on vuosia ja silloinkin se jäi kolmeen kertaan lomamatkalla.
Makua en kyllä kehuisi ja aika ilkeästi se takertuu suuhun, mutta tilanne kun katselee toisen miehn ensin naivan vaimoaan ja sitten pääsee nuolemaan on vain niin kiihottava. Ja kun vaimokin oli ihan täpinöissään. Hänestä kun tuollainen roolileikki, jota leikimme oli hyvin kiihottava (toinen mies alistaa meitä).
usein lauettuaan sisääni, ennen kuin edes hengityksensä ehtii tasaantua, laskeutuu nuolemaan mua... Tuntuu erityisen hyvältä aktin jälkeen, mutta rutkasti lisäkiihottavuutta tuo kyllä myös se, että tiedän hänen tekevän sen "omilta jäljiltään". Mahtavuutta!
(Eikä se ole mikään pervo oman spermansa syöjä noin muuten! :D )
Nuoruudessa minulla oli yksi villi poikaystävä, joka nuoli lauettuaankin - no usein sitten kyllä jatkoi vielä toisen kerrankin. Haikeana muistelen noita orgasmeja ja spermaisia pusuja (ei niin ihania)
Voi hyvänen aika kuinka älytön väite "en saanut orgasmia mutta spermat tuli". Jos minä vedän käteen ja smäidät lentää en voi väittää ettenkö saanut orgasmia, mitähän se velli voisi olla?
Mutta joskus sitä tosiaan pääsee vähän ennakkoon ja pääsee maistelemaan. Mutta kyllä se mahtavinta on ollut kun mukana on ollut toinen mies. Harmittavsti viimeisestä kokemuksesta on vuosia ja silloinkin se jäi kolmeen kertaan lomamatkalla.
Makua en kyllä kehuisi ja aika ilkeästi se takertuu suuhun, mutta tilanne kun katselee toisen miehn ensin naivan vaimoaan ja sitten pääsee nuolemaan on vain niin kiihottava. Ja kun vaimokin oli ihan täpinöissään. Hänestä kun tuollainen roolileikki, jota leikimme oli hyvin kiihottava (toinen mies alistaa meitä).
"Makua en kyllä kehuisi ja aika ilkeästi se takertuu suuhun,"
Ja sitten viel ihmettelette, ettei kaikkin naiset innolla aina ota loppuuan asti ja niele.
Tuli vaan mieleen... t. spermaa kyllä niellyt, muttei aina niin innokas nainen.
Käteenvedossa se orgasmi on ainoastaan itsestä kiinni. Naidessa myös naisesta. Olen lauennut monesti ilman orgasmia. Se on turhauttavaa.
Voi hyvänen aika kuinka älytön väite "en saanut orgasmia mutta spermat tuli". Jos minä vedän käteen ja smäidät lentää en voi väittää ettenkö saanut orgasmia, mitähän se velli voisi olla?
Käteenvedossa se orgasmi on ainoastaan itsestä kiinni. Naidessa myös naisesta. Olen lauennut monesti ilman orgasmia. Se on turhauttavaa.
Olen monesti yksin touhuillessani tullut ilman orgasmia. Itselläni se onnistuu pitkän lämmittelyn jälkeen. Kiusaan itseni yhä uudelleen ja uudelleen aivan orgasmin reunalle ja ennemmin tai myöhemmin pursuaa täysi lasti ulos ilman orgasmia. Sen jälkeen kyllä tulee nopeasti sillä omasta mielestäni on äärimmäisen kiihottavaa runkata spermaista kyrpää ja usein vähän maistaakkin omia tuotoksia. Kuulemani mukaan, pystyy mies laukeamaan myös ilman kiihotusta mikäli on opetellut käyttämään oikeita lihaksia? Veikkaan kuitenkin, että ei ihan joka jantterilta onnistu vaikka treenailisikin.
Alkuperäiseen aiheeseen vielä sen verran, että pidän myös itse spermaisen pillun nuolemisesta. En kuitenkaan kenenkään muun sperman. Kertaalleen olen tämän toteuttanutkin vaikka silloin oli laukeamisen ja nuolemisen välissä noin puoli tuntia. Laukesin pillun syövereihin ja sitten siinä vähän maisteltiin skumppaa ja sen jälkeen aloitettiin uudelleen. Vielä oli ihan kunnon mällit tallella pillussa ja ilolihasten supistellessa pimppi tarjoili spermaa sisältä.
Monesti menee halu tuollaiseen rietasteluun lauetessa, mutta haluaisin, että nainen tulisi heti orgasmini jälkeen hajareisin istumaan kasvoilleni ja tavallaan pakottaisi nuolemaan pillun puhtaaksi...
Pakko lopettaa tähän ku alkaa panettamaan nämä ajatukset ;)
"Tai sitten otetaan kolmas pyörä joka saa ruiskia vaimon täyteen spermaa ja minä jatkan siitä, mene ja tiedä.
[/quote]
)"
Kokeile vielä pitää sormea vieraanmiehen pyllyreiässä ja voit dippailla tällä aromivahvennesormella sen spermaa. Vertaa samalla teidän kaikkien persreijän makua dippikastikkeen kera. Nyt meen oksentamaan...
Eikö siitä kannata jättää tuo nainen välistä ja ottaa liemet suoraan alkulähteestä, kun kerran olet niin hulluna spermaan. Etkö tätä kuitenkin tarkoita?
Tulen ruiskimaan vaimoosi mahtilastin syvälle Isolla ja paksulla...
[quote author="Vierailija" time="13.08.2010 klo 16:00"]
Onhan tuokin tullut koettua. Tosin silloinen vaimokkeeni oli käynyt vieraissa, pyysi nuolemaan enkä tiennyt aloittaessani sisällä olevasta lastista.
Exsäni kertoi myöskin perttäneensä kaverin kanssa. Oli pannu paljaalla ja spermat oli päässy sisää. Oli tosin käyny suihkussa ennen kun aloin panee häntä. Yllättävän kiihottavaa panna pilluu missä on vielä toisen spermojen jäämi..