Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkausajan peruuttaminen

Vierailija
13.08.2010 |

Onkohan kovinkin yleistä, että sovittua leikkausaikaa joudutaan siirtämään sairaalan puolesta?

Ottaa päähän koska paljon on tehty etukäteen valmisteluja leikkausta verten esim. lastenhoito järjestetty, hoitaja lapselle leikkauksen jälkeen, koska en itse saa nostella jne...

Myös työasiat meni persiilleen sillä olihan myös sinne järjestetty mulle sijainen.

Leikkausaikaa oon oottanut jo 8 kuukautta et kai voin odottaa vielä muutaman lisää...

Ärsytys ja monta kirosanaa!!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin sitten vihaisen puhelun sairaalaan, jossa selitin vastaavat työ- ja lastenhoitokuviot. Mulla oli lisäksi leikkauspäätöksestä alkaen ollut lääkitys, jota saisi käyttää max puoli vuotta, minkä mukaan leikkaus oli sovittu n. 5 kk:n kohdalle ja josta mulla oli jo todella pahat sivuvaikutukset. Kuulostin ilmeisesti riittävän päättäväiseltä (tai mielenvikaiselta), koska kas kummaa, mulle löytyikin vapaa leikkausaika samalta viikolta kuin se alunperin sovittu aika.

Vierailija
2/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauksi aja toimenpiteitä. Syy se, että osasto on ollut tupaten täynnä, päivysytysluonteisia tapauksia. Edes käytäväpaikkoja ei ole enää tarjota, ja päivystystapaukset on hoidettava.

Peruminen ei ole mitenkään mukavaa osastonkaan näkökulmasta; usein lääkäriellä on kuitenkin tietyt leikkauspäivät ja "pöydät" varattuna, eikä kaikkia päivystyspotilaita kuitenkaan jouduta (suunnitellulla ajalla) leikkaamaan. Eli kun suunniteltu leikkaus joudutaan osastosta riippuvista syistä perumaan, voi pahimmassa tapauksessa se varattu "pöytäkin" jäädä käyttämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vaikka lääkärin lapsi tai lääkäri itse sairastunut. Ei siellä ylimääräisiä resursseja ole, potilaita tarvitsee silloin siirtää.

Vierailija
4/4 |
13.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilökunnan flunssa-aallon takia. Ihan ok syy minusta, oli flunssa aikaa. Käsittämättömaksi asian teki se, että sen sijaa, että olisivat vain siirtäneet kaikkia sovittuja leikkauksia tuon viivästyksen verran eteenpäin (siis säilyttäneet "paikat" jonossa), niin tuttavani olisi heitetty taas jonon hännille ja olisi joutunut taas jonottamaan pitkään. Muutaman vihaisen puhelun jälkeen sai sitten uuden leikkausajan lähemmäksi. Jos este ei johdu potilaasta, niin en ymmärrä miksi tiputettaisiin taas jonon perälle.